SKUTECZNA KAMPANIA W MEDIACH? ZACZNIJ OD CELU!
Dostałam niedawno takiego maila: "Witam, Chciałabym poprosić o rekomendację mediów do promocji naszego produktu, czego Państwo potrzebują aby przygotować ofertę? Wystarczy grupa docelowa czy bardziej szczegółowe informacje?"
Starcom Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska"
Wyróżnienia w kategorii domy mediowe otrzymały: GroupM, skupiająca 3 agencje, Blue 449, Havas Media, MullenLowe MediaHub i OMD. Wśród agencji reklamowych wyróżniono: 2012, Brasil, Grey Group Poland, Havas Warsaw, Leo Burnett Warszawa i FCB Bridge2Fun, a eventowych: Allegro, Bespoke i Horeca Group.
Agnieszka Parfienowicz przechodzi do Mindshare
Od 2004 r. związana była z MediaCom Warszawa.
Polsat kupuje Eleven Sports
Za 50 proc. plus 1 udział zapłaci 163,5 mln zł.
Netia poszerza ofertę telewizyjno-internetową
Dwa nowe pakiety - "Dla Kibica" i "Dla Kinomaniaka".
Monika Perkowska ambasadorką serwisu Niania.pl
Psycholog i terapeutka młodzieży promuje serwis dla opiekunek i rodziców.
Przeciw hegemonii ekranów
Powrót tytułów prasowych takich jak "Przekrój" i wejście na rynek nowych - jak "Pismo" - to reakcja na tabloidyzację prasy. Doświadczeni dziennikarze chcą być może wychować sobie czytelników bardziej uważnych, wnikających w sens podejmowanego tematu - przekonuje Marcin Bełza.
Grupa Onet-RAS Polska uruchamia serwis o e-sporcie
Nowy serwis Esportmania.pl ma przybliżać zjawisko e-sportu także niewtajemniczonym użytkownikom.
Nowa Era debiutuje z pismem "Moje Maluchy"
To magazyn edukacyjny dla dzieci w wieku przedszkolnym.
Wydawnictwo Harde nową marką Grupy Super Express
Jeszcze w tym roku pod marką Harde ukaże się kilkanaście tytułów książkowych.