Opinie

Ruch na scenie międzynarodowej

Ruch na scenie międzynarodowej

Rok 2018 zaczął się od globalnego przetargu mediowego Marsa. Za jego przykładem poszło jeszcze kilku klientów.

Czytaj więcej
Dystrybucja treści jest dzisiaj ważniejsza od samej treści

Dystrybucja treści jest dzisiaj ważniejsza od samej treści

Wreszcie treść nie jest już królem, a dystrybucja.

Czytaj więcej
Przyszłość wyszukiwania głosowego w Polsce

Przyszłość wyszukiwania głosowego w Polsce

Polska nie jest obecnie rynkiem strategicznym dla asystentów głosowych. Wystarczy poobserwować poczynania mediowych gigantów, by to zauważyć - pisze Adam Mendala, media strategy practice leader, iProspect.

Czytaj więcej
Prawda widziana gołym okiem

Prawda widziana gołym okiem

Viewability, czyli widoczność reklam, nie jest wskaźnikiem nowym. To właściwie nic innego jak opportunity-to-see, czyli możliwość zobaczenia reklamy przez konsumenta. Tak definiuje się viewability w reklamie.

Czytaj więcej
Zarządzanie danymi kluczem do sukcesu

Zarządzanie danymi kluczem do sukcesu

Jak platformy DMP pozwalają przedsiębiorcom optymalizować wyniki?

Czytaj więcej
Business Factory: Nowy algorytm Facebooka będzie korzystny dla użytkowników

Business Factory: Nowy algorytm Facebooka będzie korzystny dla użytkowników

Narzekać mogą tylko ci, którzy nie wyszli z ery "engagement baiting" - twierdzi partner serwisu społecznościowego.

Czytaj więcej
Przeczytać event

Przeczytać event

O najlepszych projektach zaprezentowanych podczas BEA World Festiwal 2017 pisze Alicja Małecka, creative manager Walk Events.

Czytaj więcej
Digital w briefie produkcyjnym

Digital w briefie produkcyjnym

Klient musi mieć świadomość, że nie zawsze otrzyma to co miał obiecane (nawet jeśli tak to będzie przedstawiane), jeśli nie dobierze rzetelnych podwykonawców - pisze Marcin Poradka, head of digital production, Ilmatic Production.

Czytaj więcej
Powraca człowiek

Powraca człowiek

Trzeba pamiętać, że to poznanie człowieka i skupienie się na jego potrzebach, a nie na nowych goglach VR pozwoli osiągać cele klientów i odbiorców komunikacji marketingowej - przekonuje Ewa Zakrzewska, strategy & capability manager Publicis Media.

Czytaj więcej
Skuteczna kampania retargetingowa - 5 kroków w kierunku optymalizacji

Skuteczna kampania retargetingowa - 5 kroków w kierunku optymalizacji

Optymalizacja kampanii często wymaga podjęcia większej liczby działań niż tylko zwiększenia wydatków na reklamę - przekonuje Łukasz Abgarowicz.

Czytaj więcej