Kochamy czekoladę! Czekoladowe Walentynki na Polsat Food Network
Kochamy czekoladę! Ty też? Spędź z nią Walentynki! Przez cały luty, w specjalnym paśmie wybranych programów, Polsat Food Network zabiera Was w rozkoszny świat czekoladowych pyszności.
Nowa aplikacja Nickelodeon Play
Nickelodeon wprowadza na polski rynek bezpłatną aplikację Nickelodeon Play. Dzięki niej dzieci zyskają dostęp do kontentu Nickelodeon w dowolnym miejscu i czasie.
OOH cały czas w górę
Łączna wielkość sprzedaży w trzech segmentach reklamy - zewnętrznej, tranzytowej i DOOH - zamknęła się kwotą w wysokości 471,5 mln zł. W zakresie reklamy zewnętrznej była to kwota wyższa o ponad 2,4 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem.
ZETknięcie z radiowym przebojem
W interesie każdej komercyjnej stacji radiowej leży granie przebojów, które przyciągną możliwie szeroką rzeszę odbiorców. Pomysły polityków "promujące" polską muzykę na siłę mogą się odbić czkawką zarówno słuchaczom, jak i radiowcom. Finalnie stracą wszyscy.
IRCenter: Snapchat wyprzedza Twittera
Agencja badawczo-analityczna IRCenter przygotowała trzecią edycję podsumowania social mediów w Polsce. To projekt łączący dane deklaratywne i pomiar zachowań użytkowników mediów społecznościowych - na komputerach i urządzeniach mobilnych.
Mostowiakowie trzymają się mocno
Nadawany od 15 lat serial "M jak miłość" wciąż cieszy się największą popularnością wśród polskich widzów.
Moda na outdoor
Jeżeli chodzi o prognozy dla branży OOH na najbliższy rok, jej przedstawiciele są w większości zgodni - najważniejsze będzie wprowadzenie badania Outdoor Track i ustawy krajobrazowej oraz dalszy rozwój oferty na ekranach cyfrowych.
Outdoor na zakupach
W ciągu ostatnich kilkunastu lat centra handlowe stały się dla konsumentów w Polsce nie tylko miejscem zakupów, ale także sposobem na spędzanie wolnego czasu. Miejscem, gdzie spotyka się ze znajomymi, szuka rozrywki lub uczestniczy w różnego rodzaju akcjach specjalnych. OOH wykorzystuje tę okazję.
Abonament z misją
Filmy i dokumenty, "Teleexpress" i "Wiadomości" - dom mediowy MEC sprawdził, za jakie programy widzowie skłonni byliby płacić abonament.
Lepiej na swoim
Orange zmienia model świadczenia usług telewizyjnych - stawia na samodzielną agregację treści. Choć nadal będzie sprzedawał satelitarną telewizję NC+, to mocniej niż dotychczas stawia na własną ofertę kanałów TV poprzez kabel.