Opinie

Martech - czy to kolejny buzzword?

Martech - czy to kolejny buzzword?

Kazali Ci zbudować stronę marki, zbudowałeś. Kazali Ci wdrożyć media społecznościowe, wdrożyłeś. Teraz dysponujesz ogromną ilością danych, z którymi nie wiesz co masz zrobić?

Czytaj więcej
Marketing przy piłce - kto robi to dobrze?

Marketing przy piłce - kto robi to dobrze?

Marketing piłkarski jest niszą, która jest niedoceniana i nieznana. Czas najwyższy przestać traktować piłkę jako siedlisko chuliganerii, a zacząć patrzeć na nią okiem marketingowca. Szczególnie, że rynku jest wielu pomysłowych - często hobbystycznych - speców od różnego typu aktywacji.

Czytaj więcej
To nie headhunter jest targetem, tylko ty

To nie headhunter jest targetem, tylko ty

Jak sama nazwa to określa, headhunter to łowca, który sam sobie wybiera kandydatów. Zdarza mu się w projektach korzystać z "ofiar", które same wpadają w jego "sidła". Tylko przyjmując takie założenie macie szansę na objęcie upragnionego stanowiska.

Czytaj więcej
Initiative broni Orange

Initiative broni Orange

Rozpoczął się jeden z najgorętszych przetargów tego roku - Orange Polska. Budżetu broni Initiative, które w ostatnich dniach "zgarnęło" globalnie Carlsberga.

Czytaj więcej
HR radzi: nie kozakować!

HR radzi: nie kozakować!

Droga Branżo! Rozpoczynamy cykl "doradczy" tworzony przez najbardziej doświadczonych rekruterów, którzy przybliżać będą niuanse "headhunterowej" kuchni. Słowem znajdziecie tu odpowiedzi na wiele pytań związanych z poszukiwaniem pracy w branży komunikacji marketingowej.

Czytaj więcej
Public relations czy digital relations?

Public relations czy digital relations?

Dziś tworzenie emocjonalnego związku między marką a konsumentami jest ważniejsze niż kiedykolwiek - uważa Paweł Modzelewski, head of strategy 24/7 Communication. 



Czytaj więcej
Manna Mindshare

Manna Mindshare

Mindshare zdobywa globalny budżet Sanofi. Jego przeniesienie dokona się na przełomie roku. Polski oddział ma powody do radości.

Czytaj więcej
Fake News jako zjawisko kulturowo (nie)uzasadnione

Fake News jako zjawisko kulturowo (nie)uzasadnione

Jak to możliwe, że społeczeństwo karmi się nieprawdziwymi informacjami? Co na to branża marketingowa - czy międzynarodowi giganci jak Google czy Facebook mogą im zapobiec?

Czytaj więcej
Pomóżmy młodym bawić się patriotyzmem!

Pomóżmy młodym bawić się patriotyzmem!

Na rynku jest sporo przestrzeni dla marek, które pomogą młodym patriotom cieszyć się polskością. Problem w tym, że polskie marki nie chcą, lub nie potrafią z niej skorzystać.

Czytaj więcej
4 - 1 = 4

4 - 1 = 4

WPP zmienia strategię prowadzenia biznesu mediowego. MEC połączy się z Maxusem. Na znaczeniu ma zyskiwać Essence.

Czytaj więcej