Platformy VoD walczą coraz ostrzej
Rywalizacja o widzów filmów i telewizji w internecie wkracza na wyższy poziom.
Cyfryzacja to dla nas szansa
Głównym beneficjentem cyfryzacji jest TVN Siedem, który dotychczas był kanałem kablowo-satelitarnym, a teraz staje się ogólnopolski - mówi Maciej Maciejowski, z-ca dyr. programowego TVN ds. kanałów tematycznych.
Ekstraklasa bliżej własnego kanału
Spółka organizująca rozgrywki przejęła 100 proc. udziałów producenta sygnału transmisji meczów. Czy już niedługo na platformach cyfrowych i w kablówkach pojawi się kanał poświęcony wyłącznie polskiej lidze?
Polsat Biznes z nutką lifestyle'u
Nieco siermiężny TV Biznes zostanie zastąpiony przez Polsat Biznes. Rebranding ma poprawić udziały stacji do poziomu ok. 0,1 proc.
Rynek telewizyjny - jedni z nadzieją, drudzy z obawami
Polsat skuteczniejszy od TVN. Z dwójki największych komercyjnych nadawców to Telewizja Polsat skuteczniej broniła się w ub.r. przed spadkami.
Disney to nie tylko bajka
Katarzyna Westermark, senior vice-president & general manager na region Europy Środkowo-Wschodniej w The Walt Disney Company, zamierza w ciągu pięciu lat podwoić biznes w regionie.
Telewizja Puls myśli o pierwszej czwórce
Prezes Telewizji Puls jest przekonany, że po zakończeniu procesu cyfryzacji na rynku nie będzie już stacji z udziałami w widowni rzędu 15 proc. Jego stacje chcą mieć łącznie 7 proc. i tym samym powalczyć o pozycję z m.in. TVP2.
Było X, jest Y, będzie Z
Dariusz Janczewski, vice president ad sales i country manager Viacom International Media Networks w Polsce, i Jerzy Dzięgielewski, dyrektor programowy MTV Polska i VH1 Polska, opowiadają o zmianie pokoleniowej wśród młodych.
TVN zarabia na celebrytach
Prowadzący "X Factor" najbardziej "dochodowymi" twarzami telewizji.
Nadawcy działali w zmowie, kibice przepłacili
Według UOKiK 11 nadawców telewizyjnych zmówiło się, ustalając ceny za transmisje meczów reprezentacji w eliminacjach do mundialu we wrześniu ub.r. Posypały się kary, będą odwołania.