O mediach

Telewizja ma się świetnie, ale… media-inne

Telewizja ma się świetnie, ale…

Parafrazując Marka Twaina, pogłoski o śmierci telewizji linearnej są przesadzone, co nie zmienia faktu, że reklamodawcy będą musieli reagować na zmiany w trendach konsumpcji mediów" - mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcom, prelegentka na zbliżającej się konferencji Multiscreen Day.

Czytaj więcej
Nadawcy rozwijają projekt I Love Radio, rusza strona internetowa media-radio

Nadawcy rozwijają projekt I Love Radio, rusza strona internetowa

Witryna docelowo ma stać się bazą wiedzy o radiu, obejmującą zasięgiem całą branżę.

Czytaj więcej
Audytorium 17 aktywizuje działania media-radio

Audytorium 17 aktywizuje działania

Jednocześnie zmienia identyfikację wizualną i uruchamia nową stronę internetową.

Czytaj więcej
"Sztuka zwycięstwa" - bestsellerowe wspomnienia twórcy NIKE PROMOCJA

"Sztuka zwycięstwa" - bestsellerowe wspomnienia twórcy NIKE

"To wspaniała, amerykańska opowieść o szczęściu, determinacji, znajomości rzeczy oraz magicznej alchemii, która połączyła grupkę ekscentryków, twórców sukcesu Nike." - Abraham Verghese, autor Powrotu do Missing, bestsellera z listy "New York Timesa"

Czytaj więcej
Answear.com prowadzi kampanię outdoorową media-ooh

Answear.com prowadzi kampanię outdoorową

Reklamy pojawiły się na citylightach w Warszawie oraz Krakowie.

Czytaj więcej
Cityboard Media: firmy cenią reklamę zewnętrzną media-ooh

Cityboard Media: firmy cenią reklamę zewnętrzną

Badania potwierdzają, że na rynku reklamy zewnętrznej wygrywają ci, którzy mają nośniki w dobrych lokalizacjach i utrzymują stały kontakt z klientem.

Czytaj więcej
Monitor Satelitarny: satelita głównym źródłem odbioru TV w Europie media-tv

Monitor Satelitarny: satelita głównym źródłem odbioru TV w Europie

Rośnie udział treści UHD w rynku.

Czytaj więcej
IGRZ: spadek sprzedaży OOH w I kwartale 2017 media-ooh

IGRZ: spadek sprzedaży OOH w I kwartale 2017

Rynek DOOH odnotował w pierwszym kwartale 2017 spadek o jedną czwartą w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.

Czytaj więcej
AdEx: 3,6 mld zł na reklamę online w roku 2016 media-internet

AdEx: 3,6 mld zł na reklamę online w roku 2016

Według badania AdEx - zrealizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska - w roku 2016 wartość reklamy cyfrowej w Polsce wzrosła o ponad 440 mln zł względem roku wcześniejszego i zanotowała 14 proc. wzrostu.

Czytaj więcej
Zenith: 20 proc. globalnych budżetów reklamowych trafia do Google i Facebooka media-inne

Zenith: 20 proc. globalnych budżetów reklamowych trafia do Google i Facebooka

Agencja publikuje nowy raport "Top Thirty Global Media Owners".

Czytaj więcej