TVP twierdzi, że mecz z Kolumbią oglądało o 20 proc. więcej widzów niż podaje Nielsen
Co ciekawe, pomiar Nielsena zawyżył oglądalność transmisji w TVP Sport.
IAA Global zabiera głos w sprawie konfliktu TVP - Nielsen
List w tej sprawie otrzymały m.in. władze TVP, Nielsena, członkowie KRRiT oraz Rady Mediów Narodowych.
TVN inwestuje w jesienną ramówkę
Stacja kręci dwa oryginalne serialne: 6-odcinkową "Pułapkę" i 8-odcinkowy "Pod powierzchnią".
Platige Image przygotuje nową oprawę "Wiadomości"
Firma producencka oprócz prac dla TVP stworzy również projekty dla oferty piłkarskiej Polsatu.
Wavemaker: CEE bastionem linearnej telewizji
Na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej telewizja dość skutecznie odpiera konkurencję ze strony internetowego wideo. Spadek czasu poświęcanego na oglądanie linearnej TV przez młodych widzów wyraża się tu niskimi jednocyfrowymi wartościami.
NC+ nabyła prawa do dystrybucji kanałów Polsatu
Oznacza to m.in., że wszystkie mecze najbliższego sezonu piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA oraz mecze Ligi Europy UEFA będą dostępne dla abonentów platformy NC+.
Reklamodawcy TV chętnie kierują odbiorców do strony WWW
Prawie w co trzeciej reklamie telewizyjnej pojawia się adres WWW reklamodawcy. Rzadko wskazywane są aplikacje mobilne lub social media. Takie wnioski wynikają ze szczegółowej analizy przeprowadzonej przez Biuro Reklamy TVP.
MullenLowe MediaHub: seriale TV tracą widzów
Według analizy domu mediowego widownia większości seriali telewizyjnych maleje od trzech lat.
Pod rządami Discovery TVN mocniej inwestuje w ramówkę
Eksperyment: dwa nowe seriale zamiast jednego, ale krótsze.
Biuro Reklamy TVP: Udział reklam z osobami w wieku 50+ systematycznie rośnie
Jednocześnie spada liczba reklam pokazujących osoby dojrzałe w sposób stereotypowy - wynika z przeprowadzonego badania.