O mediach

Rusza kampania Domo+ media-tv

Rusza kampania Domo+

Działania, którym towarzyszy konkurs, wspierają program "Remont w 48h".

Czytaj więcej
Polidea o dostępności aplikacji mobilnych dla niepełnosprawnych media-internet

Polidea o dostępności aplikacji mobilnych dla niepełnosprawnych

Firma oferująca rozwiązania mobile przygotowała raport promujący dobre praktyki w tym zakresie.

Czytaj więcej
Wideo z marką media-inne

Wideo z marką

Już ponad połowa polskich internautów zna markę Netflix, a ponad jedna trzecia kojarzy ShowMax - pokazuje nowe badanie MEC.

Czytaj więcej
TVP pokaże reality show o ochotnikach trenowanych przez komandosów media-tv

TVP pokaże reality show o ochotnikach trenowanych przez komandosów

Publiczna telewizja kupiła format od BBC. Emisja 18-odcinkowej serii jesienią w TVP1.

Czytaj więcej
Telewizja ma się świetnie, ale… media-inne

Telewizja ma się świetnie, ale…

Parafrazując Marka Twaina, pogłoski o śmierci telewizji linearnej są przesadzone, co nie zmienia faktu, że reklamodawcy będą musieli reagować na zmiany w trendach konsumpcji mediów" - mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcom, prelegentka na zbliżającej się konferencji Multiscreen Day.

Czytaj więcej
Nadawcy rozwijają projekt I Love Radio, rusza strona internetowa media-radio

Nadawcy rozwijają projekt I Love Radio, rusza strona internetowa

Witryna docelowo ma stać się bazą wiedzy o radiu, obejmującą zasięgiem całą branżę.

Czytaj więcej
Audytorium 17 aktywizuje działania media-radio

Audytorium 17 aktywizuje działania

Jednocześnie zmienia identyfikację wizualną i uruchamia nową stronę internetową.

Czytaj więcej
"Sztuka zwycięstwa" - bestsellerowe wspomnienia twórcy NIKE PROMOCJA

"Sztuka zwycięstwa" - bestsellerowe wspomnienia twórcy NIKE

"To wspaniała, amerykańska opowieść o szczęściu, determinacji, znajomości rzeczy oraz magicznej alchemii, która połączyła grupkę ekscentryków, twórców sukcesu Nike." - Abraham Verghese, autor Powrotu do Missing, bestsellera z listy "New York Timesa"

Czytaj więcej
Answear.com prowadzi kampanię outdoorową media-ooh

Answear.com prowadzi kampanię outdoorową

Reklamy pojawiły się na citylightach w Warszawie oraz Krakowie.

Czytaj więcej
Cityboard Media: firmy cenią reklamę zewnętrzną media-ooh

Cityboard Media: firmy cenią reklamę zewnętrzną

Badania potwierdzają, że na rynku reklamy zewnętrznej wygrywają ci, którzy mają nośniki w dobrych lokalizacjach i utrzymują stały kontakt z klientem.

Czytaj więcej