O mediach

SKUTECZNA KAMPANIA W MEDIACH? ZACZNIJ OD CELU!

Dostałam niedawno takiego maila: "Witam, Chciałabym poprosić o rekomendację mediów do promocji naszego produktu, czego Państwo potrzebują aby przygotować ofertę? Wystarczy grupa docelowa czy bardziej szczegółowe informacje?"

Starcom Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska"

Wyróżnienia w kategorii domy mediowe otrzymały: GroupM, skupiająca 3 agencje, Blue 449, Havas Media, MullenLowe MediaHub i OMD. Wśród agencji reklamowych wyróżniono: 2012, Brasil, Grey Group Poland, Havas Warsaw, Leo Burnett Warszawa i FCB Bridge2Fun, a eventowych: Allegro, Bespoke i Horeca Group.

Agnieszka Parfienowicz przechodzi do Mindshare

Od 2004 r. związana była z MediaCom Warszawa.

Polsat kupuje Eleven Sports

Za 50 proc. plus 1 udział zapłaci 163,5 mln zł.

Netia poszerza ofertę telewizyjno-internetową

Dwa nowe pakiety - "Dla Kibica" i "Dla Kinomaniaka".

Monika Perkowska ambasadorką serwisu Niania.pl

Psycholog i terapeutka młodzieży promuje serwis dla opiekunek i rodziców.

Przeciw hegemonii ekranów

Powrót tytułów prasowych takich jak "Przekrój" i wejście na rynek nowych - jak "Pismo" - to reakcja na tabloidyzację prasy. Doświadczeni dziennikarze chcą być może wychować sobie czytelników bardziej uważnych, wnikających w sens podejmowanego tematu - przekonuje Marcin Bełza.

Grupa Onet-RAS Polska uruchamia serwis o e-sporcie

Nowy serwis Esportmania.pl ma przybliżać zjawisko e-sportu także niewtajemniczonym użytkownikom.

Nowa Era debiutuje z pismem "Moje Maluchy"

To magazyn edukacyjny dla dzieci w wieku przedszkolnym.

Wydawnictwo Harde nową marką Grupy Super Express

Jeszcze w tym roku pod marką Harde ukaże się kilkanaście tytułów książkowych.