O mediach

Kolporter z większą ofertą dystrybucyjną media-prasa

Kolporter z większą ofertą dystrybucyjną

W pierwszym półroczu br. oferta wzbogaciła się o blisko 140 nowych tytułów.

Czytaj więcej
eBay ma nową stronę, także po polsku media-internet

eBay ma nową stronę, także po polsku

Strona główna portalu aukcyjnego ma od 16 sierpnia nowy interfejs i rozwiązania z zakresu personalizacji zakupów.

Czytaj więcej
SVOD odmienia obyczaje młodych widzów media-tv

SVOD odmienia obyczaje młodych widzów

Analiza MEC pokazuje, że na rynkach, które podbiły serwisy SVOD (wideo na życzenie w streamingu lub abonamencie), telewizja jest w odwrocie w młodych grupach wiekowych.

Czytaj więcej
Radio Zet z nowym logo media-radio

Radio Zet z nowym logo

Projekt przygotowało studio UVMW.

Czytaj więcej
Nagie gwiazdy na okładce "Women’s Health" media-prasa

Nagie gwiazdy na okładce "Women’s Health"

Według badań przytaczanych przez wydawcę Polki są jednymi z najbardziej zakompleksionych kobiet na świecie.

Czytaj więcej
MullenLowe MediaHub: z płatnej TV rezygnuje mniej niż 10 proc. odbiorców media-tv

MullenLowe MediaHub: z płatnej TV rezygnuje mniej niż 10 proc. odbiorców

Główne powody rezygnacji to: przekonanie, że "nie jest warta swojej ceny", oraz internet, zaspokajający w wystarczającej mierze potrzeby widzów.

Czytaj więcej
"Pod wspólnym niebem" - nowy serial komediowy w TVP2 od września media-tv

"Pod wspólnym niebem" - nowy serial komediowy w TVP2 od września

Występują m.in.: Anna Samusionek, Piotr Szwedes i Marek Bukowski.

Czytaj więcej
Onet-RASP i NC+ tworzą nowy serwis sportowy media-internet

Onet-RASP i NC+ tworzą nowy serwis sportowy

Serwisy sportowe Onet-RASP odwiedza miesięcznie 5,8 mln użytkowników.

Czytaj więcej
Nowe magazyny Egmontu: "Minecraft" i "DC SuperHero Girls" media-prasa

Nowe magazyny Egmontu: "Minecraft" i "DC SuperHero Girls"

Pierwszy jest skierowany do dzieci w wieku 8-12 lat, drugi do dziewczynek w wieku wczesnoszkolnym.

Czytaj więcej
Ktokolwiek widział, ktokolwiek kupił media-internet

Ktokolwiek widział, ktokolwiek kupił

Wskaźnik viewability reklam internetowych to coraz gorętszy temat. Z ostatnimi danymi firmy Meetrics rozprawiają się mediowcy.

Czytaj więcej