Opinie

Partnerstwa marek przy premierach gier

Partnerstwa marek przy premierach gier

- Twoja marka nie musi pojawić się w samej produkcji, by wykorzystać jej marketingowy potencjał. - piszą Piotr Bombol - założyciel i strategy director, Łukasz Turkowski - założyciel i media director w Gameset.

Czytaj więcej
Co zrobić, gdy ktoś "podkradł" i bezprawnie wykorzystał nasze zdjęcie?

Co zrobić, gdy ktoś "podkradł" i bezprawnie wykorzystał nasze zdjęcie?

Jakie kroki podjąć, gdy zorientujemy się, że nasze zdjęcie, rysunek czy nasza twarz zostały wykorzystane bez uzyskania naszej zgody?

Czytaj więcej
AdEx: Tylko się cieszyć!

AdEx: Tylko się cieszyć!

Reklama internetowa utrzymuje dwucyfrowe tempo wzrostu w Europie. Korzyści z tego płyną praktycznie dla wszystkich.

Czytaj więcej
Zasypani gadżetami

Zasypani gadżetami

"Wyróżnij się lub zgiń" to jedno z najbardziej znanych praw marketingu sformułowane przez guru branży - Jacka Trouta. Czy te słowa są nadal aktualne? Czy świat nie jest już tak przepełniony przekazem marketingowym, że marketerom nie pozostaje nic innego jak "zginąć" w tłumie produktów i reklam?

Czytaj więcej
Prawo autorskie w reklamie, czyli o "kobiecie pracującej" i Janosiku

Prawo autorskie w reklamie, czyli o "kobiecie pracującej" i Janosiku

- O prawnych aspektach wykorzystania postaci znanych z filmów pisze Andrzej Załęski, radca prawny w kancelarii BMSP Boryczko Malinowska, specjalizuje się w prawie własności intelektualnej.

Czytaj więcej
Cele na celowniku

Cele na celowniku

Wyobraźcie sobie, że przychodzi do was CEO i mówi: "w tym roku musicie dowieźć 6 mln zł. Jak to zrobicie wasza sprawa; ja chcę mieć 6 mln". Bo jak rapuje klasyk, "hajs ma się zgadzać". - pisze Marcin Wiktorski, strategy manager, Hypermedia linked by Isobar.

Czytaj więcej
Dlaczego polski marketing nie jest innowacyjny?

Dlaczego polski marketing nie jest innowacyjny?

O tym jak nie tworzyć produktów cyfrowych piszą Adrian Pietraszkiewicz i Łukasz Korol z Code & Pepper.

Czytaj więcej
Niezagospodarowane miejsca dla marek w branży gier

Niezagospodarowane miejsca dla marek w branży gier

Gry komputerowe stały się bardzo istotnym nośnikiem marketingowym. Grupa docelowa graczy jest już na tyle silna i ma tak dużą siłę nabywczą, że warto prowadzić dla niej dedykowane działania.

Czytaj więcej
Nikt się nie zmartwi, jeżeli dwie trzecie marek zniknie

Nikt się nie zmartwi, jeżeli dwie trzecie marek zniknie

Czy 300 tys. konsumentów może się mylić? Nowa fala globalnego badania Meaningful Brands wykonana na takiej próbie wskazuje, że zdecydowana większość marek mogłaby zniknąć z rynku, a ludziom by to nie przeszkadzało.

Czytaj więcej
Akceptacja różnorodności na rynku

Akceptacja różnorodności na rynku

Marki własne na stałe wpisały się w branżę FMCG i dziś są jednym z filarów współczesnego rynku detalicznego. Chcąc jednak dobrze zrozumieć, w jakim momencie ich rozwoju jesteśmy, należy obalić przynajmniej kilka dotyczących ich mitów.

Czytaj więcej