Reklamodawcy TV chętnie kierują odbiorców do strony WWW
Prawie w co trzeciej reklamie telewizyjnej pojawia się adres WWW reklamodawcy. Rzadko wskazywane są aplikacje mobilne lub social media. Takie wnioski wynikają ze szczegółowej analizy przeprowadzonej przez Biuro Reklamy TVP.
"Slow" - nowy magazyn "Newsweeka"
Autorką kwartalnika jest Iwona Zabielska-Stadnik, redaktorka naczelna "Newsweeka Psychologii".
MullenLowe MediaHub: seriale TV tracą widzów
Według analizy domu mediowego widownia większości seriali telewizyjnych maleje od trzech lat.
Pod rządami Discovery TVN mocniej inwestuje w ramówkę
Eksperyment: dwa nowe seriale zamiast jednego, ale krótsze.
Łukasz Kijek redaktorem naczelnym Next.gazeta.pl
Do zespołu serwisu dołączy 1 września.
Ruszył serwis Prawo.pl.
Zespołem zarządza Ewa Usowicz, dyrektor działu serwisów informacyjnych Wolters Kluwer Polska.
Anna Lubowska rozstaje się z GroupM
Z WPP, do której należy GroupM, związana była od 25 lat.
Wrześniowy "Women's Health" z akcją "Naga prawda o kobietach"
Projekt wspiera kampania reklamowa.
Biuro Reklamy TVP: Udział reklam z osobami w wieku 50+ systematycznie rośnie
Jednocześnie spada liczba reklam pokazujących osoby dojrzałe w sposób stereotypowy - wynika z przeprowadzonego badania.
"Śpiewajmy razem. All together now" - nowy program muzyczny Polsatu
Format zadebiutował z sukcesem na początku roku w Wielkiej Brytanii.