O mediach

McCann & MRM przygotował grę dla KFC media-internet

McCann & MRM przygotował grę dla KFC

To prawdopodobnie pierwsza marka na polskim rynku, która promuje swój produkt za pomocą gry w aplikacji Messenger.

Czytaj więcej
Marka z człowiekiem media-internet

Marka z człowiekiem

Internetowi influencerzy nadal są na fali. Przy wyborze internetowego ambasadora marki muszą jednak wykazać się dużym wyczuciem.

Czytaj więcej
Intermarché uruchamia fanpage na Facebooku media-internet

Intermarché uruchamia fanpage na Facebooku

Odwiedzający profil detalisty z Grupy Muszkieterów znajdą na nim treści związane z bieżącą ofertą sklepów, a także kontekstowe porady.

Czytaj więcej
Squid pomaga dotrzeć do istotnych treści media-internet

Squid pomaga dotrzeć do istotnych treści

O mobilnej aplikacji dla osób, które niezbyt garną się do czytania, ale można je przekonać, że czytać warto, rozmawiamy z Tomaszem Lisem, Country Managerem Polska w firmie Squid.

Czytaj więcej
Product placement Sony w "Belfrze" Canal+ media-tv

Product placement Sony w "Belfrze" Canal+

Maciej Stuhr jako Paweł Zawadzki w serialu będzie używał Xperii.

Czytaj więcej
Debiutuje serwis Kochaj.pl [wideo] media-internet

Debiutuje serwis Kochaj.pl [wideo]

Jego właścicielem jest Onet-RAS Polska. Serwis otrzyma wsparcie reklamowe.

Czytaj więcej
Raport Nadawcy w listopadowym numerze "Media & Marketing Polska" media-tv

Raport Nadawcy w listopadowym numerze "Media & Marketing Polska"

Redakcja uhonoruje Stację Roku, zaprezentujemy też portrety największych nadawców.

Czytaj więcej
IRC: Polacy korzystają z kilku ekranów jednocześnie media-internet

IRC: Polacy korzystają z kilku ekranów jednocześnie

Raport IRCenter pokazuje, że do multiscreeningu przyznaje się 76 proc. polskich internautów.

Czytaj więcej
Trzy nowe programy w jesiennej "ramówce" Onetu media-internet

Trzy nowe programy w jesiennej "ramówce" Onetu

Małgorzata Ohme będzie rozmawiać z matkami znanych osób, Piotr Kędzierski opowie o grach komputerowych, a Piotr Najsztub poprowadzi talk-show.

Czytaj więcej
Wystartowała kampania wizerunkowa Meloradia [wideo] media-radio

Wystartowała kampania wizerunkowa Meloradia [wideo]

Za pomysł i kreację odpowiada zespół działów marketingu i online Grupy Eurozet.

Czytaj więcej