Opinie

Powroty do źródeł i bajkowy eskapizm

Powroty do źródeł i bajkowy eskapizm

Najwięksi zagraniczni marketerzy zaprezentowali już swoje odsłony świątecznych kampanii. W tym roku nie ma kreacyjnego szału ani fajerwerków. Trudny rok w polityce i gospodarce znajduje odzwierciedlenie w powrotach do źródeł.

Czytaj więcej
Jak marki łamią stereotypy dotyczące płci

Jak marki łamią stereotypy dotyczące płci

Wizerunki współczesnych kobiet kreowanych przez zachodnie marki prezentuje Karolina Kaczmarczyk-Rogalska, strateg One Eleven.

Czytaj więcej
Ciekawy przypadek USP Zdrowie

Ciekawy przypadek USP Zdrowie

Czy dom mediowy jest od tego, by kupować licencje branżowych serwisów marketingowych dla swoich klientów? Ten niestandardowy "zakup" mediów jest jednym z warunków toczącego się przetargu USP Zdrowie. Mediowcy nie kryją oburzenia.

Czytaj więcej
Eurobest 2016 okiem jurora

Eurobest 2016 okiem jurora

- Poziom zgłoszeń był bardzo zróżnicowany - od projektów, które nie zaskakiwały niczym poza faktem, że ktoś zdecydował się wydać pieniądze na ich zgłoszenie, aż po rzeczy, które zachwycały od pierwszego wejrzenia - pisze Artur Szatkowski, creative technology consultant w Hypermedia Linked by Isobar.

Czytaj więcej
Moc psychologii marketingu i sprzedaży

Moc psychologii marketingu i sprzedaży

Jak przydatna jest psychologia marketingu, nie trzeba nikogo przekonywać, a tym bardziej marketerów, którzy potrzebują czasem wiedzy i inspiracji w zakresie psychologicznych oddziaływań na konsumenta, tak aby zwiększyć efektywność sprzedażową podejmowanych działań marketingowych.

Czytaj więcej
Repolonizacja banków okiem badacza

Repolonizacja banków okiem badacza

Repolonizacji banków zaczyna stawać się faktem. Czy ten wysiłek może mieć sens z punktu widzenia rynkowej atrakcyjności repolonizowanych banków dla klientów? Aby tak się stało,klienci muszą cenić banki polskie wyżej i muszą umieć jedne od drugich odróżnić - pisze Michał Kociankowski.

Czytaj więcej
Loterie - fakty i mity

Loterie - fakty i mity

Prawdą jest, że Narodowa Loteria Paragonowa to projekt, który pobił wszelkie rekordy i był tematem numer jeden w Google w 2015 r. Skupimy się na tym, czego dzięki tej loterii można się dowiedzieć o Polakach oraz na faktach i mitach związanych z loteriami - pisze Grzegorz Bonder.

Czytaj więcej
Tylko terytorium

Tylko terytorium

"Nie ma czegoś takiego jak rodzima myśl kreatywna. Owszem, nasz kraj zamieszkuje kilkaset nieprzeciętnie zdolnych kreatywnie osób, ale, niestety, w tym przypadku mówimy tylko o terytorium".

Czytaj więcej
Autoryzacja - kość niezgody

Autoryzacja - kość niezgody

Zmiany dotyczące zasad autoryzacji wywiadów mogą mocno namieszać w branży PR.

Czytaj więcej
Pirytowe zaangażowanie

Pirytowe zaangażowanie

Wszyscy wiemy o ich istnieniu. Obecnie rozprzestrzenione po całym Internecie, wyewoluowały wskutek połączenia łopatologicznego myślenia z krótkowzrocznością. Jeśli choć raz wchodziliście do Internetu, na pewno spotkaliście się z nimi kilkukrotnie - mowa o żebrolajkach.

Czytaj więcej