O mediach

Po 10 dniach wyświetlania "Botoks" bije "Pitbulla" media-inne

Po 10 dniach wyświetlania "Botoks" bije "Pitbulla"

Frekwencja blisko 1 mln 460 tys. widzów po drugim weekendzie na ekranach.

Czytaj więcej
Tesco rezygnuje z kontrowersyjnych billboardów media-ooh

Tesco rezygnuje z kontrowersyjnych billboardów

Przez internet przeszła fala oburzenia dyskryminującym charakterem kreacji.

Czytaj więcej
Ruszyła kampania promocyjna serialu "Ultraviolet" media-tv

Ruszyła kampania promocyjna serialu "Ultraviolet"

Nowy serial kryminalny AXN promowany jest wielokanałowo.

Czytaj więcej
Papaya Films dla National Geographic [wideo] media-tv

Papaya Films dla National Geographic [wideo]

Film pokazuje sylwetkę odkrywcy, płetwonurka, speleologa i ratownika TOPR Krzysztofa Starnawskiego.

Czytaj więcej
Listopadowy "Twój Styl" wspierany przez Digit-Art i MEC media-prasa

Listopadowy "Twój Styl" wspierany przez Digit-Art i MEC

Wydawnictwo Bauer promuje numer z dodatkiem tematycznym i gadżetem.

Czytaj więcej
"Dom pełen zmian", czyli IKEA w Polsacie media-tv

"Dom pełen zmian", czyli IKEA w Polsacie

Ośmioodcinkowy serial komediowy ma pomóc ugruntować nowe hasło szwedzkiej sieci.

Czytaj więcej
HBO wspiera drugi sezon "Watahy" media-tv

HBO wspiera drugi sezon "Watahy"

W ramach kampanii, obok tradycyjnych działań, przygotowano akcję #MagiczneBieszczady.

Czytaj więcej
Smaker.pl najpopularniejszym serwisem kulinarnym wg Gemiusa media-internet

Smaker.pl najpopularniejszym serwisem kulinarnym wg Gemiusa

We wrześniu skorzystało z niego prawie 3,7 mln użytkowników.

Czytaj więcej
RECMA weźmie pod uwagę wyniki raportu "Media & Marketing Polska" o domach mediowych media-inne

RECMA weźmie pod uwagę wyniki raportu "Media & Marketing Polska" o domach mediowych

Niezależna francuska agencja badawcza przygotowująca globalne rankingi domów mediowych doceniła wagę nagród przyznawanych przez nasz magazyn.

Czytaj więcej
Polskie marki kosmetyczne aktywne na Facebooku media-internet

Polskie marki kosmetyczne aktywne na Facebooku

Najwięcej fanów ma Inglot, a Bielenda najszybciej ich zyskuje.

Czytaj więcej