Opinie

5 lat po kryzysie

5 lat po kryzysie

W pierwszej dekadzie tego wieku wystarczyło dobrze znać technologię, aby osiągać sukces. Dziś taka wiedza to absolutna podstawa, która jednak nie wystarcza, by wygrywać z konkurencją. Przyszła zatem kolej na kreację i umiejętność opowiadania historii - pisze Maciej Ledzion z Endorfina Events.

Czytaj więcej
Nowy model angażowania konsumenta

Nowy model angażowania konsumenta

- Na braku szczerości położyła się niejedna marka, a na bezgranicznej autentyczności zbudowało się kilka brandowych imperiów - pisze Jacek Pawlak, chief communication officer w TestMeToo, prelegent konferencji Shopper 3.0.

Czytaj więcej
Renifer to za mało

Renifer to za mało

Jak nie zepsuć reklamą magii świąt - pisze Anna Kowalczyk-Nowak z Bardzo, agencji, która stworzyła świąteczny spot Allegro.

Czytaj więcej
Radość w ZOG i Value Media

Radość w ZOG i Value Media

Kończą się ważne przetargi mediowe, m.in. L'Oreal Polska i Reckitt Benckisera.

Czytaj więcej
Jak wygrać przedświąteczny wyścig

Jak wygrać przedświąteczny wyścig

- Bądź przygotowany, myśl jak użytkownik, pomagaj mu realizować potrzeby oraz pamiętaj o analizie danych - 10 zasad, które pomogą zdobyć klienta przed Gwiazdką podaje Mariusz Gąsiewski, CEE performance sales sctivation lead Google Poland.

Czytaj więcej
PZU czeka na nowego szefa

PZU czeka na nowego szefa

Andrzej Klesyk pozostawia firmę w zdecydowanie lepszej kondycji, niż gdy obejmował w niej rządy.

Czytaj więcej
Cinema City zdejmuje limity

Cinema City zdejmuje limity

Czy karta Unlimited wprowadzona przez największą sieć multipleksów w Polsce zwiększy frekwencję w kinach, czy tylko przychody sieci?

Czytaj więcej
Pytania poza konkursem

Pytania poza konkursem

Po ogłoszeniu przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji wyników konkursu na naziemne kanały kolejnego multipleksu (MUX-8) i organizator, i zwycięzcy, i przegrani nie byli specjalnie rozmowni. A przynajmniej kilka pytań warto postawić.

Czytaj więcej
Rozstrzygnięć ciąg dalszy

Rozstrzygnięć ciąg dalszy

Po przetargach mediowych są już m.in. Polkomtel, Cyfrowy Polsat, Żabka, Prudential czy PKP Intercity. Powoli rysuje się nowy układ sił.

Czytaj więcej
Lubię Cię, ale na Facebooku

Lubię Cię, ale na Facebooku

Często wspomina się, że młode pokolenie nie dzieli już świata na online i offline, ale czy zastanawiamy się jakie to niesie ze sobą konsekwencje? No i w końcu, jak starają się to wykorzystać marki i wszechobecna reklama? - pisze Sebastian Bryks, digtal creative strategist w agencji Lowe Warsaw.

Czytaj więcej