Opinie

Fake News jako zjawisko kulturowo (nie)uzasadnione

Fake News jako zjawisko kulturowo (nie)uzasadnione

Jak to możliwe, że społeczeństwo karmi się nieprawdziwymi informacjami? Co na to branża marketingowa - czy międzynarodowi giganci jak Google czy Facebook mogą im zapobiec?

Czytaj więcej
Pomóżmy młodym bawić się patriotyzmem!

Pomóżmy młodym bawić się patriotyzmem!

Na rynku jest sporo przestrzeni dla marek, które pomogą młodym patriotom cieszyć się polskością. Problem w tym, że polskie marki nie chcą, lub nie potrafią z niej skorzystać.

Czytaj więcej
4 - 1 = 4

4 - 1 = 4

WPP zmienia strategię prowadzenia biznesu mediowego. MEC połączy się z Maxusem. Na znaczeniu ma zyskiwać Essence.

Czytaj więcej
Public relations czy digital relations

Public relations czy digital relations

Dziś tworzenie emocjonalnego związku między marką a konsumentami jest ważniejsze niż kiedykolwiek - uważa Paweł Modzelewski, head of strategy 24/7 Communication.

Czytaj więcej
Ogólnopolska Izba Gospodarcza Reklamy Wielkoformatowej odnosi się do oświadczenia IGRZ

Ogólnopolska Izba Gospodarcza Reklamy Wielkoformatowej odnosi się do oświadczenia IGRZ

OIGRW zaskarżył tzw. ustawę krajobrazową do Trybunału Konstytucyjnego.

Czytaj więcej
Moto-MediaCom

Moto-MediaCom

Po ubiegłorocznej stracie VW MediaCom zyskuje nowego klienta z branży auto-moto - PSA.

Czytaj więcej
Partnerstwa marek przy premierach gier

Partnerstwa marek przy premierach gier

- Twoja marka nie musi pojawić się w samej produkcji, by wykorzystać jej marketingowy potencjał. - piszą Piotr Bombol - założyciel i strategy director, Łukasz Turkowski - założyciel i media director w Gameset.

Czytaj więcej
Co zrobić, gdy ktoś "podkradł" i bezprawnie wykorzystał nasze zdjęcie?

Co zrobić, gdy ktoś "podkradł" i bezprawnie wykorzystał nasze zdjęcie?

Jakie kroki podjąć, gdy zorientujemy się, że nasze zdjęcie, rysunek czy nasza twarz zostały wykorzystane bez uzyskania naszej zgody?

Czytaj więcej
AdEx: Tylko się cieszyć!

AdEx: Tylko się cieszyć!

Reklama internetowa utrzymuje dwucyfrowe tempo wzrostu w Europie. Korzyści z tego płyną praktycznie dla wszystkich.

Czytaj więcej
Zasypani gadżetami

Zasypani gadżetami

"Wyróżnij się lub zgiń" to jedno z najbardziej znanych praw marketingu sformułowane przez guru branży - Jacka Trouta. Czy te słowa są nadal aktualne? Czy świat nie jest już tak przepełniony przekazem marketingowym, że marketerom nie pozostaje nic innego jak "zginąć" w tłumie produktów i reklam?

Czytaj więcej