O mediach

MediaCom liderem we wstępnym raporcie Stars za 2015 r. media-inne

MediaCom liderem we wstępnym raporcie Stars za 2015 r.

W podziale na grupy mediowe najwięcej udziałów miało GroupM - 32,4 proc.

Czytaj więcej
OOH nie przestaje rosnąć media-ooh

OOH nie przestaje rosnąć

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w II kwartale 2016 r. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ ze Starlinkiem.

Czytaj więcej
ScreenLovers: IAM największy, Accenture najlepiej oceniany przez agencje media-inne

ScreenLovers: IAM największy, Accenture najlepiej oceniany przez agencje

Blog ScreenLovers zrealizował przegląd finansów oraz badanie firm audytu mediowego wśród przedstawicieli domów mediowych.

Czytaj więcej
Rio bez rekordów media-tv

Rio bez rekordów

Telewizja Polska zaraz po ceremonii zakończenia igrzysk olimpijskich Rio 2016 ogłosiła swój duży sukces. Tymczasem transmisje z igrzysk nie wypracowały rekordowych oglądalności. Wpływy z reklam telewizji publicznej nie pokryły nawet kosztów licencji i obsługi imprezy.

Czytaj więcej
5 zalet jawnych kampanii na forach internetowych PROMOCJA

5 zalet jawnych kampanii na forach internetowych

Z badań wynika że Twoi konsumenci przed zakupem usług i produktów poszukają opinii na forach internetowych. Ponad 60% badanych konsumentów dokonuje researchu online przed dokonaniem zakupu produktu lub usługi.

Czytaj więcej
W stronę DOOH [wywiad] media-ooh

W stronę DOOH [wywiad]

Clear Channel Outdoor jest sponsorem kategorii outdoor na festiwalu Cannes Lions od 2010 r. O współpracy z Cannes Lions i zmianach w branży OOH rozmawialiśmy z Williamem Eccleshare'em, prezesem i CEO Clear Channel International.

Czytaj więcej
Więcej przyrody, więcej filmów media-tv

Więcej przyrody, więcej filmów

Użytkownikom VoD brakuje w sieci przede wszystkim programów National Geographic Channel. HBO najbardziej pożądanym kanałem przy zakupie a la carte - wynika z badania MEC VideoTrack.

Czytaj więcej
MEC: rynek programmatic wart blisko 400 mln zł media-internet

MEC: rynek programmatic wart blisko 400 mln zł

Polscy reklamodawcy zainwestują blisko 400 mln zł w kampanie internetowe w ramach systemu zautomatyzowanego zakupu. Oznacza to, że co czwarta złotówka przeznaczona na reklamę odsłonową będzie wydawana bez kontaktu media plannera z handlowcem w biurze reklamy.

Czytaj więcej
Mileniasi najwdzięczniejszym odbiorcą kinowej reklamy media-inne

Mileniasi najwdzięczniejszym odbiorcą kinowej reklamy

Według badania New Age Media o frekwencji w kinach decyduje pokolenie milenialsów. Zwyżkująca frekwencja cieszy również reklamodawców - kino to jedna z najskuteczniejszych dróg dotarcia do odbiorców.

Czytaj więcej
Nagrody Hity Handlu wręczone PROMOCJA

Nagrody Hity Handlu wręczone

Zwycięzców jubileuszowej 15. edycji konkursu poznaliśmy podczas uroczystej gali, która odbyła się 22 września w Restauracji Belvedere w Warszawie.

Czytaj więcej