Panie Przodem

"Panie Przodem" to autorski projekt redakcji "Media i Marketing Polska", którego celem jest promowanie dobrych praktyk w branży i prezentacja unikalnych, kobiecych osobowości w obszarze rodzimego marketingu.

Panie Przodem

Kobiece zamieszanie

Kobiece zamieszanie

2015 był rokiem kobiet w reklamie. Nie tylko w agencjach, ale też na ekranach telewizorów i wśród konsumentów.

Czytaj więcej
Fenomen z Myśliwieckiej

Fenomen z Myśliwieckiej

Książka Magdy Jethon ukazuje się w kolejnym trudnym dla Trójki momencie. To zbiór opowieści o bodaj najbardziej wyrazistej stacji radiowej w historii Polskiego Radia z czasów dyrektorowania Jethon.

Czytaj więcej
Reklama zmieni świat

Reklama zmieni świat

O potrzebie walki ze stereotypami nie tylko w reklamie rozmawiamy z Cindy Gallop, jedną z najciekawszych kobiet w światowej reklamie.

Czytaj więcej
"Autentyczności nie da się podrobić"

"Autentyczności nie da się podrobić"

Ania Kruk nie przypuszczała, że będzie dyrektorem kreatywnym marki biżuterii. Do tego sygnowanej swoim nazwiskiem. Zew krwi okazał się silniejszy. Dzięki wielopokoleniowym tradycjom powstała marka, po której produkty ustawiają się kolejki Polek, a od niedawna również obywatelek Kataru.

Czytaj więcej
Unilever bije się w pierś

Unilever bije się w pierś

Zaledwie 2 proc. reklam produktów Unilevera prezentuje kobiety świadome i inteligentne. Czy oficjalne przyrzeczenie firmy o zerwaniu ze stereotypami zmieni komunikację FMCG adresowaną do kobiet na zawsze?

Czytaj więcej
Podskórna siła

Podskórna siła

Marka Vichy z portfolio L'Oreala po raz pierwszy w swojej historii decyduje się na komunikat adresowany do kobiet z wyraźnym wskazaniem na siłę.

Czytaj więcej
Zapach istoty rzeczy

Zapach istoty rzeczy

"Sekretne życie Chanel No. 5" to pierwsza biografia marki ikony. Historia fenomenu zapachu, który od wieku żyje własnym życiem, oraz zapis naszego zbiorowego uczestnictwa w jego kreowaniu.

Czytaj więcej
Pytania o piękno

Pytania o piękno

Neutrogena wystartowała z nową platformą komunikacyjną o pięknie, która wpisuje się w silny rynkowy trend komunikacji indywidualności i kobiecej siły.

Czytaj więcej
Polki i fortuny

Polki i fortuny

Książka "Najbogatsze" prezentuje minibiografie Polek, które są uosobieniem amerykańskiego snu. Dosłownie wpłynęły na kształt współczesnego świata i gospodarki - tylko rzadko sobie o nich przypominamy.

Czytaj więcej
Walczmy ze stereotypami, róbmy lepszy biznes

Walczmy ze stereotypami, róbmy lepszy biznes

Podczas tegorocznej edycji festiwalu w Cannes szerokim echem odbiło się bardzo ciekawe i inspirujące wystąpienie Madonny Badger, która opowiadała o swoim projekcie "Women not objects". Jego założeniem jest walka ze stereotypami wizerunkowymi i uprzedmiotowieniem kobiet, nie tylko w reklamie.

Czytaj więcej