Rekordowe wyniki oglądalności FOX w Polsce
FOX to jeden z najdynamiczniej rozwijających się kanałów serialowych kablowo-satelitarnych w Polsce.
Radio ZET to więcej niż biznes
Szeroki zasięg radia można przekuć w działalność społeczną i pomagać tym, którym ta pomoc często ratuje życie. Fundacja Radia ZET jest jedyną fundacją w Polsce powołaną przez stację radiową. Działa z sukcesem od 1999 roku.
Syzygy oficjalnie startuje w Polsce
Lokalny oddział międzynarodowej agencji zostaje wydzielony ze struktur Ars Thanea.
Facebook wiecznie "live"
Najskuteczniejsze marki w social mediach komunikują się ze swoimi odbiorcami jak ze znajomi, rozmawiając z nimi tym samym językiem, ukazując rzeczywistość wokół siebie.
Rośnie liczba odbiorców TV satelitarnej
Coraz więcej treści HD dostępnych na polskim rynku.
Resolution Media Polska rozwija skrzydła na globalnym rynku
Według IAB Polska wydatki na media internetowe są w fazie ciągłego wzrostu (ok. 17% wzrostu w 2015 w porównaniu z rokiem 2014).
Odbiorca ma detektor bulszitu [wywiad]
- Tworzymy treści i dopasowujemy do kanału i monitorujemy na bieżąco, by móc szybko reagować na sytuacje. Ten schemat działania agencji wykracza poza samą kreację. Wierzę w sens takiej oferty w agencji mediowej. I nie sądzę, żeby to była moda - mówi Maciej Maciejewski - szef MEC Wavemaker.
Po pierwsze: emocje [wywiad]
- Warto postawić na emocje w komunikacji - przekonują menedżerowie Discovery Networks: Jacek Szymczyk, ad sales director w Polsce, oraz Sławomir Jurek, branded content partnership director CEEMEA, prezentując nową ofertę Eurosport Experience.
OOH nadal w górę
Wyniki branży potwierdziły wcześniejsze prognozy IGRZ dotyczące ustabilizowania się rynku OOH w Polsce.
Wpływ reklamy outdoorowej na sprzedaż produktu - wnioski z modeli ekonometrycznych OMD
Ile sprzedał outdoor? Jedno z częstszych pytań, jakie stawiają sobie (ewentualnie swojemu domowi mediowemu) marketerzy, to pytanie o skuteczność zrealizowanej kampanii reklamowej.