O mediach

Michael Kahn: reklama to nauka, ale i sztuka media-internet

Michael Kahn: reklama to nauka, ale i sztuka

- Kiedyś to media, kanał decydowały o obliczu reklamy, teraz zaś jest to kontent, który umieszczamy w różnych kanałach, nie tylko przecież mediach tradycyjnych, ale także np. mediach typu owned. To oznacza, że rola kreacji jest wciąż wielka - mówi Michael Kahn, CEO Performics Worldwide.

Czytaj więcej
Vizeum dla Cyfrowy Polsat Go media-tv

Vizeum dla Cyfrowy Polsat Go

Vizeum wspiera reklamowo serwis Cyfrowy Polsat Go. W kampanię zaangażowani są influencerzy.

Czytaj więcej
"Po prostu przyjaźń" ma dobre wyniki media-inne

"Po prostu przyjaźń" ma dobre wyniki

W ciągu niespełna tygodnia film obejrzało ponad 200 tys. widzów.

Czytaj więcej
Premiera nowego serialu "Six" w HBO media-tv

Premiera nowego serialu "Six" w HBO

20 stycznia w HBO będzie można obejrzeć pierwszy odcinek nowego serialu sensacyjnego o Navy Seals.

Czytaj więcej
Discovery promuje siódmy sezon "Gorączka Złota" media-tv

Discovery promuje siódmy sezon "Gorączka Złota"

Przed widzami Discovery Channel premiera najnowszego, siódmego już sezonu kultowego programu "Gorączka Złota".

Czytaj więcej
"Tydzień z miłością" na kanale Nat Geo media-tv

"Tydzień z miłością" na kanale Nat Geo

Z okazji walentynek kanał Nat Geo People zapowiada blok programów o miłości.

Czytaj więcej
"Warsaw Express"-  startuje nowe reality show media-tv

"Warsaw Express"- startuje nowe reality show

Jest to najnowsza produkcja wideo serwisu Plotek.pl.

Czytaj więcej
Media Service Zawada wprowadza magazyn "Lego City" media-prasa

Media Service Zawada wprowadza magazyn "Lego City"

Tytuł adresowany jest do dzieci i będzie kwartalnikiem.

Czytaj więcej
Telewizja Polsat uruchomi kanał dokumentalny media-tv

Telewizja Polsat uruchomi kanał dokumentalny

Polsat Doku zadebiutuje w pierwszej połowie lutego br.

Czytaj więcej
Lidl prześcignął Orange pod względem liczby reklam w TV w 2016 r. media-tv

Lidl prześcignął Orange pod względem liczby reklam w TV w 2016 r.

Zeszłoroczny lider spadł o dwie pozycje, prześcignął go także bezpośredni konkurent - T-Mobile. Słabnie sektor finansowy, a marki FMCG zmieniają podejście.

Czytaj więcej