M jak mężczyzna, t jak telewizja
Zachowania męskiej części audytorium telewizyjnego są raczej przewidywalne i stałe od lat. Nie znaczy to jednak, że w nadchodzących sezonach nie należy spodziewać się zmian. Lista potrzeb polskich telewidzów wydłuża się. Sport na żywo w tradycyjnym telewizorze to dziś zdecydowanie za mało.
Aero2 będzie dostarczał bezpłatny internet przez kolejne dwa lata
Dzięki porozumieniu z UKE operator przedłuża bezpłatną usługę na kolejne dwa lata.
Więcej niż spot
Tym, co wyróżnia radio spośród innych mediów, jest możliwość szybkiego zainicjowania akcji antenowej i obserwacji natychmiastowej reakcji słuchaczy-konsumentów.
Kolporter wprowadzi nowe produkty i formaty
Firma przygotowała strategię rozwoju sieci na kolejny rok.
Kanał Arte promuje VoD po polsku
Planowane są już kolejne kampanie w 2017 r.
"Medyceusze - władcy Florencji" w Canal+
Ten nowy włosko-amerykański serial po raz pierwszy pokazany zostanie w polskiej telewizji.
"Media & Marketing Polska" przyznało tytuły Biur Reklamy Roku
Uhonorowane zostały TVN Media, biura reklamy Wirtualnej Polski i Wydawnictwa Bauer oraz Media Impact Polska.
VML i Starcom Agencjami Roku w Mixx Awards 2016
W konkursie przyznano pięć złotych statuetek. Best In Show otrzymało Allegro za "Legendy polskie".
Agora zwolni więcej pracowników
Do końca br. zamiast 135 osób, jak ogłoszono w październiku, może być to nawet 190.
Dzięki UE internet w Polsce zyska gwarancję szybkości
Kolejni dostawcy internetu zmieniają regulaminy, wprowadzając gwarancje dla konsumentów, by zdążyć przed nowym rokiem.