O mediach

Startuje konkurs reklamy radiowej AdFM Awards media-radio

Startuje konkurs reklamy radiowej AdFM Awards

Wręczenie nagród odbędzie się podczas gali Konkursu Kreatura.

Czytaj więcej
TVN wprowadzi letnią ramówkę z premierowymi produkcjami media-tv

TVN wprowadzi letnią ramówkę z premierowymi produkcjami

W ofercie m.in. druga edycja "Projektu Lady" i "Domu marzeń".

Czytaj więcej
MEC pracuje w Polsce dla Netfliksa media-ooh

MEC pracuje w Polsce dla Netfliksa

Agencja planowała trwającą właśnie kampanię promującą kolejny sezon "House of Cards".

Czytaj więcej
Karolina Sulej szefową nowego działu w "Wysokich Obcasach Extra" media-prasa

Karolina Sulej szefową nowego działu w "Wysokich Obcasach Extra"

Od sierpnia pokieruje działem "Styl".

Czytaj więcej
Agencje MEC i Maxus zostaną połączone, powstanie nowy podmiot media-inne

Agencje MEC i Maxus zostaną połączone, powstanie nowy podmiot

To proces globalny. Zmiany w Polsce zajdą do końca 2017 r.

Czytaj więcej
Headz udostępni wyniki w trakcie kampanii media-ooh

Headz udostępni wyniki w trakcie kampanii

Firma outdoorowa mówi wręcz o "nowym standardzie" na rynku.

Czytaj więcej
Hand Made prowadzi projekt dla Nescafe Dolce Gusto media-internet

Hand Made prowadzi projekt dla Nescafe Dolce Gusto

Blog Latteczyespresso.gazeta.pl zawiera informacje i ciekawostki o kawie.

Czytaj więcej
Nowe osoby w studiu animacji Human Ark PROMOCJA

Nowe osoby w studiu animacji Human Ark

Magdalena Grzesz i Arkadiusz Leszko dołączyli do zespołu studia animacji i postprodukcji Human Ark, zasilając pion produkcji reklam.

Czytaj więcej
MEC Wavemaker z nowym zespołem kreatywnym i pod kierownictwem Emila Tumiłowicza media-inne

MEC Wavemaker z nowym zespołem kreatywnym i pod kierownictwem Emila Tumiłowicza

Emil Tumiłowicz pokieruje marką contentmarketingową MEC.

Czytaj więcej
MEC: Rynek płatnej TV może stracić 1,5 mln klientów po zmianach w abonamencie RTV media-tv

MEC: Rynek płatnej TV może stracić 1,5 mln klientów po zmianach w abonamencie RTV

Trzech na czterech abonentów nie chce, by ich dane osobowe były przekazywane Poczcie Polskiej.

Czytaj więcej