O mediach

M jak mężczyzna, t jak telewizja

Zachowania męskiej części audytorium telewizyjnego są raczej przewidywalne i  stałe od lat. Nie znaczy to jednak, że w nadchodzących sezonach nie należy spodziewać się zmian. Lista potrzeb polskich telewidzów wydłuża się. Sport na żywo w tradycyjnym telewizorze to dziś zdecydowanie za mało.

Aero2 będzie dostarczał bezpłatny internet przez kolejne dwa lata

Dzięki porozumieniu z UKE operator przedłuża bezpłatną usługę na kolejne dwa lata.

Więcej niż spot

Tym, co wyróżnia radio spośród innych mediów, jest możliwość szybkiego zainicjowania akcji antenowej i obserwacji natychmiastowej reakcji słuchaczy-konsumentów.

Kolporter wprowadzi nowe produkty i formaty

Firma przygotowała strategię rozwoju sieci na kolejny rok.

Kanał Arte promuje VoD po polsku

Planowane są już kolejne kampanie w 2017 r.

"Medyceusze - władcy Florencji" w Canal+

Ten nowy włosko-amerykański serial po raz pierwszy pokazany zostanie w polskiej telewizji.

"Media & Marketing Polska" przyznało tytuły Biur Reklamy Roku

Uhonorowane zostały TVN Media, biura reklamy Wirtualnej Polski i Wydawnictwa Bauer oraz Media Impact Polska.

VML i Starcom Agencjami Roku w Mixx Awards 2016

W konkursie przyznano pięć złotych statuetek. Best In Show otrzymało Allegro za "Legendy polskie".

Agora zwolni więcej pracowników

Do końca br. zamiast 135 osób, jak ogłoszono w październiku, może być to nawet 190.

Dzięki UE internet w Polsce zyska gwarancję szybkości

Kolejni dostawcy internetu zmieniają regulaminy, wprowadzając gwarancje dla konsumentów, by zdążyć przed nowym rokiem.