Serwisy VoD głównych stacji TV popularne wśród internautów bez telewizorów
Serwisy Polsatu, TVN i TVP są bardzo popularne wśród internautów, którzy nie mają telewizorów. Wśród "beztelewidzów" obserwujemy przewagę kobiet, 25-34-latków oraz mieszkańców wielkich miast - pokazuje MEC VideoTrack.
Telewizja rozpieszcza dzieci
TVB ABC liderem wśród kanałów dziecięcych.
Spadki dużych telewizji
W okresie od stycznia do marca br. cztery stacje: TVP1, TVP2, TVN i Polsat, straciły łącznie 3,3 proc. przychodów ze sprzedaży.
Wideo z potencjałem
Z badania MEC VideoTrack wynika, że TVN ma najciekawszą ofertę programów w internecie, Ipla jest ulubionym serwisem widzów głównych stacji, a HBO Now ma potencjał.
25 lat - więcej przed nami.
Biuro Reklamy TVP jest pierwszą tego typu instytucją w naszym kraju i siłą rzeczy większość rozwiązań, którymi dziś posługuje się rynek, powstała u nas.
Widzowie lubią marki w serialach
Rynek product placement rozwija się i profesjonalizuje. Choć wciąż zdarzają się realizacje mało kreatywne, a widzowie mają świadomość, że marki występują w programach odpłatnie, to i tak wolą, gdy bohaterowie używają w serialach prawdziwych produktów - pokazało badanie MEC.
Wideo online w młodej grupie przerasta TV
Już w następnym roku wideo online może osiągnąć nawet 94 proc. zasięgu versus 86 proc. dla TV tradycyjnej, w grupie wiekowej 16-24 - wynika z analizy przygotowanej przez MediaCom Warszawa.
Po pół roku 3-proc. wzrost reklamy TV
Starcom MediaVest Group (SMG) wycenia ten segment na 1,983 mld zł.
Ośmiu chętnych na MUX-8
Co najmniej osiem firm chce uruchomić nowe, darmowe kanały telewizyjne.
MIPJunior 2015: Młody widz pod lupą
Jak co roku jesiennym targom telewizyjnym MIPCOM w Cannes towarzyszą konferencje i pokazy nowych produkcji dla młodej widowni MIPJunior. To dziś jedno z najlepszych spotkań branży, na którym można poznać najnowsze trendy dla najmłodszej i nastoletniej widowni.