"Wybierz łagodność" - ogólnopolska kampania Johnson's [wideo]
Marka komunikuje się z rodzicami głównie przez social media.
Oryginalność się sprawdza
Klienci szybko nas dostrzegli, to prawda. Jesteśmy ciekawą alternatywą dla dużych agencji - mówi Karolina Witecka, CEO & co-funder, Cut The Mustard.
Chapter1 z nową komunikacją dla Lech Pils
Po dobrze przyjętej kampanii "Bo jesteśmy Wielko" marka Lech Pils, należąca do Kompanii Piwowarskiej, rusza z kolejnym etapem komunikacji przygotowanej przez agencję Chapter1 z Poznania.
"Lepiej wybierz" - zachęta do udziału w wyborach do europarlamentu [wideo]
Autorami zabawnych tekstów zwanych "lepiejami" są m.in. Michał Rusinek, Andrzej Saramonowicz, Artur Andrus i zespół agencji Directors.
"Trwa sezon hejterów. Żyj rześko" - zachęca Sprite w nowej kampanii [wideo]
To polska odsłona nowej globalnej kampanii marki napojów z portfolio Coca-Coli.
"#takbardzomobajl" - Plej dla Red Bull Mobile
Kampania wizerunkowa potrwa do końca czerwca.
Jessica Mercedes i Julia Kuczyńska w kampanii Zalando
Dwie blogerki modowe będą polskimi ambasadorkami marki prowadzącej właśnie kampanię pod hasłem "Wyraź swoje piękno".
Czwórka Polaków w jury Cannes Lions
W jury głównym zasiądzie Tytus Klepacz z JWT Dubai.
Adam & Eve DDB z ośmioma Złotymi Ołówkami na One Show 2019 [wideo]
Po siedem najważniejszych nagród przypadło agencjom Droga5 New York i McCann New York.
CCC zostaje globalnym partnerem UNICEF jako pierwsza polska spółka [wideo]
Za kreację kampanii odpowiada agencja 2012, a za działania w internecie - H2O Creative.