Opinie

Jeden z dwunastu

Jeden z dwunastu

Żaden z dwunastu finalistów konkursu na zarząd TVP nie dowiódł dotąd, że gwarantuje dobry kierunek zmian w telewizji publicznej.

Czytaj więcej
Linia najmniejszego oporu

Linia najmniejszego oporu

Ubiegłoroczne, drastyczne obcięcie zasięgów organicznych dla stron w Facebooku pokazało nam jedno. Generowane przez nie treści były niedostatecznie angażujące.

Czytaj więcej
Dlaczego najmłodsi wyborcy wybrali Andrzeja Dudę?

Dlaczego najmłodsi wyborcy wybrali Andrzeja Dudę?

Wybory dobitnie pokazały, że zmiana pokoleniowa, która odświeżyła strukturę wyborców w Polsce, wymaga nowego podejścia i innego niż znany nam do tej pory języka debaty politycznej - pisze Sebastian Hejnowski, prezes zarządu MSL Group.

Czytaj więcej
Szybki jak Megapanel

Szybki jak Megapanel

Polski internet od przyszłego roku będzie badał instytut GfK Polonia. Czy dzięki temu poprawi się szybkość i jakość tego badania? Czy badanie PBI zachowa rangę rynkowego standardu? Konkurencja nie śpi.

Czytaj więcej
Budżety mediowe - czeka nas wiele ważnych rozstrzygnięć

Budżety mediowe - czeka nas wiele ważnych rozstrzygnięć

Domy mediowe walczą o utrzymanie klientów.

Czytaj więcej
Event - nie płacz, tylko działaj

Event - nie płacz, tylko działaj

Ktoś włożył kij w mrowisko, ale nie do końca o to mrowisko chyba nam chodziło - Szymon Walkiewicz, partner/business development director Walk i prezes Klubu Agencji Eventowych SAR, komentuje artykuł "Co boli branżę eventową" z czerwcowego wydania "MMP".

Czytaj więcej
Sorrell nie wie o tobie wszystkiego

Sorrell nie wie o tobie wszystkiego

Tegoroczny Interact Congress nie rozczarował. Na otwarciu konferencji pojawił się sam szef WPP, który w trakcie wystąpienia poruszył najważniejsze punkty konferencji.

Czytaj więcej
Małe browary - wyzwanie dla wielkich graczy

Małe browary - wyzwanie dla wielkich graczy

- W minionych latach uwaga konsumentów była skupiona wokół wyrobów spirytusowych oraz win, ale teraz piwa rzemieślnicze stają się wymierną rzeczywistością, która w 2020 r. ma stanowić 15 proc. całkowitego rynku piwa - pisze Filiberto Amati, konsultant marketingowy.

Czytaj więcej
Rekordy Polaków w Cannes

Rekordy Polaków w Cannes

Na największy światowy festiwal kreatywności zgłosiliśmy w tym roku najwięcej prac. Wszystko wskazuje na to, że przywieziemy najmniej statuetek. Dlaczego? Bo Cannes Lions to święto kreatywności, a z tą ostatnio u nas nie jest najlepiej, przynajmniej w reklamie.

Czytaj więcej
Dlaczego młodzi kochają Snapchata?

Dlaczego młodzi kochają Snapchata?

Możemy przejść obok Snapchata obojętnie, szufladkując go jako przelotne zjawisko związane z sextingiem, albo otworzyć oczy na prawdziwe oblicze innowacji, w najlepszym tego słowa znaczeniu - pisze Tomasz Matuszewski.

Czytaj więcej