Polski rynek reklamy wzrośnie w tym roku o 2,7 proc.
Taka sama dynamika ma się utrzymać również w przyszłym roku - prognozuje Zenith.
Będzie 7. "Warsaw Shore"
MTV zrealizuje zimową edycję programu o ekipie z Warszawy.
Plej kompleksowo dla OH Kino
Na rynku debiutuje nowa sieć kin.
Ströer Digital Media łączy się z Ad-Vice
Od stycznia 2017 r. marka Ad-Vice przestanie funkcjonować.
Euro 2016 najciekawszym wydarzeniem 2016 r. w Google
Za mistrzostwami w wyszukiwarce uplasował się temat Pokemon Go.
Cinema City i "Gwiezdne wojny" [wideo]
Cinema City zachęca do oglądania nowej serii "Gwiezdnych wojen". Kampanię realizuje Insignia.
Fit dzieciaki na Polsat Jim Jam
Program ma inspirować dzieci do aktywności fizycznej poprzez dobrą zabawę.
Z okazji świąt Życzeniomat od platformy NC+
Życzeniomat jest internetowym narzędziem, za pomocą którego można samodzielnie stworzyć muzyczną kompozycję z życzeniami na święta oraz Nowy Rok.
Paradoks Polaka, który czyta
Polacy czytają coraz mniej książek, a sprzedaż e-booków rośnie.
Crowdfest 2016 z nagrodą główną dla Magic of Y
Główną nagrodę za największą kampanię crowdfundingową roku 2016 w kategorii design otrzymał Iluzjonista Magic of Y. Twórca uzyskał aż 777 proc. zakładanego celu.