O mediach

Tramwaj antysmogowy jeździ na Śląsku

Business Consulting opracował koncepcję kreatywnego i niestandardowego działania skierowanego do mieszkańców regionu.

Facebook zatrudnia byłego brytyjskiego wicepremiera

Nick Clegg zastąpi Elliota Schrage na stanowisku wiceprezesa firmy ds. komunikacji i polityki publicznej.

Kampania na otwarcie Multikina w Pruszkowie

W kampanii realizowanej przez Synergic wykorzystano takie nośniki jak autobusy miejskie, kolej SKM oraz paczkomaty.

"Gazeta Wyborcza" i Tok FM w pakiecie

Wspólną ofertę cyfrową promuje kampania pod hasłem "Różne formy, jedna potrzeba. Informacja" prowadzona w serwisach Agory oraz mediach społecznościowych.

Mural podnosi prestiż reklamowanego produktu

To jeden z wniosków płynących z badania "Reklama w przestrzeni publicznej 2018“, przygotowanego przez Kantar TNS Polska w partnerstwie z Good Looking.

Puma przenosi budżet mediowy do Havas Media

W Polsce obsługą mediową tego klienta zajmuje się Blue449, należący do Publicis Media, holdingu, który nie uczestniczył w postępowaniu.

TTW, Telewizja Puls i TVP ABC nagrodzone w raporcie "Nadawcy 2018"

Najnowsze wydanie raportu "Media & Marketing Polska" zawiera portrety 25 największych nadawców i po raz pierwszy osobną sekcję poświęconą VoD.

Katarzyna Dąbrowska nową naczelną magazynu "Glamour"

Dotychczasowa redaktor naczelna Anna Jurgaś rozstała się z wydawnictwem Burda Media.

Burda odświeża "Samo Zdrowie"

Magazyn w nowej odsłonie trafia właśnie do kiosków.

Nowe cyfrowe nośniki w ofercie AMS

Inwestycja jest prowadzona w ramach projektu "Digital Kraków".