Opinie

Naród geeków

Naród geeków

Otwartość na innowację, wyróżniająca nas nawet w gronie mocno digitalowego regionu CEE, w połączeniu z rozmiarem Polski, ma dwa ciekawe efekty.

Czytaj więcej
Minimalizm w separacji

Minimalizm w separacji

Minimalizm to bardzo popularne słowo w kręgach projektowych, przynajmniej na przestrzeni ostatnich kilku lat. I nie byłoby w tym nic złego gdyby nie fakt, że teraz, w imię dobra - wszystko wygląda tak samo.

Czytaj więcej
Nie ogłaszajmy końca Snapchata

Nie ogłaszajmy końca Snapchata

Snapchat zrewolucjonizował świat social mediów. Dajmy mu szansę.

Czytaj więcej
Branding jest dowiezioną obietnicą

Branding jest dowiezioną obietnicą

- Gdyby trzeba było podzielić twoją firmę, co byś zatrzymał: majątek, halę produkcyjną i wyposażanie czy wypracowaną markę? To ostatnie? Świetnie! - pisze Dominika Wnuczyńska, project manager Rio Creativo

Czytaj więcej
Gorący marketingowy Mundial

Gorący marketingowy Mundial

Mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji mogą być szansą dla naszych piłkarzy, jak również marketerów.

Czytaj więcej
Wykorzystanie technologii do budowania zaangażowania klientów

Wykorzystanie technologii do budowania zaangażowania klientów

Co to jest podróż klienta (Customer Journey)? Jak zbudować widok 360 stopni? Jak wykorzystać technologię do zburzenia silosów organizacyjnych? Na te i inne pytania odpowiadają Maciej Dakowicz i Werner Puchert z Deloitte Digital.

Czytaj więcej
eSport w Polsce: streamerzy, gracze i sponsorzy

eSport w Polsce: streamerzy, gracze i sponsorzy

Zastanawialiście się kiedyś jak wygląda polska społeczność graczy? Czym się interesują? Na kim się wzorują? Czyimi są fanami? A może bardziej ciekawi Was druga strona medalu - ich sponsorzy? Michał Wieczorek, content marketing specialist Sotrendera, przygląda się bliżej grupom oraz ich specyfice.

Czytaj więcej
Trendy i gadżety w eventach

Trendy i gadżety w eventach

Czy influencerzy zwiększą swoją pozycję w komunikacji marketingowej czy ich wiarygodność spadnie? Czy wobec rozwoju transmisji online eventy stracą publiczność, czy stanie się wręcz odwrotnie?

Czytaj więcej
Ruch na scenie międzynarodowej

Ruch na scenie międzynarodowej

Rok 2018 zaczął się od globalnego przetargu mediowego Marsa. Za jego przykładem poszło jeszcze kilku klientów.

Czytaj więcej
Dystrybucja treści jest dzisiaj ważniejsza od samej treści

Dystrybucja treści jest dzisiaj ważniejsza od samej treści

Wreszcie treść nie jest już królem, a dystrybucja.

Czytaj więcej