O mediach

Relaunch miesięcznika "Moje Gotowanie" media-prasa

Relaunch miesięcznika "Moje Gotowanie"

Zmiany Burda zaplanowała w oparciu o wyniki badań fokusowych oraz trendy kulinarne.

Czytaj więcej
YouTube Music rusza 22 maja media-internet

YouTube Music rusza 22 maja

Będzie dostępny w wersji darmowej i abonamentowej. YouTube Red zostanie przemianowany na YouTube Premium.

Czytaj więcej
Maciej Kulpa dołącza do zespołu MullenLowe MediaHub media-tv

Maciej Kulpa dołącza do zespołu MullenLowe MediaHub

Obejmuje stanowisko TV managera.

Czytaj więcej
"Więcej Świata" - nowy magazyn "Wyborczej" media-prasa

"Więcej Świata" - nowy magazyn "Wyborczej"

Redaktorem naczelnym został Mariusz Kania.

Czytaj więcej
"Sól i Pieprz" w nowej odsłonie media-prasa

"Sól i Pieprz" w nowej odsłonie

Burda przeprowadziła relaunch pisma obecnego na rynku od 22 lat.

Czytaj więcej
Patryk Vega zapowiedział kolejną część "Pitbulla" media-inne

Patryk Vega zapowiedział kolejną część "Pitbulla"

Reżyser kinowych hitów frekwencyjnych podał już tytuł i datę premiery nowej odsłony popularnej serii.

Czytaj więcej
Wirtualna Polska poprawia rentowność, choć telewizja wciąż generuje straty media-internet

Wirtualna Polska poprawia rentowność, choć telewizja wciąż generuje straty

W I kwartale Grupa WP wypracowała 32 mln zł zysku EBITDA i 8,3 mln zł zysku netto.

Czytaj więcej
Bauer rezygnuje z "Well" media-prasa

Bauer rezygnuje z "Well"

Wydawnictwo tłumaczy zawieszenie wydawania tytułu rezygnacją Doroty Wellmann.

Czytaj więcej
SKUTECZNA KAMPANIA W MEDIACH? ZACZNIJ OD CELU! PROMOCJA

SKUTECZNA KAMPANIA W MEDIACH? ZACZNIJ OD CELU!

Dostałam niedawno takiego maila: "Witam, Chciałabym poprosić o rekomendację mediów do promocji naszego produktu, czego Państwo potrzebują aby przygotować ofertę? Wystarczy grupa docelowa czy bardziej szczegółowe informacje?"

Czytaj więcej
Starcom Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska" media-inne

Starcom Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska"

Wyróżnienia w kategorii domy mediowe otrzymały: GroupM, skupiająca 3 agencje, Blue 449, Havas Media, MullenLowe MediaHub i OMD. Wśród agencji reklamowych wyróżniono: 2012, Brasil, Grey Group Poland, Havas Warsaw, Leo Burnett Warszawa i FCB Bridge2Fun, a eventowych: Allegro, Bespoke i Horeca Group.

Czytaj więcej