Panie Przodem

"Panie Przodem" to autorski projekt redakcji "Media i Marketing Polska", którego celem jest promowanie dobrych praktyk w branży i prezentacja unikalnych, kobiecych osobowości w obszarze rodzimego marketingu.

Panie Przodem

Praca z pasją

Praca z pasją

- Praca w firmie alkoholowej to dla marketera wyzwanie szczególne - mówi Maria Spuz-Szpos z Wyborowa Pernod Ricard.

Czytaj więcej
Odkurzone heroiny

Odkurzone heroiny

Anna Dziewit-Meller debiutuje jako autorka książek dla młodszych czytelników i czytelniczek. "Damy, dziewuchy, dziewczyny" sprawdzi się również jako lektura uzupełniająca dla dorosłych.

Czytaj więcej
Kobieta - szansa dla pracodawcy

Kobieta - szansa dla pracodawcy

- Kobieta jest zawsze pewną konkurencją dla mężczyzny. Zwłaszcza jeśli ma rację - o sytuacji kobiet na rynku pracy, potrzebie równowagi na kierowniczych stanowiskach i wynikach badania "Kobieta na rynku pracy 2017" rozmawiamy z Pauliną Łukaszuk, communiaction managerem Hays Poland.

Czytaj więcej
To nie lenistwo!

To nie lenistwo!

Małgorzata Golatowska pracuje w jednej (czyt. tej samej) firmie od ponad 22 lat. Już na wstępie naszej rozmowy podkreśla: "to nie z lenistwa!"

Czytaj więcej
Kobiecy Transatlantyk

Kobiecy Transatlantyk

Zakończyła się siódma edycja Transatlantyk Festivalu, po raz drugi organizowana w Łodzi. W tym roku realizowany pod hasłem "Siła kobiet" stworzył wyjątkową przestrzeń dialogu. I pokazał, że Łódź w wielkim stylu wróciła do swoich filmowych źródeł - i na tych solidnych fundamentach trzyma się mocno.

Czytaj więcej
Mów, co chcesz!

Mów, co chcesz!

Katarzyna Okularczyk piastuje w IBM Poland jedną z najbardziej "obficie" zdefiniowanych funkcji w obszarze komunikacji marketingowej - menedżera marketingu ds. współpracy z partnerami handlowymi, rynkiem średnich przedsiębiorstw i edukacji sprzedaży w Europie Środkowej i Wschodniej.

Czytaj więcej
Duża ryba rządzi stawem

Duża ryba rządzi stawem

Małgorzata Kwilosz od 25 lat związana z obszarem komunikacji marketingowej na kilka sposobów reasumuje przebieg swojej dotychczasowej kariery zawodowej. Powyższe motto to jeden z nich - chyba najbardziej trafne.

Czytaj więcej
Sport jest kobietą

Sport jest kobietą

W mediach coraz częściej pojawia się hasło "sport jest kobietą", co oczywiście wywołuje kontrowersje. Bo jak to? A Lewandowski? A Małachowski? A Stoch? A siatkarze, piłkarze ręczni?

Czytaj więcej
Charyzma dyrygentki, precyzja snajpera

Charyzma dyrygentki, precyzja snajpera

Perfekcyjny marketing to umiejętność wzbudzenia potrzeby, a potem zaspokojenie jej w takim stopniu, którego gość w najśmielszych snach się nie spodziewa - mówi dyrektor marketingu Grupy Hotelowej Orbis/Accorhotels Joanna Świerkosz.

Czytaj więcej
Kobieca dłoń w branży budowlanej

Kobieca dłoń w branży budowlanej

Magdalena Cedro-Czubaj wierzy w siłę porządku i opanowania. Od lat wyznacza trendy komunikacyjne na rynku najnowocześniejszych technologii w branży, którą mało kto podejrzewa o potrzebę kobiecej ręki.

Czytaj więcej