Opinie

Mediowcy nie odpoczywają

Mediowcy nie odpoczywają

Zgodnie z zapowiedzią z mojej poprzedniej kolumny przetargowej doczekaliśmy się startu nowych przetargów w sektorze FMCG i ubezpieczeniowym. Niebawem atmosferę podgrzeje jeszcze IKEA.

Czytaj więcej
Bitwa na media

Bitwa na media

Stan uśpienia nie obowiązuje domów mediowych w te wakacje. Kto co wygrał i kto czego broni?

Czytaj więcej
Uwaga, kryzys!

Uwaga, kryzys!

Już prawie rok minął od czasu, gdy branża zaczęła żyć kryzysem, który wybuchł na profilu marki Żytnia. To przykład, że nie warto zatrudniać osób bez doświadczenia. Bo cała sytuacja przyjęta na chłodno mogłaby obrócić cały kryzys o 180 stopni.

Czytaj więcej
Rok DOOH

Rok DOOH

Zaczynając 10 lat temu przygodę z reklamą niestandardową, marzyłem, aby kiedyś dane mi było robić kampanie, które w centrum stawiają media niestandardowe i digital, a klasyczny ATL byłby dla nich tylko dodatkiem - pisze Maciej Wokitajtis, head of DOOH, K2

Czytaj więcej
Sezon pozornych nowości

Sezon pozornych nowości

Jesienią najwięksi nadawcy telewizyjni zaproponują widzom (i reklamodawcom) ofertę zachowawczą. Ze świecą - lub lepiej: z lupą szukać nowatorskich produkcji. Dominują kolejne edycje sprawdzonych formatów i seriale samograje. Może ciekawsza potyczka czeka nas w segmencie formatów kulinarnych?

Czytaj więcej
Zapach budżetu

Zapach budżetu

Trwają interesujące przetargi mediowe. Najciekawszy dotyczy Polpharmy. Natomiast VML wygrywa trzy istotne konkursy digitalowe.

Czytaj więcej
Kredytów jak na lekarstwo

Kredytów jak na lekarstwo

Po podatku bankowym, ustawie frankowej i haśle repolonizacji rząd kręci kolejny bat na banki. Tym razem reklamowy. Pod postacią ustawy o kredycie hipotecznym. Nie zniechęci ona banków ani firm pożyczkowych do reklam, raczej zmusi je do obchodzenia przepisów.

Czytaj więcej
Niesieciowe domy mediowe niezmiennie w czołówce najlepszych domów mediowych w Polsce

Niesieciowe domy mediowe niezmiennie w czołówce najlepszych domów mediowych w Polsce

Niesieciowe domy mediowe są najlepiej oceniane przez klientów. Po raz kolejny potwierdziły to dane zebrane przez Millward Brown dla najnowszego raportu "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" opublikowanego w Media Marketing Polska.

Czytaj więcej
Jak wygrać Oscara dla marki?

Jak wygrać Oscara dla marki?

- Szalona praca non stop nad stworzeniem scenariusza, realizacją, montażem - zakończona pokazem w kinie oraz galą z nagrodami. Coraz częściej z takimi wyzwaniami mamy do czynienia w domach mediowych - pisze Marcin Klimczak, head of content strategy MediaCom Beyond Advertising.

Czytaj więcej
IKEA rozgrzeje jesień

IKEA rozgrzeje jesień

Startuje lokalny przetarg mediowy IKEA. Kończy się postępowanie w Ferrero. A przetargi digitalowe rozpisali ciekawi klienci.

Czytaj więcej