O mediach

Trzy nowe programy w jesiennej "ramówce" Onetu media-internet

Trzy nowe programy w jesiennej "ramówce" Onetu

Małgorzata Ohme będzie rozmawiać z matkami znanych osób, Piotr Kędzierski opowie o grach komputerowych, a Piotr Najsztub poprowadzi talk-show.

Czytaj więcej
Wystartowała kampania wizerunkowa Meloradia [wideo] media-radio

Wystartowała kampania wizerunkowa Meloradia [wideo]

Za pomysł i kreację odpowiada zespół działów marketingu i online Grupy Eurozet.

Czytaj więcej
Group One i Robert Lewandowski tworzą nową agencję mediową media-inne

Group One i Robert Lewandowski tworzą nową agencję mediową

Agencja RL Media chce docelowo obsługiwać reklamowo czołowych polskich sportowców.

Czytaj więcej
Agora uruchamia Sonar media-internet

Agora uruchamia Sonar

Nowy serwis Agory ma pokazywać świat i działania polityków w newsach, liczbach i na wykresach

Czytaj więcej
Trzy lokalne nowości w jesiennej ramówce TLC media-tv

Trzy lokalne nowości w jesiennej ramówce TLC

Kanał zwiększa liczbę projektów powstających w Polsce.

Czytaj więcej
W Poznaniu startuje konferencja PIKE 2017 media-tv

W Poznaniu startuje konferencja PIKE 2017

W czasie 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2017 odbędą się dyskusje o najnowszych trendach na rynku telewizji, telekomunikacji i reklamy.

Czytaj więcej
"Gazeta Wyborcza" współpracuje z "The Wall Street Journal" media-prasa

"Gazeta Wyborcza" współpracuje z "The Wall Street Journal"

Czytelnicy zyskają dostęp do cyfrowych treści amerykańskiego dziennika, a "Wyborcza" drukować będzie tłumaczenia artykułów WSJ.

Czytaj więcej
Fox Networks uruchomi w Polsce serwis VoD media-tv

Fox Networks uruchomi w Polsce serwis VoD

Nadawca kanałów Fox i National Geographic stawia w ofercie na autorski kontent swoich stacji.

Czytaj więcej
Po 10 dniach wyświetlania "Botoks" bije "Pitbulla" media-inne

Po 10 dniach wyświetlania "Botoks" bije "Pitbulla"

Frekwencja blisko 1 mln 460 tys. widzów po drugim weekendzie na ekranach.

Czytaj więcej
Tesco rezygnuje z kontrowersyjnych billboardów media-ooh

Tesco rezygnuje z kontrowersyjnych billboardów

Przez internet przeszła fala oburzenia dyskryminującym charakterem kreacji.

Czytaj więcej