Opinie

Lidl na wiosnę zmienia twarz

Lidl na wiosnę zmienia twarz

Sieć dyskontowa ma nową ambasadorkę marki i bohaterkę kampanii. U boku Karola Okrasy możemy oglądać trenerkę żywieniową i blogerkę Darię Ładochę.

Czytaj więcej
Marki z polityką w tle

Marki z polityką w tle

Żadnej marce mariaż z polityką nie służy. Prezydencka rewolucja w Stanach wymusiła jednak na markach-gigantach komentarze, a tym samym - deklaracje o politycznych sympatiach.

Czytaj więcej
Digital a estetyka miasta

Digital a estetyka miasta

Czy cyfrowe nośniki zaśmiecają krajobraz, czy dodają wartości?

Czytaj więcej
Czech kradnie złote łuki

Czech kradnie złote łuki

W filmie "McImperiun" John Hancock udowadnia, że jest jednym z najlepszych amerykańskich reżyserów - specjalistów od biografii. Historia Raya Kroca to zajmujący film biograficzny zarówno o twórcach McDonald's, jak i początkach ery korporacji.

Czytaj więcej
Pigułki szczęścia

Pigułki szczęścia

MediaCom utrzymał Polpharmę, Mets - USP Zdrowie, Carat - Hasco-Lek.

Czytaj więcej
Naprawdę nie dzieje się nic

Naprawdę nie dzieje się nic

Jadę przez spowite smogiem miasto. Każdego dnia. Jak zapewne większość z nas. Drive in. Drive out. Mijam te same miejsca, budynki i ulice. Za szybą widuję samochody i ludzi. I tablice. Nośniki reklamy zewnętrznej. Outdoor.

Czytaj więcej
Kręta droga Toyoty

Kręta droga Toyoty

Prawdopodobnie lokalny budżet mediowy Toyoty powędruje z Omnicomu do GroupM. Sprawcą zamieszania jest agencja The & Partnership z główną siedzibą w Wielkiej Brytanii.

Czytaj więcej
Pirytowe zaangażowanie

Pirytowe zaangażowanie

Wszyscy wiemy o ich istnieniu. Obecnie rozprzestrzenione po całym Internecie, wyewoluowały wskutek połączenia łopatologicznego myślenia z krótkowzrocznością. Jeśli choć raz wchodziliście do Internetu, na pewno spotkaliście się z nimi kilkukrotnie - mowa o żebrolajkach.

Czytaj więcej
Autoryzacja - kość niezgody

Autoryzacja - kość niezgody

Zmiany dotyczące zasad autoryzacji wywiadów mogą mocno namieszać w branży PR.

Czytaj więcej
Tylko terytorium

Tylko terytorium

"Nie ma czegoś takiego jak rodzima myśl kreatywna. Owszem, nasz kraj zamieszkuje kilkaset nieprzeciętnie zdolnych kreatywnie osób, ale, niestety, w tym przypadku mówimy tylko o terytorium".

Czytaj więcej