O mediach

AdEx: w I kwartale br. reklama internetowa wzrosła o ponad 13 proc.

Głównym motorem rozwojowym jest obecnie reklama graficzna.

"Media & Marketing Polska" najchętniej czytany w domach mediowych

Dla 27 proc. respondentów to "MMP" jest najważniejszym tytułem branżowym - wynika z badania przeprowadzonego przez autorów bloga ScreenLovers.

Crossmedia w TVP

Niewątpliwie rok 2015, a z pewnością 2016 możemy ogłosić "rokiem wideo". Według badania "Adex" reklama wideo w Polsce w I kwartale tego roku zanotowała 31% wzrostu rok do roku. Trend ten jeszcze długo będzie stanowić dźwignię wzrostu reklamy internetowej. Reklama wideo jest doskonałym uzupełnieniem

Mediaplanerzy: "Nie liczy się zasięg grupy, ale zasięg portalu". Onet.pl liderem.

66 procent mediaplanerów przy planowaniu kampanii internetowej uważa zasięg portalu za zdecydowanie ważniejsze kryterium, niż zasięg grupy mediowej do której portal należy - wynika z badania* przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na 142 osobach profesjonalnie zajmujących się planowaniem mediów w

Poranne pasmo WP jak w telewizji

Plejada prowadzących: Żakowski, Lisicki, Kobosko, Kopacz i Wanat. Od poniedziałku do piątku w godz. 9-10.

Ośmiu chętnych na MUX-8

Co najmniej osiem firm chce uruchomić nowe, darmowe kanały telewizyjne.

Filmteractive 2015: Polacy wygrywają Market

Drugiego dnia imprezy, podczas targów treści interaktywnych i crossmedialnych, najlepszymi okazały się: "Digital Stories" i "Createrria: Craft your games!" stworzone przez Polaków.

Woyciechowski - twórca nowoczesnego radia

Flagowa stacja Grupy Eurozet świętuje swoje 25-lecie. Z tej okazji własnym sumptem wydała książkę "Moje Radio Zet", będące zapisem rozmowy Joanny Jurczenko-Topolskiej z wybitną postacią polskich mediów i założycielem Radia Zet - Andrzejem Woyciechowskim.

MIPJunior 2015: Młody widz pod lupą

Jak co roku jesiennym targom telewizyjnym MIPCOM w Cannes towarzyszą konferencje i pokazy nowych produkcji dla młodej widowni MIPJunior. To dziś jedno z najlepszych spotkań branży, na którym można poznać najnowsze trendy dla najmłodszej i nastoletniej widowni.

Telewizory sprytne czy nie?

Smart TV nie zawojowało rynku reklamowego, wciąż ma jednak potencjał, by to uczynić.