Media - TV

Platformy VoD walczą coraz ostrzej

Rywalizacja o widzów filmów i telewizji w internecie wkracza na wyższy poziom.

Cyfryzacja to dla nas szansa

Głównym beneficjentem cyfryzacji jest TVN Siedem, który dotychczas był kanałem kablowo-satelitarnym, a teraz staje się ogólnopolski - mówi Maciej Maciejowski, z-ca dyr. programowego TVN ds. kanałów tematycznych.

Ekstraklasa bliżej własnego kanału

Spółka organizująca rozgrywki przejęła 100 proc. udziałów producenta sygnału transmisji meczów. Czy już niedługo na platformach cyfrowych i w kablówkach pojawi się kanał poświęcony wyłącznie polskiej lidze?

Polsat Biznes z nutką lifestyle'u

Nieco siermiężny TV Biznes zostanie zastąpiony przez Polsat Biznes. Rebranding ma poprawić udziały stacji do poziomu ok. 0,1 proc.

Rynek telewizyjny - jedni z nadzieją, drudzy z obawami

Polsat skuteczniejszy od TVN. Z dwójki największych komercyjnych nadawców to Telewizja Polsat skuteczniej broniła się w ub.r. przed spadkami.

Disney to nie tylko bajka

Katarzyna Westermark, senior vice-president & general manager na region Europy Środkowo-Wschodniej w The Walt Disney Company, zamierza w ciągu pięciu lat podwoić biznes w regionie.

Telewizja Puls myśli o pierwszej czwórce

Prezes Telewizji Puls jest przekonany, że po zakończeniu procesu cyfryzacji na rynku nie będzie już stacji z udziałami w widowni rzędu 15 proc. Jego stacje chcą mieć łącznie 7 proc. i tym samym powalczyć o pozycję z m.in. TVP2.

Było X, jest Y, będzie Z

Dariusz Janczewski, vice president ad sales i country manager Viacom International Media Networks w Polsce, i Jerzy Dzięgielewski, dyrektor programowy MTV Polska i VH1 Polska, opowiadają o zmianie pokoleniowej wśród młodych.

TVN zarabia na celebrytach

Prowadzący "X Factor" najbardziej "dochodowymi" twarzami telewizji.

Nadawcy działali w zmowie, kibice przepłacili

Według UOKiK 11 nadawców telewizyjnych zmówiło się, ustalając ceny za transmisje meczów reprezentacji w eliminacjach do mundialu we wrześniu ub.r. Posypały się kary, będą odwołania.