Opinie

Kłopot z brand safety

Kłopot z brand safety

Czy łatwo jest zabezpieczyć się przed niepożądanymi treściami? W teorii wystarczy przestrzegać podstawowych zasad, aby zapewnić przynajmniej podstawowy poziom bezpieczeństwa marki, w praktyce jest to proces, który może wymagać znaczącej zmiany sposobu zarządzania komunikacją.

Czytaj więcej
Branża handlowa będzie inwestować w technologie

Branża handlowa będzie inwestować w technologie

Obecnie firmy handlowe przeznaczają najwięcej środków na rozwiązania mobilne, chmurę i analitykę biznesową, ale już za dwa lata priorytetem staną się inwestycje w Big Data - wynika z analiz Oxford Economics.

Czytaj więcej
Nowa jakość influencerów?

Nowa jakość influencerów?

Jak twórcy wideo są obecnie wspierani na YouTube i skąd głównie czerpią swoje przychody?

Czytaj więcej
Domy mediowe pracują za 0,001 proc. prowizji za zakup TV

Domy mediowe pracują za 0,001 proc. prowizji za zakup TV

Natomiast rabaty w radiu i prasie przekraczają już 80 proc.

Czytaj więcej
Modny powód, by uprawiać sport

Modny powód, by uprawiać sport

Wydarzeń sportowych jest coraz więcej, coraz więcej spersonalizowanych treści zachęca użytkowników do wejścia w świat sportu a same produkty pierwotnie stworzone do treningu funkcjonują jako elementy garderoby i mody. Gdzie w tym systemie znajduje się sam sport?

Czytaj więcej
Naród geeków

Naród geeków

Otwartość na innowację, wyróżniająca nas nawet w gronie mocno digitalowego regionu CEE, w połączeniu z rozmiarem Polski, ma dwa ciekawe efekty.

Czytaj więcej
Minimalizm w separacji

Minimalizm w separacji

Minimalizm to bardzo popularne słowo w kręgach projektowych, przynajmniej na przestrzeni ostatnich kilku lat. I nie byłoby w tym nic złego gdyby nie fakt, że teraz, w imię dobra - wszystko wygląda tak samo.

Czytaj więcej
Nie ogłaszajmy końca Snapchata

Nie ogłaszajmy końca Snapchata

Snapchat zrewolucjonizował świat social mediów. Dajmy mu szansę.

Czytaj więcej
Branding jest dowiezioną obietnicą

Branding jest dowiezioną obietnicą

- Gdyby trzeba było podzielić twoją firmę, co byś zatrzymał: majątek, halę produkcyjną i wyposażanie czy wypracowaną markę? To ostatnie? Świetnie! - pisze Dominika Wnuczyńska, project manager Rio Creativo

Czytaj więcej
Gorący marketingowy Mundial

Gorący marketingowy Mundial

Mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji mogą być szansą dla naszych piłkarzy, jak również marketerów.

Czytaj więcej