Panie Przodem

"Panie Przodem" to autorski projekt redakcji "Media i Marketing Polska", którego celem jest promowanie dobrych praktyk w branży i prezentacja unikalnych, kobiecych osobowości w obszarze rodzimego marketingu.

Panie Przodem

Kobieta zasługuje na luksus [wywiad]

Kobieta zasługuje na luksus [wywiad]

- Marzy mi się w Polsce House of Dior. Żeby móc zapraszać do nas klientki, prezentować im markę, rozpieszczać je, pokazywać im nowe trendy - mówi Martina Karlova de Camaret, brand general manager marki Dior w Polsce.

Czytaj więcej
Duma jest kobietą

Duma jest kobietą

W komunikacji marketingowej coraz wyraźniej zaznacza się trend femvertisingu. Kobieta jawi się w niej jako całkowicie niezależna, silna, odważna i "nie do zatrzymania". Jest podmiotem, nie przedmiotem. Wielu jest zdania, że nadchodzi era "femvertisingu".

Czytaj więcej
Raj Carrie Bradshaw

Raj Carrie Bradshaw

W londyńskim Muzeum Victorii i Alberta można oglądać na pozór niewielką wystawę o historii obuwia - "Pleasure and pain" sponsorowaną przez markę Clarks.

Czytaj więcej
Nieprzystawalność

Nieprzystawalność

Zośka Papużanka powraca z powieścią "On" - o czasach szkoły podstawowej, powolnej transformacji i trudach macierzyństwa obarczonego wstydem, żalem, wyrzutami sumienia i bezbrzeżną miłością.

Czytaj więcej
Kobiety kupują

Kobiety kupują

Kobiety to niezwykle ważna grupa z punktu widzenia współczesnego marketingu. To właśnie one podejmują decyzje o zakupach - tych mniejszych, ale także tych strategicznych jak np. wyposażenie domu, sprzęt elektroniczny czy wakacje - pisze Andrzej Karasowski- dyrektor Premium TV.

Czytaj więcej
Jogurt jak biżuteria

Jogurt jak biżuteria

Danone ruszył z kampanią promującą nowe warianty smakowe jogurtu deserowego Fantasia, którego opakowania zaprojektowała Ania Kruk - projektantka biżuterii.

Czytaj więcej
CCC idzie po Europę

CCC idzie po Europę

Startuje największa w historii firmy kampania reklamowa realizowana równolegle na czterech rynkach na kontynencie. W centrum znajduje się nowy claim, sieć stawia na ugruntowanie tożsamości marki i wzmocnienie jej postrzegania.

Czytaj więcej
Świnka Rosenthala

Świnka Rosenthala

Luksusowa marka Rosenthal zaprezentowała jubileuszową kolekcję porcelany Palazzo Roro. Spośród tuzów międzynarodowego projektowania przedmiotów użytkowych do wykonania zadania producent wybrał niespełna trzydziestoletnią Polkę - Ewelinę Wiśniowską.

Czytaj więcej
Czas na femvertising

Czas na femvertising

W ubiegłym tygodniu odbyła się pierwsza w Polsce konferencja poświęcona femvertisingowi. Pierwsze wystąpienia pokazały, że ten silny trend niebawem może opanować media i ma szansę przewrócić do góry nogami komunikację adresowaną do kobiet. Nareszcie.

Czytaj więcej
Praca totalna

Praca totalna

"Mistrzynie" Anny Luboń to trzynaście wywiadów z wybitnymi Polkami. Ich dokonania są niezbitym dowodem na to, że kobieca płeć ma nieograniczone możliwości. Wystarczy im tylko umożliwić działanie.

Czytaj więcej