Panie Przodem

"Panie Przodem" to autorski projekt redakcji "Media i Marketing Polska", którego celem jest promowanie dobrych praktyk w branży i prezentacja unikalnych, kobiecych osobowości w obszarze rodzimego marketingu.

Panie Przodem

Charyzma dyrygentki, precyzja snajpera

Charyzma dyrygentki, precyzja snajpera

Perfekcyjny marketing to umiejętność wzbudzenia potrzeby, a potem zaspokojenie jej w takim stopniu, którego gość w najśmielszych snach się nie spodziewa - mówi dyrektor marketingu Grupy Hotelowej Orbis/Accorhotels Joanna Świerkosz.

Czytaj więcej
Kobieca dłoń w branży budowlanej

Kobieca dłoń w branży budowlanej

Magdalena Cedro-Czubaj wierzy w siłę porządku i opanowania. Od lat wyznacza trendy komunikacyjne na rynku najnowocześniejszych technologii w branży, którą mało kto podejrzewa o potrzebę kobiecej ręki.

Czytaj więcej
Marketingowe passé 2017

Marketingowe passé 2017

Storytelling, najważniejsze słowo ubiegłorocznej konferencji w Cannes, które nadaje spójność komunikacji intermediowej i określa jej przyszłość. Co to oznacza? Że obecnie każda strategia komunikacyjna, która nie zawiera w sobie elementów storytellingu jest passé.

Czytaj więcej
Prawa ręka geniusza

Prawa ręka geniusza

"Pani Einstein" przybliża postać Milevy Marić, wybitnej fizyczki i matematyczki, żony Alberta Einsteina. Według wielu źródeł to ona odpowiada w głównej mierze za sformułowanie teorii względności.

Czytaj więcej
Intuicja wizjonera

Intuicja wizjonera

Kariera zawodowa Ingi Songin od początku związana jest z marketingiem. Pracowała dla nieprzypadkowych firm: dojrzałych, międzynarodowych, z wyraźną misją. Wie, czego chce, i konsekwentnie do tego dąży. Ukształtowana przez Poznań - miasto skutecznego biznesu.

Czytaj więcej
Havas Media Group Conference - Organic Marketing

Havas Media Group Conference - Organic Marketing

Industrialne wnętrze Hali Wysokich Napięć Instytutu Energetyki było doskonałym tłem do rozmów na temat przyszłości marketingu, rozwoju technologii w reklamie, a przede wszystkim komunikacji z odbiorcą w coraz bardziej połączonym i zdigitalizowanym świecie.

Czytaj więcej
Przyjemność normalności

Przyjemność normalności

Kolejne międzynarodowe koncerny uczyły Jolantę Borowską skomplikowanej budowy aktu przyjemności. Pod mleczną pianką retailowego cappuccino kryje się wieloletnie doświadczenie i dbałość o szczegóły. Przy czym konsument ma tego składu nie znać - tylko jego efektem się delektować.

Czytaj więcej
Pocałunek Houellebecqa

Pocałunek Houellebecqa

"Jak pokochać centra handlowe" to debiut prozatorski Natalii Fiedorczuk, znanej dotychczas głównie ze sceny muzycznej. Chłodny i przejmujący głos o trudach macierzyństwa w czasach uwielbienia dla perfekcji. Książka to także zbiór ciekawych obserwacji o markach.

Czytaj więcej
Wyzwanie Milenialsów

Wyzwanie Milenialsów

Milenialsi to swoisty l’enfant terrible dzisiejszego rynku konsumenta. Skuteczne dotarcie do tego pokolenia wymaga precyzyjnie zaplanowanych, wręcz "uszytych na miarę" działań ze strony marek.

Czytaj więcej
"Jeśli kiedykolwiek kobietom uda się wyzwolić, pierwsze będą Polki"

"Jeśli kiedykolwiek kobietom uda się wyzwolić, pierwsze będą Polki"

Rozmowa z chorwacką pisarką Vedraną Rudan o piekielnym kręgu matek i córek, kobiecej sile, czynieniu dobra i szansach na mentalne wyzwolenie.

Czytaj więcej