Media - TV

Serwisy VoD głównych stacji TV popularne wśród internautów bez telewizorów

Serwisy Polsatu, TVN i TVP są bardzo popularne wśród internautów, którzy nie mają telewizorów. Wśród "beztelewidzów" obserwujemy przewagę kobiet, 25-34-latków oraz mieszkańców wielkich miast - pokazuje MEC VideoTrack.

Telewizja rozpieszcza dzieci

TVB ABC liderem wśród kanałów dziecięcych.

Spadki dużych telewizji

W okresie od stycznia do marca br. cztery stacje: TVP1, TVP2, TVN i Polsat, straciły łącznie 3,3 proc. przychodów ze sprzedaży.

Wideo z potencjałem

Z badania MEC VideoTrack wynika, że TVN ma najciekawszą ofertę programów w internecie, Ipla jest ulubionym serwisem widzów głównych stacji, a HBO Now ma potencjał.

25 lat - więcej przed nami.

Biuro Reklamy TVP jest pierwszą tego typu instytucją w naszym kraju i siłą rzeczy większość rozwiązań, którymi dziś posługuje się rynek, powstała u nas.

Widzowie lubią marki w serialach 

Rynek product placement rozwija się i profesjonalizuje. Choć wciąż zdarzają się realizacje mało kreatywne, a widzowie mają świadomość, że marki występują w programach odpłatnie, to i tak wolą, gdy bohaterowie używają w serialach prawdziwych produktów - pokazało badanie MEC.

Wideo online w młodej grupie przerasta TV

Już w następnym roku wideo online może osiągnąć nawet 94 proc. zasięgu versus 86 proc. dla TV tradycyjnej, w grupie wiekowej 16-24 - wynika z analizy przygotowanej przez MediaCom Warszawa.

Po pół roku 3-proc. wzrost reklamy TV

Starcom MediaVest Group (SMG) wycenia ten segment na 1,983 mld zł.

Ośmiu chętnych na MUX-8

Co najmniej osiem firm chce uruchomić nowe, darmowe kanały telewizyjne.

MIPJunior 2015: Młody widz pod lupą

Jak co roku jesiennym targom telewizyjnym MIPCOM w Cannes towarzyszą konferencje i pokazy nowych produkcji dla młodej widowni MIPJunior. To dziś jedno z najlepszych spotkań branży, na którym można poznać najnowsze trendy dla najmłodszej i nastoletniej widowni.