Panie Przodem

"Panie Przodem" to autorski projekt redakcji "Media i Marketing Polska", którego celem jest promowanie dobrych praktyk w branży i prezentacja unikalnych, kobiecych osobowości w obszarze rodzimego marketingu.

Panie Przodem

Prawa ręka geniusza

Prawa ręka geniusza

"Pani Einstein" przybliża postać Milevy Marić, wybitnej fizyczki i matematyczki, żony Alberta Einsteina. Według wielu źródeł to ona odpowiada w głównej mierze za sformułowanie teorii względności.

Czytaj więcej
Intuicja wizjonera

Intuicja wizjonera

Kariera zawodowa Ingi Songin od początku związana jest z marketingiem. Pracowała dla nieprzypadkowych firm: dojrzałych, międzynarodowych, z wyraźną misją. Wie, czego chce, i konsekwentnie do tego dąży. Ukształtowana przez Poznań - miasto skutecznego biznesu.

Czytaj więcej
Havas Media Group Conference - Organic Marketing

Havas Media Group Conference - Organic Marketing

Industrialne wnętrze Hali Wysokich Napięć Instytutu Energetyki było doskonałym tłem do rozmów na temat przyszłości marketingu, rozwoju technologii w reklamie, a przede wszystkim komunikacji z odbiorcą w coraz bardziej połączonym i zdigitalizowanym świecie.

Czytaj więcej
Launch nowej fali Meaningful Brands w Polsce

Launch nowej fali Meaningful Brands w Polsce

Meaningful Brands to badanie własne Havas Media Group, pierwsza światowa platforma, która mierzy siłę marek w realnej poprawie życia konsumentów.

Czytaj więcej
Przyjemność normalności

Przyjemność normalności

Kolejne międzynarodowe koncerny uczyły Jolantę Borowską skomplikowanej budowy aktu przyjemności. Pod mleczną pianką retailowego cappuccino kryje się wieloletnie doświadczenie i dbałość o szczegóły. Przy czym konsument ma tego składu nie znać - tylko jego efektem się delektować.

Czytaj więcej
Pocałunek Houellebecqa

Pocałunek Houellebecqa

"Jak pokochać centra handlowe" to debiut prozatorski Natalii Fiedorczuk, znanej dotychczas głównie ze sceny muzycznej. Chłodny i przejmujący głos o trudach macierzyństwa w czasach uwielbienia dla perfekcji. Książka to także zbiór ciekawych obserwacji o markach.

Czytaj więcej
Wyzwanie Milenialsów

Wyzwanie Milenialsów

Milenialsi to swoisty l’enfant terrible dzisiejszego rynku konsumenta. Skuteczne dotarcie do tego pokolenia wymaga precyzyjnie zaplanowanych, wręcz "uszytych na miarę" działań ze strony marek.

Czytaj więcej
"Jeśli kiedykolwiek kobietom uda się wyzwolić, pierwsze będą Polki"

"Jeśli kiedykolwiek kobietom uda się wyzwolić, pierwsze będą Polki"

Rozmowa z chorwacką pisarką Vedraną Rudan o piekielnym kręgu matek i córek, kobiecej sile, czynieniu dobra i szansach na mentalne wyzwolenie.

Czytaj więcej
Tylko spokój

Tylko spokój

- Nigdy nie zależało mi na karierze jako takiej. Uważałam, że największy sukces, jaki można osiągnąć, to realizacja siebie, a nie nazwa stanowiska, które się zajmuje - uważa Aleksandra Borowicz, szef marketingu H&M Poland.

Czytaj więcej
Panie Przodem debiutują

Panie Przodem debiutują

Zachęceni popularnością naszych konferencji adresowanych do kobiet zdecydowaliśmy, że warto tym zagadnieniom poświęcić nie tylko cały rok, ale nawet nadchodzące lata. Inaugurujemy zatem długofalowe działania redakcji "MMP" pod hasłem "Panie Przodem".

Czytaj więcej