O mediach

Więcej niż widz okazjonalny

Badanie SMG pokazuje, że ok. 20 proc. internautów, którzy oglądają telewizję, poświęca jej godzinę lub nawet mniej czasu w ciągu dnia. Do rekordu statystycznego Polaka im daleko. Czy sposób konsumpcji oferty telewizyjnej przez użytkowników sieci zmieni rynek TV?

"House of Cards" legalnie i nie

Prawie 9 proc. polskich internautów oglądało w sieci "House of Cards". Serial był najpopularniejszy w grupie 25-34-latków, pokazuje badanie MEC zrealizowane chwilę przed premierą trzeciego sezonu.

Szum wokół radia cyfrowego

Cyfryzacja radia nadal dzieli branżę. Polskie Radio zwiększa zasięg techniczny w systemie DAB+, ale nadawcy komercyjni wolą inwestować wyłącznie w internet. W przyszłości na rynku mogą nieco zamieszać także dostawcy usług streamingu muzyki.

TVN kilka chwil przed rewolucją

Jeśli wierzyć cytowanym w mediach ekspertom, to wszyscy spodziewali się, że TVN zostanie sprzedany właśnie temu podmiotowi, który go kupił, i za tak dobrą cenę, jaką podano. A z pojawienia się w TVN nadawcy Travel Channel najbardziej zadowolona powinna być podróżniczka Martyna Wojciechowska.

Wirtualna Publiczna

Portal Wirtualna Polska chce wejść na giełdę, liczy, że ze sprzedaży zgarnie 80-100 mln zł. Część pójdzie na spłatę zadłużenia, a część na kolejne akwizycje.

Serwisy VoD głównych stacji TV popularne wśród internautów bez telewizorów

Serwisy Polsatu, TVN i TVP są bardzo popularne wśród internautów, którzy nie mają telewizorów. Wśród "beztelewidzów" obserwujemy przewagę kobiet, 25-34-latków oraz mieszkańców wielkich miast - pokazuje MEC VideoTrack.

Telewizja rozpieszcza dzieci

TVB ABC liderem wśród kanałów dziecięcych.

OOH ma się dobrze

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje wyniki finansowe za I kwartał 2015 r.

Spadki dużych telewizji

W okresie od stycznia do marca br. cztery stacje: TVP1, TVP2, TVN i Polsat, straciły łącznie 3,3 proc. przychodów ze sprzedaży.

Wideo z potencjałem

Z badania MEC VideoTrack wynika, że TVN ma najciekawszą ofertę programów w internecie, Ipla jest ulubionym serwisem widzów głównych stacji, a HBO Now ma potencjał.