Panie Przodem

"Panie Przodem" to autorski projekt redakcji "Media i Marketing Polska", którego celem jest promowanie dobrych praktyk w branży i prezentacja unikalnych, kobiecych osobowości w obszarze rodzimego marketingu.

Panie Przodem

To nie lenistwo!

To nie lenistwo!

Małgorzata Golatowska pracuje w jednej (czyt. tej samej) firmie od ponad 22 lat. Już na wstępie naszej rozmowy podkreśla: "to nie z lenistwa!"

Czytaj więcej
Kobiecy Transatlantyk

Kobiecy Transatlantyk

Zakończyła się siódma edycja Transatlantyk Festivalu, po raz drugi organizowana w Łodzi. W tym roku realizowany pod hasłem "Siła kobiet" stworzył wyjątkową przestrzeń dialogu. I pokazał, że Łódź w wielkim stylu wróciła do swoich filmowych źródeł - i na tych solidnych fundamentach trzyma się mocno.

Czytaj więcej
Mów, co chcesz!

Mów, co chcesz!

Katarzyna Okularczyk piastuje w IBM Poland jedną z najbardziej "obficie" zdefiniowanych funkcji w obszarze komunikacji marketingowej - menedżera marketingu ds. współpracy z partnerami handlowymi, rynkiem średnich przedsiębiorstw i edukacji sprzedaży w Europie Środkowej i Wschodniej.

Czytaj więcej
Duża ryba rządzi stawem

Duża ryba rządzi stawem

Małgorzata Kwilosz od 25 lat związana z obszarem komunikacji marketingowej na kilka sposobów reasumuje przebieg swojej dotychczasowej kariery zawodowej. Powyższe motto to jeden z nich - chyba najbardziej trafne.

Czytaj więcej
Sport jest kobietą

Sport jest kobietą

W mediach coraz częściej pojawia się hasło "sport jest kobietą", co oczywiście wywołuje kontrowersje. Bo jak to? A Lewandowski? A Małachowski? A Stoch? A siatkarze, piłkarze ręczni?

Czytaj więcej
Charyzma dyrygentki, precyzja snajpera

Charyzma dyrygentki, precyzja snajpera

Perfekcyjny marketing to umiejętność wzbudzenia potrzeby, a potem zaspokojenie jej w takim stopniu, którego gość w najśmielszych snach się nie spodziewa - mówi dyrektor marketingu Grupy Hotelowej Orbis/Accorhotels Joanna Świerkosz.

Czytaj więcej
Kobieca dłoń w branży budowlanej

Kobieca dłoń w branży budowlanej

Magdalena Cedro-Czubaj wierzy w siłę porządku i opanowania. Od lat wyznacza trendy komunikacyjne na rynku najnowocześniejszych technologii w branży, którą mało kto podejrzewa o potrzebę kobiecej ręki.

Czytaj więcej
Marketingowe passé 2017

Marketingowe passé 2017

Storytelling, najważniejsze słowo ubiegłorocznej konferencji w Cannes, które nadaje spójność komunikacji intermediowej i określa jej przyszłość. Co to oznacza? Że obecnie każda strategia komunikacyjna, która nie zawiera w sobie elementów storytellingu jest passé.

Czytaj więcej
Prawa ręka geniusza

Prawa ręka geniusza

"Pani Einstein" przybliża postać Milevy Marić, wybitnej fizyczki i matematyczki, żony Alberta Einsteina. Według wielu źródeł to ona odpowiada w głównej mierze za sformułowanie teorii względności.

Czytaj więcej
Intuicja wizjonera

Intuicja wizjonera

Kariera zawodowa Ingi Songin od początku związana jest z marketingiem. Pracowała dla nieprzypadkowych firm: dojrzałych, międzynarodowych, z wyraźną misją. Wie, czego chce, i konsekwentnie do tego dąży. Ukształtowana przez Poznań - miasto skutecznego biznesu.

Czytaj więcej