O mediach

Polski rynek reklamy wzrośnie w tym roku o 2,7 proc.

Taka sama dynamika ma się utrzymać również w przyszłym roku - prognozuje Zenith.

Będzie 7. "Warsaw Shore"

MTV zrealizuje zimową edycję programu o ekipie z Warszawy.

Plej kompleksowo dla OH Kino

Na rynku debiutuje nowa sieć kin.

Ströer Digital Media łączy się z Ad-Vice

Od stycznia 2017 r. marka Ad-Vice przestanie funkcjonować.

Euro 2016 najciekawszym wydarzeniem 2016 r. w Google

Za mistrzostwami w wyszukiwarce uplasował się temat Pokemon Go.

Cinema City i "Gwiezdne wojny" [wideo]

Cinema City zachęca do oglądania nowej serii "Gwiezdnych wojen". Kampanię realizuje Insignia.

Fit dzieciaki na Polsat Jim Jam

Program ma inspirować dzieci do aktywności fizycznej poprzez dobrą zabawę.

Z okazji świąt Życzeniomat od platformy NC+

Życzeniomat jest internetowym narzędziem, za pomocą którego można samodzielnie stworzyć muzyczną kompozycję z życzeniami na święta oraz Nowy Rok.

Paradoks Polaka, który czyta

Polacy czytają coraz mniej książek, a sprzedaż e-booków rośnie.

Crowdfest 2016 z nagrodą główną dla Magic of Y

Główną nagrodę za największą kampanię crowdfundingową roku 2016 w kategorii design otrzymał Iluzjonista Magic of Y. Twórca uzyskał aż 777 proc. zakładanego celu.