O mediach

Discovery promuje siódmy sezon "Gorączka Złota" media-tv

Discovery promuje siódmy sezon "Gorączka Złota"

Przed widzami Discovery Channel premiera najnowszego, siódmego już sezonu kultowego programu "Gorączka Złota".

Czytaj więcej
"Tydzień z miłością" na kanale Nat Geo media-tv

"Tydzień z miłością" na kanale Nat Geo

Z okazji walentynek kanał Nat Geo People zapowiada blok programów o miłości.

Czytaj więcej
"Warsaw Express"-  startuje nowe reality show media-tv

"Warsaw Express"- startuje nowe reality show

Jest to najnowsza produkcja wideo serwisu Plotek.pl.

Czytaj więcej
Media Service Zawada wprowadza magazyn "Lego City" media-prasa

Media Service Zawada wprowadza magazyn "Lego City"

Tytuł adresowany jest do dzieci i będzie kwartalnikiem.

Czytaj więcej
Telewizja Polsat uruchomi kanał dokumentalny media-tv

Telewizja Polsat uruchomi kanał dokumentalny

Polsat Doku zadebiutuje w pierwszej połowie lutego br.

Czytaj więcej
Lidl prześcignął Orange pod względem liczby reklam w TV w 2016 r. media-tv

Lidl prześcignął Orange pod względem liczby reklam w TV w 2016 r.

Zeszłoroczny lider spadł o dwie pozycje, prześcignął go także bezpośredni konkurent - T-Mobile. Słabnie sektor finansowy, a marki FMCG zmieniają podejście.

Czytaj więcej
Będzie drugi sezon serialu "Mars" media-tv

Będzie drugi sezon serialu "Mars"

Pierwsza seria stała się najczęściej nagrywanym na dekodery PVR programem w historii National Geographic Channel.

Czytaj więcej
Zwycięstwo Stocha w Zakopanem oglądało w TVP 8,2 mln widzów media-tv

Zwycięstwo Stocha w Zakopanem oglądało w TVP 8,2 mln widzów

Średnia widownia wyniosła ponad 6,7 mln widzów, co przełożyło się na 45,8 proc. udziałów publicznego nadawcy.

Czytaj więcej
Naprawdę nie dzieje się nic media-ooh

Naprawdę nie dzieje się nic

Jadę przez spowite smogiem miasto. Każdego dnia. Jak zapewne większość z nas. Drive in. Drive out. Mijam te same miejsca, budynki i ulice. Za szybą widuję samochody i ludzi. I tablice. Nośniki reklamy zewnętrznej. Outdoor.

Czytaj więcej
L’Oréal inwestuje w polski start-up Cosmose media-internet

L’Oréal inwestuje w polski start-up Cosmose

Grupa L’Oréal ogłosiła pięć pierwszych start-upów technologicznych, które otrzymają od firmy wsparcie w ramach programu prowadzonego wspólnie Founders Factory - programem Beauty.

Czytaj więcej