O reklamie

SXSW x 2012 Agency: “Keep Austin Weird"

To slogan promujący Austin od 2000 roku. Tym hasłem dziewiętnaście lat później podsumowujemy festiwal South by Southwest 2019.

T-Mobile "bez nonsensów" [wideo]

Repozycjonowanie marki ma uczynić ją bliższą emocjonalnie konsumentom.

W Papaya Films powstał spot dla japońskich linii lotniczych [wideo]

Spot wyreżyserowała Philippa Price.

Dawid Podsiadło w wiosennej kampanii Credit Agricole [wideo]

Za kreację odpowiada agencja Just, a produkcję spotów - Opus Film.

Izraelska IKEA dla niepełnosprawnych [wideo]

Akcja "This Ables" jest promowana w ramach kampanii telewizyjnej przygotowanej przez McCann Tel Aviv.

Michel Moran zachęca do udziału w konkursie Żółtego Talerza [wideo]

Celem konkursu jest podniesienie świadomości dotyczącej zdrowego odżywiania wśród najmłodszych.

Spike Lee nakręcił film dla Budweisera

Trzyminutowy film "Impact" powstał z okazji 100-lecia urodzin słynnego baseballisty Jackiego Robinsona.

Max Premium Burgers rusza z ofertą śniadaniową

Rozpoczyna się też szersza kampania reklamowa sieci. Realizują ją agencje: H+K Strategies, Wavemaker i Fortis.

Mondelez reklamuje nowość - Milka Choco Brownie

Przy kampanii pracują dom mediowy Mindshare i agencja Hill + Knowlton Strategies.

Adam Małysz reklamuje EnveloBank

Były skoczek został twarzą kampanii, gdyż jest "pozytywnie kojarzony, charakterystyczny i polski do szpiku kości".