O mediach

TVN Media: w 2018 r. ceny wzrosną o 4-8 proc. media-tv

TVN Media: w 2018 r. ceny wzrosną o 4-8 proc.

Biuro reklamy TVN ujawniło ofertę reklamową na 2018 r.

Czytaj więcej
"Wyborcza Classic" - nowy projekt na Wyborcza.pl media-prasa

"Wyborcza Classic" - nowy projekt na Wyborcza.pl

Na treść nowego magazynu online składać się będą archiwalne teksty z "Gazety Wyborczej".

Czytaj więcej
TVN uruchamia aplikację WebHop media-internet

TVN uruchamia aplikację WebHop

Umożliwia bezpłatne korzystanie z internetu mobilnego w zamian za oglądanie reklam.

Czytaj więcej
Michał Piróg i Julia Marcell w SNL Polska media-tv

Michał Piróg i Julia Marcell w SNL Polska

W drugim odcinku "Saturday Night Live Polska" prowadzącym będzie tancerz i choreograf Michał Piróg, a gwiazdą muzyczną - Julia Marcell.

Czytaj więcej
Oferta BR TVP 2018: dojrzali konsumenci docenieni media-tv

Oferta BR TVP 2018: dojrzali konsumenci docenieni

Polityka sprzedaży Biura Reklamy TVP na 2018 r. zakłada wzrost cen od 2 do 8 proc. Inflacja jest jednocyfrowa i różna w zależności od wielkości budżetu.

Czytaj więcej
PBC: bogaci i wykształceni czytają więcej media-prasa

PBC: bogaci i wykształceni czytają więcej

Z badania wynika, że czytelnictwo prasy codziennej i magazynów wśród osób zarabiających powyżej 5 tys. zł miesięcznie kilkukrotnie przewyższa średnią krajową.

Czytaj więcej
Te ostatnie niedziele media-inne

Te ostatnie niedziele

Czy kinową bańkę rekordów frekwencyjnych przebije igła ustawy o zakazie handlu w niedziele?

Czytaj więcej
ScreenLovers i IAA: rosną rola i przychody audytorów mediowych media-inne

ScreenLovers i IAA: rosną rola i przychody audytorów mediowych

Rynek audytu mediowego wzrósł o 10 proc. w stosunku do ub.r. Instytut Audytu Mediowego pozostaje największy, a Stars rośnie najszybciej.

Czytaj więcej
Radio Track: RMF FM wzmacnia swoją pozycję, traci radio publiczne media-radio

Radio Track: RMF FM wzmacnia swoją pozycję, traci radio publiczne

RMF FM wciąż liderem w skali ogólnopolskiej, spada słuchalność Trójki i Jedynki.

Czytaj więcej
Marcin Gadziński dyrektorem zarządzającym Gazeta.pl media-internet

Marcin Gadziński dyrektorem zarządzającym Gazeta.pl

Paweł Stremski pozostaje dyrektorem programowym odpowiedzialnym za treści wszystkich serwisów grupy Gazeta.pl. Nową szefową Sport.pl będzie Marlena Jezierska.

Czytaj więcej