O mediach

Wideo z marką

Już ponad połowa polskich internautów zna markę Netflix, a ponad jedna trzecia kojarzy ShowMax - pokazuje nowe badanie MEC.

TVP pokaże reality show o ochotnikach trenowanych przez komandosów

Publiczna telewizja kupiła format od BBC. Emisja 18-odcinkowej serii jesienią w TVP1.

Telewizja ma się świetnie, ale…

Parafrazując Marka Twaina, pogłoski o śmierci telewizji linearnej są przesadzone, co nie zmienia faktu, że reklamodawcy będą musieli reagować na zmiany w trendach konsumpcji mediów" - mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcom, prelegentka na zbliżającej się konferencji Multiscreen Day.

Nadawcy rozwijają projekt I Love Radio, rusza strona internetowa

Witryna docelowo ma stać się bazą wiedzy o radiu, obejmującą zasięgiem całą branżę.

Audytorium 17 aktywizuje działania

Jednocześnie zmienia identyfikację wizualną i uruchamia nową stronę internetową.

"Sztuka zwycięstwa" - bestsellerowe wspomnienia twórcy NIKE

"To wspaniała, amerykańska opowieść o szczęściu, determinacji, znajomości rzeczy oraz magicznej alchemii, która połączyła grupkę ekscentryków, twórców sukcesu Nike." - Abraham Verghese, autor Powrotu do Missing, bestsellera z listy "New York Timesa"

Answear.com prowadzi kampanię outdoorową

Reklamy pojawiły się na citylightach w Warszawie oraz Krakowie.

Cityboard Media: firmy cenią reklamę zewnętrzną

Badania potwierdzają, że na rynku reklamy zewnętrznej wygrywają ci, którzy mają nośniki w dobrych lokalizacjach i utrzymują stały kontakt z klientem.

Monitor Satelitarny: satelita głównym źródłem odbioru TV w Europie

Rośnie udział treści UHD w rynku.

IGRZ: spadek sprzedaży OOH w I kwartale 2017

Rynek DOOH odnotował w pierwszym kwartale 2017 spadek o jedną czwartą w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.