O mediach

Jak porwać klienta [wywiad] media-internet

Jak porwać klienta [wywiad]

- Główne elementy strategii online są stałe: synergia z pozostałymi działaniami, budowa zaangażowania, kreatywne wykorzystywanie specyfiki kanałów i mierzeniu efektów. Ale każdy ten element musi ewoluować. - twierdzi Marcin Woźniak, communication strategy director LiquidThread (Publicis Media).

Czytaj więcej
Filmteractive 2016: VR tematem przewodnim media-internet

Filmteractive 2016: VR tematem przewodnim

W tym roku nagrodę główną Filmteractive Market 2016 (10 tys. oraz zaproszenie na MIPTV), współufundowaną przez Program Kreatywna Europa oraz Deloitte Digital, zdobył projekt Virtelio z Luxeburga.

Czytaj więcej
Nowa odsłona "Ben 10" w Cartoon Network PROMOCJA

Nowa odsłona "Ben 10" w Cartoon Network

Superbohater Cartoon Network, Ben Tennyson, powraca, by ratować świat przed złem w zupełnie nowej odsłonie serialu. Wielki powrót Ben 10 na antenę Cartoon Network w poniedziałek, 10 października o godz. 17.50.

Czytaj więcej
Mniej piratów media-internet

Mniej piratów

Zmienia się obraz polskiego piractwa w obszarze wideo - pokazuje MEC VideoTrack II. Ściąganie filmów i seriali z internetu ustępuje miejsca korzystaniu z serwisów streamingowych.

Czytaj więcej
Polski fenomen radia [wywiad] media-radio

Polski fenomen radia [wywiad]

- Radio umocniło się w Polsce na pozycji numer trzy na rynku reklamowym i nie zagrażają nam ani magazyny, ani OOH. Branża radiowa sobie na tę pozycję zasłużyła - mówi Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.

Czytaj więcej
Talent, zaufanie i transformacja [wywiad] media-inne

Talent, zaufanie i transformacja [wywiad]

- Dwie rzeczy, które powinniśmy wiedzieć lepiej od klienta, to to, jak wyglądają inne kategorie i jak konsumenci zachowują się jako ludzie, nie tylko jako nabywcy produktów i usług - mówi Rishad Tobaccowala, główny strateg Publicis Groupe.

Czytaj więcej
Udany eksperyment media-tv

Udany eksperyment

Fokus TV to jeden z najciekawszych eksperymentów na naszym rynku TV. Choć kanał nadaje zaledwie od dwóch lat, już zasłużył sobie na miano zjawiska osobnego. Ciągle eksperymentuje. I ciągle rośnie. To między innymi dlatego w naszym raporcie "Nadawcy" nagrodziliśmy go tytułem Telewizji Roku.

Czytaj więcej
OOH wyzwaniem dla digitalu media-ooh

OOH wyzwaniem dla digitalu

Technologia wpływa na modele biznesowe w branży reklamowej, umożliwiając wdrożenie nowych sposobów komunikacji z konsumentem. Testy Google pokazują, że DOOH może stać się medium, które będzie można precyzyjnie zaprogramować i skoordynować z kampaniami realizowanymi w innych mediach elektronicznych.

Czytaj więcej
Zenith: w 2017 r. 75 proc. konsumpcji internetu będzie należeć do mobile media-internet

Zenith: w 2017 r. 75 proc. konsumpcji internetu będzie należeć do mobile

Raport "Mobile Advertising Forecasts" obejmuje dane z 60 światowych rynków, w tym z Polski.

Czytaj więcej
Tranzyt mocno w górę media-ooh

Tranzyt mocno w górę

Według raportu IGRZ za trzy kwartały 2016 r. wartość sprzedaży reklamy tranzytowej zamknęła się kwotą w wysokości 20,3 mln zł, wyższą aż o 18 proc. w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.

Czytaj więcej