Eurosport zbroi się przed igrzyskami Pyeongchang 2018
Nadawca przygotowuje specjalne rozwiązania technologiczne i formaty programowe. Zacieśnia też współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim.
Marcin Orliński dołącza do redakcji "Przekroju"
Obejmie stanowisko redaktora działu kultura i społeczeństwo.
Małgorzata Ohme na czele serwisu Kobieta.onet.pl
Odpowiada za rozwój serwisu i nowe formaty redakcyjne.
Mastermind Media promuje nową odsłonę portalu muzeum Polin
Kampania obejmuje kraje europejskie oraz Stany Zjednoczone, Kanadę i Izrael.
Rynek OOH: sprzedaż o 4,4 proc. niższa
IGRZ szacuje wielkość sprzedaży całego rynku OOH po trzecim kwartale roku 2017 na kwotę ponad 344,9 mln zł.
Koszty telewizji ciągną wyniki Wirtualnej Polski w dół
Od przyszłego roku WP zmieni zasady rozliczeń kampanii internetowych.
MediaCom: Błaszczykowski najbardziej wpływową gwiazdą polskiego sportu
W zestawieniu wyprzedza Krzysztofa Hołowczyca, Marcina Gortata, Roberta Lewandowskiego i Adama Małysza. Ranking powstał na bazie Influence Power Index, wskaźnika wyznaczanego przez MediaCom.
Rusza kanał Eleven Sports 4
Nadawca wprowadza też nowe nazewnictwo i logotypy swoich stacji sportowych.
W styczniu zadebiutuje nowy miesięcznik - "Pismo"
Magazyn opinii ma być przedsięwzięciem pro bono.
Gemius o Czarnym Piątku w polskim e-handlu
Właśnie opublikowana analiza danych z ub. roku pokazuje, że w Black Friday do polskich e-sklepów zajrzało o 1 mln (29 proc.) więcej internautów niż średnio w pozostałe dni miesiąca.