Panie Przodem

"Panie Przodem" to autorski projekt redakcji "Media i Marketing Polska", którego celem jest promowanie dobrych praktyk w branży i prezentacja unikalnych, kobiecych osobowości w obszarze rodzimego marketingu.

Panie Przodem

Mów, co chcesz!

Mów, co chcesz!

Katarzyna Okularczyk piastuje w IBM Poland jedną z najbardziej "obficie" zdefiniowanych funkcji w obszarze komunikacji marketingowej - menedżera marketingu ds. współpracy z partnerami handlowymi, rynkiem średnich przedsiębiorstw i edukacji sprzedaży w Europie Środkowej i Wschodniej.

Czytaj więcej
Duża ryba rządzi stawem

Duża ryba rządzi stawem

Małgorzata Kwilosz od 25 lat związana z obszarem komunikacji marketingowej na kilka sposobów reasumuje przebieg swojej dotychczasowej kariery zawodowej. Powyższe motto to jeden z nich - chyba najbardziej trafne.

Czytaj więcej
Sport jest kobietą

Sport jest kobietą

W mediach coraz częściej pojawia się hasło "sport jest kobietą", co oczywiście wywołuje kontrowersje. Bo jak to? A Lewandowski? A Małachowski? A Stoch? A siatkarze, piłkarze ręczni?

Czytaj więcej
Charyzma dyrygentki, precyzja snajpera

Charyzma dyrygentki, precyzja snajpera

Perfekcyjny marketing to umiejętność wzbudzenia potrzeby, a potem zaspokojenie jej w takim stopniu, którego gość w najśmielszych snach się nie spodziewa - mówi dyrektor marketingu Grupy Hotelowej Orbis/Accorhotels Joanna Świerkosz.

Czytaj więcej
Kobieca dłoń w branży budowlanej

Kobieca dłoń w branży budowlanej

Magdalena Cedro-Czubaj wierzy w siłę porządku i opanowania. Od lat wyznacza trendy komunikacyjne na rynku najnowocześniejszych technologii w branży, którą mało kto podejrzewa o potrzebę kobiecej ręki.

Czytaj więcej
Marketingowe passé 2017

Marketingowe passé 2017

Storytelling, najważniejsze słowo ubiegłorocznej konferencji w Cannes, które nadaje spójność komunikacji intermediowej i określa jej przyszłość. Co to oznacza? Że obecnie każda strategia komunikacyjna, która nie zawiera w sobie elementów storytellingu jest passé.

Czytaj więcej
Prawa ręka geniusza

Prawa ręka geniusza

"Pani Einstein" przybliża postać Milevy Marić, wybitnej fizyczki i matematyczki, żony Alberta Einsteina. Według wielu źródeł to ona odpowiada w głównej mierze za sformułowanie teorii względności.

Czytaj więcej
Intuicja wizjonera

Intuicja wizjonera

Kariera zawodowa Ingi Songin od początku związana jest z marketingiem. Pracowała dla nieprzypadkowych firm: dojrzałych, międzynarodowych, z wyraźną misją. Wie, czego chce, i konsekwentnie do tego dąży. Ukształtowana przez Poznań - miasto skutecznego biznesu.

Czytaj więcej
Havas Media Group Conference - Organic Marketing

Havas Media Group Conference - Organic Marketing

Industrialne wnętrze Hali Wysokich Napięć Instytutu Energetyki było doskonałym tłem do rozmów na temat przyszłości marketingu, rozwoju technologii w reklamie, a przede wszystkim komunikacji z odbiorcą w coraz bardziej połączonym i zdigitalizowanym świecie.

Czytaj więcej
Przyjemność normalności

Przyjemność normalności

Kolejne międzynarodowe koncerny uczyły Jolantę Borowską skomplikowanej budowy aktu przyjemności. Pod mleczną pianką retailowego cappuccino kryje się wieloletnie doświadczenie i dbałość o szczegóły. Przy czym konsument ma tego składu nie znać - tylko jego efektem się delektować.

Czytaj więcej