Opinie

Niezagospodarowane miejsca dla marek w branży gier

Niezagospodarowane miejsca dla marek w branży gier

Gry komputerowe stały się bardzo istotnym nośnikiem marketingowym. Grupa docelowa graczy jest już na tyle silna i ma tak dużą siłę nabywczą, że warto prowadzić dla niej dedykowane działania.

Czytaj więcej
Nikt się nie zmartwi, jeżeli dwie trzecie marek zniknie

Nikt się nie zmartwi, jeżeli dwie trzecie marek zniknie

Czy 300 tys. konsumentów może się mylić? Nowa fala globalnego badania Meaningful Brands wykonana na takiej próbie wskazuje, że zdecydowana większość marek mogłaby zniknąć z rynku, a ludziom by to nie przeszkadzało.

Czytaj więcej
Akceptacja różnorodności na rynku

Akceptacja różnorodności na rynku

Marki własne na stałe wpisały się w branżę FMCG i dziś są jednym z filarów współczesnego rynku detalicznego. Chcąc jednak dobrze zrozumieć, w jakim momencie ich rozwoju jesteśmy, należy obalić przynajmniej kilka dotyczących ich mitów.

Czytaj więcej
(Nie)widzialne zyski i straty

(Nie)widzialne zyski i straty

Ostatnie miesiące przyniosły sporo przetargowych odpowiedzi. Kto zgarnął najwięcej? A kto jest najlepszy w kategorii "long-term"? Z pomocą przychodzi RECMA.

Czytaj więcej
Wyszehrad i chemia z Niemiec

Wyszehrad i chemia z Niemiec

Grupa Wyszehradzka poprosiła, aby Bruksela zbadała, czy koncerny FMCG sprzedają u nas gorsze produkty niż na Zachodzie. Czy brand powinien zawsze oznaczać ten sam produkt?

Czytaj więcej
Świat wielu możliwości

Świat wielu możliwości

Czy domy mediowe są atrakcyjnym miejscem pracy? Wśród młodych ludzi dopiero zaczynających swoją karierę zawodową hasło "dom mediowy" niewiele mówi. A szkoda - pisze Marcin Dec, CEO IPG Mediabrands Poland.

Czytaj więcej
Jak publikować zdjęcia w social media

Jak publikować zdjęcia w social media

Czy niepodpisane imieniem i nazwiskiem autora zdjęcie znalezione w internecie można swobodnie wykorzystać?

Czytaj więcej
Trudne wybory

Trudne wybory

Zaczyna się postępowanie na wybór domu mediowego Deutsche Telekom. Przetarg dotyczy rynku europejskiego. Czekamy na finał w Alior Banku. Za to w kolejce po budżet Intermarche ustawił się MediaCom.

Czytaj więcej
Grywalizacja w rozwoju zawodowym marketerów

Grywalizacja w rozwoju zawodowym marketerów

Grywalizacja - czyli wykorzystanie mechanizmów gier do zarządzania zachowaniami w codziennym życiu jako koncepcja nazwana w ten sposób funkcjonuje niedawno. Gry biznesowe i handlowe znane są od setek czy nawet tysięcy lat - przyjrzyjmy się jak można wykorzystywać je w rozwoju zawodowym marketerów.

Czytaj więcej
Lidl na wiosnę zmienia twarz

Lidl na wiosnę zmienia twarz

Sieć dyskontowa ma nową ambasadorkę marki i bohaterkę kampanii. U boku Karola Okrasy możemy oglądać trenerkę żywieniową i blogerkę Darię Ładochę.

Czytaj więcej