Opinie

Niesieciowe domy mediowe niezmiennie w czołówce najlepszych domów mediowych w Polsce

Niesieciowe domy mediowe niezmiennie w czołówce najlepszych domów mediowych w Polsce

Niesieciowe domy mediowe są najlepiej oceniane przez klientów. Po raz kolejny potwierdziły to dane zebrane przez Millward Brown dla najnowszego raportu "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" opublikowanego w Media Marketing Polska.

Czytaj więcej
Jak wygrać Oscara dla marki?

Jak wygrać Oscara dla marki?

- Szalona praca non stop nad stworzeniem scenariusza, realizacją, montażem - zakończona pokazem w kinie oraz galą z nagrodami. Coraz częściej z takimi wyzwaniami mamy do czynienia w domach mediowych - pisze Marcin Klimczak, head of content strategy MediaCom Beyond Advertising.

Czytaj więcej
IKEA rozgrzeje jesień

IKEA rozgrzeje jesień

Startuje lokalny przetarg mediowy IKEA. Kończy się postępowanie w Ferrero. A przetargi digitalowe rozpisali ciekawi klienci.

Czytaj więcej
Paliwo rakietowe

Paliwo rakietowe

Powstaje PHD Rocket - agencja, która będzie świadczyć usługi mediowe wyłącznie Volkswagen Group Polska. Po kilku latach współpracy z MediaComem koncern zmienia dostawcę usług.

Czytaj więcej
Marketing doświadczeń w budowaniu strategii marki i firmy

Marketing doświadczeń w budowaniu strategii marki i firmy

U podstaw koncepcji marketingu doznań leży budowanie emocjonalnej więzi i interakcji z marką oraz przekonanie, że to, czego klienci poszukują, to nie zwykłe produkty czy usługi, a niezapomniane doznania i przeżycia, które za pośrednictwem kupowanych dóbr mogą stać się ich udziałem.

Czytaj więcej
Kino czeka na kolejny rekord

Kino czeka na kolejny rekord

Wciąż chętnie reklamują się marki młodzieżowe, spadki notuje kategoria finanse - pisze Bartosz Zientek, group account director, Codemedia.

Czytaj więcej
Skuteczna obrona Vizeum i MEC

Skuteczna obrona Vizeum i MEC

Oba domy mediowe zachowały swoich prestiżowych klientów - Ferrero i Nestle.

Czytaj więcej
Jeszcze więcej wideo

Jeszcze więcej wideo

Serwis VoD Amazon Prime zadebiutuje na naszym rynku - to pewne. Ale z pełną ofertą nie pojawi się w br., jak wieszczyła ostatnio część ekspertów. Faktem jest, że na polskim rynku wideo na żądanie robi się coraz ciaśniej. Czy jest szansa na dynamiczny rozwój?

Czytaj więcej
Nowe technologie w omnichannel

Nowe technologie w omnichannel

Omnichannel to nie tyle trend, co sprzedażowa konieczność, wynikająca z naturalnej transformacji rynku. Komunikacja z klientem może mieć miejsce wszędzie. Dlaczego nie dostarczać pozytywnych wrażeń zakupowych klientom dzięki nowym technologiom?

Czytaj więcej
Prawo ciążenia, Bardzo, Allegro…

Prawo ciążenia, Bardzo, Allegro…

- Od kilku dni internet żyje nową kampanią dla Allegro zrealizowaną przez agencję Bardzo. To bardzo piękna i świetnie zrealizowana historia. Łzy wzruszenia napływają do oczu nie tylko kobietom oglądającym ten spot - pisze Marta Macke, pitch consultant Shortlist.

Czytaj więcej