Więcej niż widz okazjonalny
Badanie SMG pokazuje, że ok. 20 proc. internautów, którzy oglądają telewizję, poświęca jej godzinę lub nawet mniej czasu w ciągu dnia. Do rekordu statystycznego Polaka im daleko. Czy sposób konsumpcji oferty telewizyjnej przez użytkowników sieci zmieni rynek TV?
"House of Cards" legalnie i nie
Prawie 9 proc. polskich internautów oglądało w sieci "House of Cards". Serial był najpopularniejszy w grupie 25-34-latków, pokazuje badanie MEC zrealizowane chwilę przed premierą trzeciego sezonu.
Szum wokół radia cyfrowego
Cyfryzacja radia nadal dzieli branżę. Polskie Radio zwiększa zasięg techniczny w systemie DAB+, ale nadawcy komercyjni wolą inwestować wyłącznie w internet. W przyszłości na rynku mogą nieco zamieszać także dostawcy usług streamingu muzyki.
TVN kilka chwil przed rewolucją
Jeśli wierzyć cytowanym w mediach ekspertom, to wszyscy spodziewali się, że TVN zostanie sprzedany właśnie temu podmiotowi, który go kupił, i za tak dobrą cenę, jaką podano. A z pojawienia się w TVN nadawcy Travel Channel najbardziej zadowolona powinna być podróżniczka Martyna Wojciechowska.
Wirtualna Publiczna
Portal Wirtualna Polska chce wejść na giełdę, liczy, że ze sprzedaży zgarnie 80-100 mln zł. Część pójdzie na spłatę zadłużenia, a część na kolejne akwizycje.
Serwisy VoD głównych stacji TV popularne wśród internautów bez telewizorów
Serwisy Polsatu, TVN i TVP są bardzo popularne wśród internautów, którzy nie mają telewizorów. Wśród "beztelewidzów" obserwujemy przewagę kobiet, 25-34-latków oraz mieszkańców wielkich miast - pokazuje MEC VideoTrack.
Telewizja rozpieszcza dzieci
TVB ABC liderem wśród kanałów dziecięcych.
OOH ma się dobrze
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje wyniki finansowe za I kwartał 2015 r.
Spadki dużych telewizji
W okresie od stycznia do marca br. cztery stacje: TVP1, TVP2, TVN i Polsat, straciły łącznie 3,3 proc. przychodów ze sprzedaży.
Wideo z potencjałem
Z badania MEC VideoTrack wynika, że TVN ma najciekawszą ofertę programów w internecie, Ipla jest ulubionym serwisem widzów głównych stacji, a HBO Now ma potencjał.