SXSW x 2012 Agency: “Keep Austin Weird"
To slogan promujący Austin od 2000 roku. Tym hasłem dziewiętnaście lat później podsumowujemy festiwal South by Southwest 2019.
T-Mobile "bez nonsensów" [wideo]
Repozycjonowanie marki ma uczynić ją bliższą emocjonalnie konsumentom.
W Papaya Films powstał spot dla japońskich linii lotniczych [wideo]
Spot wyreżyserowała Philippa Price.
Dawid Podsiadło w wiosennej kampanii Credit Agricole [wideo]
Za kreację odpowiada agencja Just, a produkcję spotów - Opus Film.
Izraelska IKEA dla niepełnosprawnych [wideo]
Akcja "This Ables" jest promowana w ramach kampanii telewizyjnej przygotowanej przez McCann Tel Aviv.
Michel Moran zachęca do udziału w konkursie Żółtego Talerza [wideo]
Celem konkursu jest podniesienie świadomości dotyczącej zdrowego odżywiania wśród najmłodszych.
Spike Lee nakręcił film dla Budweisera
Trzyminutowy film "Impact" powstał z okazji 100-lecia urodzin słynnego baseballisty Jackiego Robinsona.
Max Premium Burgers rusza z ofertą śniadaniową
Rozpoczyna się też szersza kampania reklamowa sieci. Realizują ją agencje: H+K Strategies, Wavemaker i Fortis.
Mondelez reklamuje nowość - Milka Choco Brownie
Przy kampanii pracują dom mediowy Mindshare i agencja Hill + Knowlton Strategies.
Adam Małysz reklamuje EnveloBank
Były skoczek został twarzą kampanii, gdyż jest "pozytywnie kojarzony, charakterystyczny i polski do szpiku kości".