O mediach

Binge-watching coraz powszechniejszy

MEC prześwietla polskich fanów seriali. 24 proc. polskich internautów namiętnie ogląda seriale nowej generacji. Wśród ich fanów nadal przeważają młodzi mężczyźni, niemal 90 proc. z nich uprawia binge-watching.

Magazyn Scooby-Doo! Media Service Zawada z rosnącą sprzedażą (wyniki ZKDP za sierpień 2017)

Magazyn Scooby-Doo!, miesięcznik dla dzieci wydawany przez Media Service Zawada, odnotował w sierpniu wzrost sprzedaży na poziomie 7% rok do roku.

Polsat, Sarigato/Sataku, Grupa RMF, AMS, Bauer i Agora nagrodzone przez "MMP"

W dorocznym raporcie Biura Reklamy uhonorowaliśmy najlepsze biura w kategoriach TV, Internet, Radio, OOH, Magazyny, Dzienniki i Kino. Podstawą wyboru było badanie Kantar Millward Brown.

Ogilvy & Mather laureatem pierwszej edycji konkursu AdFM Awards

Jury nagrodziło trailer filmu "Do ostatniego drzewa". Nagrodą w konkursie jest kampania o wartości 200 tys. zł netto (po rabatach) w stacjach Grupy RMF.

Idagio: streaming dla fanów muzyki klasycznej

Nowa generacja muzycznych serwisów streamingowych chce trafiać do precyzyjnie określonych grup odbiorców.

Aplikacja "Avanti" pozwala na zakupy ze stron magazynu

Rozwiązanie otwiera też nowe obszary współpracy z reklamodawcami.

Saturday Night Live Polska już wkrótce

Premiera polskiej edycji legendarnego programu na Showmax w sobotę 2 grudnia o godzinie 21.

Orange ma umowy z Netfliksem i Eleven Sports

Operator wzbogaca ofertę telewizyjną o kontent w 4K.

Małgorzata Hejka dyrektorem ds. strategii i innowacji Spark Foundry

Będzie odpowiadać za strategię oraz rekomendacje.

Web Summit w pytaniach i odpowiedziach

Ostatni Web Summit podsumowuje Kamila Kownacka, managing director Digital Resolution (Grupa OMD).