Opinie

Client Service 3.0

Client Service 3.0

- Codzienni asekuranci trzymający na swoich sztandarach kolejne podkładki słane do klienta zawsze będą potrzebni, ale czy poniosą samodzielnie projekt, który może rewolucjonizować cokolwiek? - pyta Dawid Kaźmierczak account executive z DDB & Tribal.

Czytaj więcej
Radio ponad podziałami

Radio ponad podziałami

Radio pozostaje najbardziej intymnym ze wszystkich mediów. Tę cechę można zarówno dobrze wykorzystać, jak i na jej sile oddziaływania polec.

Czytaj więcej
Strategia ochrony marki

Strategia ochrony marki

Im wcześniej ustalimy jaka formuła ochrony jest najwłaściwsza dla konkretnego oznaczenia, tym większy zakres możliwości będzie dostępny, a co za tym idzie potencjalna ochrona będzie pełniejsza - pisze dr Zbigniew Pinkalski, radca prawny, specjalista w zakresie prawa własności intelektualnej.

Czytaj więcej
Gamerzy w natarciu

Gamerzy w natarciu

Jeszcze kilkanaście lat temu wielu z moich znajomych musiało nieźle się nagimnastykować, aby móc spędzić ponad dwie-trzy godziny przy komputerze. Dziś zarabianie podczas grania nie jest jedynie marzeniem 14-latków, ale rzeczywistością sporego grona osób, zarówno w Polsce, jak i na świecie.

Czytaj więcej
Z ziemi włoskiej do Polski

Z ziemi włoskiej do Polski

Do księgarń trafia właśnie książka kulinarnego duetu Kuchnia Dantego pod tym samym tytułem. Rewelacyjna książka i fenomenalny pomysł na promocję właśnie otwartej przez nich restauracji.

Czytaj więcej
Z Rzymu o zaufaniu i nowych talentach

Z Rzymu o zaufaniu i nowych talentach

Każda kolejna edycja Festiwalu Mediów (FOM) przynosi nam zestaw nowych słów kluczowych dla branży. Tym razem najmocniej w mojej głowie rezonowały dwa: zaufanie i ludzie - pisze Rafał Wachnik, head of strategy w SMG Polska i juror w tegorocznej edycji konkursu Festival of Media Global.

Czytaj więcej
Filmowe rodaków wybory

Filmowe rodaków wybory

O tym, które tytuły częściej ogląda się w kinach, a które na VoD, pisze Marta Nowakowska z Kino Świat.

Czytaj więcej
Bitwa o region

Bitwa o region

Polskie oddziały agencji sieciowych zaczynają umacniać swoją pozycję w regionie. Coraz częściej też starają się poszerzać zakres współpracy ze stałymi klientami o nowe rynki, zamiast walczyć o kolejny lokalny budżet czy projekt.

Czytaj więcej
O przyszłości handlu mobilnego

O przyszłości handlu mobilnego

Urządzenia mobilne towarzyszą nam każdego dnia i ułatwiają codzienne czynności. Czy ich powszechność, niskie koszty oraz dogodność dokonywania transakcji za ich pośrednictwem sprawią, że na naszym rynku zapanuje handel mobilny? - pyta Norbert Mazur, senior mobile specialist Reprise.

Czytaj więcej
Reklama w aplikacjach kluczem do sukcesu

Reklama w aplikacjach kluczem do sukcesu

Reklamy w aplikacjach dostarczają bowiem o 70 proc. wyższy współczynnik konwersji i 50 proc. większą sprzedaż w porównaniu do mobilnych stron internetowych - pisze Mariusz Pawełczyk, commercial director CEE w Sociomantic Labs

Czytaj więcej