Opinie

"Niewidoczna", ale skuteczna treść

"Niewidoczna", ale skuteczna treść

Rob Bradley: Z naszego punktu widzenia w reklamie natywnej chodzi o stworzenie wciągających, atrakcyjnych treści, godnych tego, by znaleźć się w takim medium jak CNN.

Czytaj więcej
Fake newsy, UX i zoom na zmiany legislacyjne: przemyślenia na koniec 2017 roku

Fake newsy, UX i zoom na zmiany legislacyjne: przemyślenia na koniec 2017 roku

W przyszłym roku czeka nas większa koncentracja na całościowym doświadczaniu produktu czy usługi przez konsumenta zamiast krótkoterminowych akcji zasięgowych - przewiduje Katarzyna Koper, Managing Director Publicis Consultants.

Czytaj więcej
Deep learning, czyli ewolucja reklamy: case study RTB House

Deep learning, czyli ewolucja reklamy: case study RTB House

Oto przykład innowacyjnego wykorzystania deep learningu i potwierdzenie, że działania online mogą być o wiele bardziej skuteczne niż dotychczas zakładano.

Czytaj więcej
Bezpieczeństwo marek - reklamodawcy nie są bezradni

Bezpieczeństwo marek - reklamodawcy nie są bezradni

Wstrzymanie emisji spotów na YouTubie przez m.in. Marsa, Adidasa i Lidla to kolejna w tym roku sytuacja, która mobilizuje rynek reklamowy do dyskusji o znaczeniu kontekstu, w jakim pojawiają się marki ze swoją komunikacją.

Czytaj więcej
W garze kipi

W garze kipi

Klienci podkręcili ogień swoim domom mediowym, sprawdzając ich oferty w przetargach.

Czytaj więcej
Telewizja nie jest na straconej pozycji wobec wideo w internecie

Telewizja nie jest na straconej pozycji wobec wideo w internecie

Transmitowanie i realizacja wydarzeń sportowych to jedna z jej zalet, której nie mają rozwiązania sieciowe.

Czytaj więcej
Influencerzy: jakich (i jak ich) wybrać

Influencerzy: jakich (i jak ich) wybrać

Wykorzystanie znanej twarzy w kampanii jest jednym z najszybszych i stosowanym od lat sposobem na to, aby konsument zapamiętał markę. Choć influencer marketing jest czymś zgoła nowym i świeżym, nikt już nie zadaje sobie pytania czy, ale jak i jakich influencerów wykorzystywać.

Czytaj więcej
Siła eventu

Siła eventu

Event jest zaproszeniem do świata reklamującej się firmy. Spośród innych narzędzi promocyjnych wyróżnia go to, że komunikuje się z odbiorcą bezpośrednio - pisze Wojciech Cłapiński, wiceprezes zarządu agencji El Padre.

Czytaj więcej
Teatr pomoże Ci być lepszym UX designerem

Teatr pomoże Ci być lepszym UX designerem

O tym co łączy ze sobą CEO Twitera, najbogatsze firmy z rankingu 500 Fortune oraz warszawski Plac Zbawiciela pisze Bartosz Jurkowski, senior consultant w zespole experience design, Deloitte Digital CE.

Czytaj więcej
Media społecznościowe i eventy, czyli para doskonała

Media społecznościowe i eventy, czyli para doskonała

Organizujesz rocznicową imprezę, konferencję biznesową, fachowe warsztaty, premierę nowego produktu, pokaz mody czy otwarcie nowego lokalu? Social media pomogą!

Czytaj więcej