O mediach

Eurosport zbroi się przed igrzyskami Pyeongchang 2018

Nadawca przygotowuje specjalne rozwiązania technologiczne i formaty programowe. Zacieśnia też współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim.

Marcin Orliński dołącza do redakcji "Przekroju"

Obejmie stanowisko redaktora działu kultura i społeczeństwo.

Małgorzata Ohme na czele serwisu Kobieta.onet.pl

Odpowiada za rozwój serwisu i nowe formaty redakcyjne.

Mastermind Media promuje nową odsłonę portalu muzeum Polin

Kampania obejmuje kraje europejskie oraz Stany Zjednoczone, Kanadę i Izrael.

Rynek OOH: sprzedaż o 4,4 proc. niższa

IGRZ szacuje wielkość sprzedaży całego rynku OOH po trzecim kwartale roku 2017 na kwotę ponad 344,9 mln zł.

Koszty telewizji ciągną wyniki Wirtualnej Polski w dół

Od przyszłego roku WP zmieni zasady rozliczeń kampanii internetowych.

MediaCom: Błaszczykowski najbardziej wpływową gwiazdą polskiego sportu

W zestawieniu wyprzedza Krzysztofa Hołowczyca, Marcina Gortata, Roberta Lewandowskiego i Adama Małysza. Ranking powstał na bazie Influence Power Index, wskaźnika wyznaczanego przez MediaCom.

Rusza kanał Eleven Sports 4

Nadawca wprowadza też nowe nazewnictwo i logotypy swoich stacji sportowych.

W styczniu zadebiutuje nowy miesięcznik - "Pismo"

Magazyn opinii ma być przedsięwzięciem pro bono.

Gemius o Czarnym Piątku w polskim e-handlu

Właśnie opublikowana analiza danych z ub. roku pokazuje, że w Black Friday do polskich e-sklepów zajrzało o 1 mln (29 proc.) więcej internautów niż średnio w pozostałe dni miesiąca.