O mediach

Będzie drugi sezon serialu "Mars" media-tv

Będzie drugi sezon serialu "Mars"

Pierwsza seria stała się najczęściej nagrywanym na dekodery PVR programem w historii National Geographic Channel.

Czytaj więcej
Zwycięstwo Stocha w Zakopanem oglądało w TVP 8,2 mln widzów media-tv

Zwycięstwo Stocha w Zakopanem oglądało w TVP 8,2 mln widzów

Średnia widownia wyniosła ponad 6,7 mln widzów, co przełożyło się na 45,8 proc. udziałów publicznego nadawcy.

Czytaj więcej
Naprawdę nie dzieje się nic media-ooh

Naprawdę nie dzieje się nic

Jadę przez spowite smogiem miasto. Każdego dnia. Jak zapewne większość z nas. Drive in. Drive out. Mijam te same miejsca, budynki i ulice. Za szybą widuję samochody i ludzi. I tablice. Nośniki reklamy zewnętrznej. Outdoor.

Czytaj więcej
L’Oréal inwestuje w polski start-up Cosmose media-internet

L’Oréal inwestuje w polski start-up Cosmose

Grupa L’Oréal ogłosiła pięć pierwszych start-upów technologicznych, które otrzymają od firmy wsparcie w ramach programu prowadzonego wspólnie Founders Factory - programem Beauty.

Czytaj więcej
Trzy nowości w wiosennej ramówce TVN media-tv

Trzy nowości w wiosennej ramówce TVN

Kanał powraca też do sprawdzonych formatów sprzed kilku sezonów. Nowości pojawią się również w kanałach tematycznych grupy.

Czytaj więcej
Kino na rozbiegu media-inne

Kino na rozbiegu

Dystrybutorzy i sieci kinowe dopiero co ogłosili kolejny rekord frekwencyjny w kinie. Styczeń już zapowiada dalsze wzrosty i trwanie wznoszącej fali kinowej. Wciąż cieszy doskonała kondycja polskiego kina i niezawstydzająca frekwencja na polskich produkcjach.

Czytaj więcej
MEC: reklamodawcy przestają odsyłać z reklam TV do internetu media-tv

MEC: reklamodawcy przestają odsyłać z reklam TV do internetu

Zmieniają się trendy w tworzeniu reklam do telewizji i wideo. Polscy reklamodawcy, którzy jeszcze dwa lata temu w połowie spotów zapraszali widzów na strony internetowe, rezygnują z tych odesłań.

Czytaj więcej
Pedigree sponsorem programu "Misja pies" w TVN media-tv

Pedigree sponsorem programu "Misja pies" w TVN

Sponsor oprócz tradycyjnej komunikacji przygotuje m.in. specjalne zestawy dla uczestników.

Czytaj więcej
Multikino zadowolone z promocji zrealizowanej z MasterCard media-inne

Multikino zadowolone z promocji zrealizowanej z MasterCard

W grudniu minionego roku dzięki promocji udało się sprzedać 90 tys. biletów.

Czytaj więcej
Internet z gwarancją kultury [wywiad] media-internet

Internet z gwarancją kultury [wywiad]

O decyzji o rozstaniu z TVP, kondycji zawodu dziennikarza i zmianach w mediach internetowych rozmawiamy z Katarzyną Janowską, dyrektor wydawnicza i redaktor naczelna w dziale Kultury Grupy Onet-RAS Polska, była dyrektor TVP Kultura.

Czytaj więcej