O mediach

Kochamy czekoladę! Czekoladowe Walentynki na Polsat Food Network

Kochamy czekoladę! Ty też? Spędź z nią Walentynki! Przez cały luty, w specjalnym paśmie wybranych programów, Polsat Food Network zabiera Was w rozkoszny świat czekoladowych pyszności.

Nowa aplikacja Nickelodeon Play

Nickelodeon wprowadza na polski rynek bezpłatną aplikację Nickelodeon Play. Dzięki niej dzieci zyskają dostęp do kontentu Nickelodeon w dowolnym miejscu i czasie.

OOH cały czas w górę

Łączna wielkość sprzedaży w trzech segmentach reklamy - zewnętrznej, tranzytowej i DOOH - zamknęła się kwotą w wysokości 471,5 mln zł. W zakresie reklamy zewnętrznej była to kwota wyższa o ponad 2,4 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem.

ZETknięcie z radiowym przebojem

W interesie każdej komercyjnej stacji radiowej leży granie przebojów, które przyciągną możliwie szeroką rzeszę odbiorców. Pomysły polityków "promujące" polską muzykę na siłę mogą się odbić czkawką zarówno słuchaczom, jak i radiowcom. Finalnie stracą wszyscy.

IRCenter: Snapchat wyprzedza Twittera

Agencja badawczo-analityczna IRCenter przygotowała trzecią edycję podsumowania social mediów w Polsce. To projekt łączący dane deklaratywne i pomiar zachowań użytkowników mediów społecznościowych - na komputerach i urządzeniach mobilnych.

Mostowiakowie trzymają się mocno

Nadawany od 15 lat serial "M jak miłość" wciąż cieszy się największą popularnością wśród polskich widzów.

Moda na outdoor

Jeżeli chodzi o prognozy dla branży OOH na najbliższy rok, jej przedstawiciele są w większości zgodni - najważniejsze będzie wprowadzenie badania Outdoor Track i ustawy krajobrazowej oraz dalszy rozwój oferty na ekranach cyfrowych.

Outdoor na zakupach

W ciągu ostatnich kilkunastu lat centra handlowe stały się dla konsumentów w Polsce nie tylko miejscem zakupów, ale także sposobem na spędzanie wolnego czasu. Miejscem, gdzie spotyka się ze znajomymi, szuka rozrywki lub uczestniczy w różnego rodzaju akcjach specjalnych. OOH wykorzystuje tę okazję.

Abonament z misją

Filmy i dokumenty, "Teleexpress" i "Wiadomości" - dom mediowy MEC sprawdził, za jakie programy widzowie skłonni byliby płacić abonament.

Lepiej na swoim

Orange zmienia model świadczenia usług telewizyjnych - stawia na samodzielną agregację treści. Choć nadal będzie sprzedawał satelitarną telewizję NC+, to mocniej niż dotychczas stawia na własną ofertę kanałów TV poprzez kabel.