O mediach

3 x K - konsument, kontent i komunikacja, czyli wnioski z ICM Summit

Uczciwość w komunikacji popłaca. Nie bójmy się podpisywać własną marką pod wartościowymi treściami. Czytelnicy mają dość wprowadzania w błąd, już dawno rozszyfrowali "piary" - mówi Magdalena Bulak, dyrektor Metro Custom Publishing w Agora SA.

Potrzebny rebranding branży digital [wywiad]

- Różnica między największymi agencjami a resztą rynku jest ogromna, zaczynając od oferty, a kończąc na jakości świadczonych usług, faktycznej znajomości branży i chęci rozwoju - mówi Marcin Maj, wiceprezes zarządu OS3 Group.

Grupa Wirtualna Polska - prawie jak Google?

Grupa O2 finalizuje przejęcie WP.pl i powołuje nowy zarząd.

Gwiazdy coraz mniej błyszczą

Magazyny people notują wyraźne spadki sprzedaży. Zmiany w konsumpcji mediów dotknęły jeden z najbardziej odpornych segmentów prasowych.

Teraz najwięksi w Polsce [wywiad]

-Mamy konkretny pomysł na Socializera, który pozwala na skalowanie tego biznesu na rynki międzynarodowe - o akwizycji grupy mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.

Online ma przyszłość

Firmy poszukują nowoczesnych narzędzi, których wykorzystanie ułatwi realizację projektów biznesowych. Sytuacja taka ma także miejsce w przypadku programów lojalnościowych czy motywacyjnych - pisze Paweł Łokaj, senior program manager segmentu Lojalność i Motywacja w Biznesie w firmie Sodexo.

Samsung Digital Signage - nowa jakość w komunikacji OOH

Systemy Digital Signage przyciągają uwagę znacznie lepiej niż tradycyjne formy komunikacji marketingowej. Aby jednak były skuteczne, potrzebne są nie tylko najwyższej jakości wyświetlacze, ale także efektywne rozwiązania do zarządzania urządzeniami i treścią.

Festiwalowa uczta z wielu dań

- Są rynki, na których ryzyko jest wkalkulowane w cenę programu. W Polsce stacje wolą za minimalizację ryzyka płacić fee za format zagranicznemu producentowi - mówi Marcin Perzyna, prezes zarządu Festival Group, do niedawna dyrektor ds. projektów specjalnych i impresariatu Telewizji Polsat.

Internet - lek na całe zło

Żyjemy w atmosferze spadków, redukcji, zamrażania budżetów. Media przestały być optymistyczne. Na ratunek co roku przychodzi internet, który ponownie rośnie.

Konsekwentnie do przodu [wywiad]

Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls, opowiada o ostatnich wydarzeniach w stacjach i najbliższych planach firmy. Nadawca wierzy, że zrealizuje swój plan wzrostu udziałów rynkowych.