Opinie

800 baniek w plecy

800 baniek w plecy

Z MEC odchodzą kolejni klienci. Całą sytuację ratuje niedawna wygrana USP Zdrowie. W opałach jest PHD Media Direction po utracie Unilevera. Co dalej z Polkomtelem?

Czytaj więcej
Czas zrozumienia konsumenta dopiero nadchodzi!

Czas zrozumienia konsumenta dopiero nadchodzi!

W 2015 r. aż 64 proc. Polaków szukało informacji w internecie przed dokonaniem zakupu. Współcześni klienci uzbrojeni są w ogromną ilość wiadomości, jeszcze zanim przestąpią próg sklepu - pisze Dawid Papież, industry manager Google.

Czytaj więcej
Grzywka na wypasie

Grzywka na wypasie

Mlekpol z okazji 20. urodzin wystartował z urodzinową kampanią i konkursem. Nowością w narracji spotu jest multiplikacja - krowy stadnie zbierają się wokół trawiastego tortu, żeby świętować urodziny. I śpiewają tradycyjne "sto lat".

Czytaj więcej
Wojny robotów - algorytmy w służbie marek

Wojny robotów - algorytmy w służbie marek

Nieuczciwe praktyki wśród witryn internetowych nie są nowością, jednak notowana obecnie ich skala jest najwyższa od lat - pisze Marcin Gut, head of Accuen (Grupa OMD).

Czytaj więcej
VivaKi w obliczu wyzwania

VivaKi w obliczu wyzwania

SMG i ZOG zostały wystawione na próbę i muszą walczyć o utrzymanie ważnych klientów. Domaniewska stoi? Na pewno w przetargach.

Czytaj więcej
Marketing z celem

Marketing z celem

Hasło "Konsumuję, więc jestem" staje się w krajach rozwiniętych coraz częściej wstydliwie ukrywane - pisze Filiberto Amati.

Czytaj więcej
Niedosyt

Niedosyt

Operatorzy kablowi nie zwalniają tempa i poszerzają swój biznes, również ten związany z internetem. Stworzenie jednolitego rynku cyfrowego raczej będzie jednak niemożliwe. Takie wnioski płyną z niedawnej 42. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE w Krakowie.

Czytaj więcej
5 lat po kryzysie

5 lat po kryzysie

W pierwszej dekadzie tego wieku wystarczyło dobrze znać technologię, aby osiągać sukces. Dziś taka wiedza to absolutna podstawa, która jednak nie wystarcza, by wygrywać z konkurencją. Przyszła zatem kolej na kreację i umiejętność opowiadania historii - pisze Maciej Ledzion z Endorfina Events.

Czytaj więcej
Nowy model angażowania konsumenta

Nowy model angażowania konsumenta

- Na braku szczerości położyła się niejedna marka, a na bezgranicznej autentyczności zbudowało się kilka brandowych imperiów - pisze Jacek Pawlak, chief communication officer w TestMeToo, prelegent konferencji Shopper 3.0.

Czytaj więcej
Renifer to za mało

Renifer to za mało

Jak nie zepsuć reklamą magii świąt - pisze Anna Kowalczyk-Nowak z Bardzo, agencji, która stworzyła świąteczny spot Allegro.

Czytaj więcej