Opinie

Łatwiejsza rejestracja marek - szanse czy zagrożenia?

Łatwiejsza rejestracja marek - szanse czy zagrożenia?

Najnowsze zmiany w prawie dotyczącym znaków towarowych analizuje dr Anna Sokołowska-Ławniczak, rzecznik patentowy w Kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy.

Czytaj więcej
Gospodarka doznań

Gospodarka doznań

Zbiór reportaży Marcina Kołodziejczyka "Bardzo martwy sezon" ukazuje próby przemiany polskiej mentalności w ciągu ostatnich kilkunastu lat.

Czytaj więcej
RECMA gubi miliardy

RECMA gubi miliardy

Raporty RECMA mieszają w głowach. I zaczynają coraz częściej bawić, niż stanowić merytoryczny rynkowy standard. Czy mediowcy mają problemy z liczeniem?

Czytaj więcej
Odróżnić markę

Odróżnić markę

Zaostrzenie oceny zdolności odróżniającej znaków towarowych, czyli na co uważać przy tworzeniu nowej marki czy logo - wyjaśnia dr Anna Sokołowska-Ławniczak, rzecznik patentowy w Kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy.

Czytaj więcej
Rewolucja danych zmienia świat reklamy

Rewolucja danych zmienia świat reklamy

Narzędzia programmatic buying długo walczyły o wiarygodność, ale od momentu, gdy media oferujące treści wysokiej jakości zaczęły je wykorzystywać, stały się istotną metodą na dotarcie do zamożnych odbiorców - uważa Rob Bradley, director of digital advertising revenue and data w CNN International.

Czytaj więcej
Rynek raportowany i rynek realny

Rynek raportowany i rynek realny

- Marketer w Polsce musi sobie radzić w sytuacji pewnego rodzaju schizofrenii. Wynika ona z tego, że mamy dwa rynki mediowe - rynek raportowany i rynek realny - pisze Alicja Cybulska, strategy director Havas Media Group.

Czytaj więcej
Żubr w Hucie

Żubr w Hucie

Nowa agencja Huta 19 wygrała digitalowy przetarg na Żubra. Warkę utrzymała agencja The Digitals. Po dziewięciu miesiącach zakończyło się postępowanie Castoramy na planowanie i zakup mediów - to najważniejsze rozstrzygnięcia przetargów.

Czytaj więcej
Client Service 3.0

Client Service 3.0

- Codzienni asekuranci trzymający na swoich sztandarach kolejne podkładki słane do klienta zawsze będą potrzebni, ale czy poniosą samodzielnie projekt, który może rewolucjonizować cokolwiek? - pyta Dawid Kaźmierczak account executive z DDB & Tribal.

Czytaj więcej
Radio ponad podziałami

Radio ponad podziałami

Radio pozostaje najbardziej intymnym ze wszystkich mediów. Tę cechę można zarówno dobrze wykorzystać, jak i na jej sile oddziaływania polec.

Czytaj więcej
Strategia ochrony marki

Strategia ochrony marki

Im wcześniej ustalimy jaka formuła ochrony jest najwłaściwsza dla konkretnego oznaczenia, tym większy zakres możliwości będzie dostępny, a co za tym idzie potencjalna ochrona będzie pełniejsza - pisze dr Zbigniew Pinkalski, radca prawny, specjalista w zakresie prawa własności intelektualnej.

Czytaj więcej