Reklama Tide zdobywa Grand Effie 2019 w Nowym Jorku
Zdobywcami nagród z okazji 50-lecia Effie zostały Apple, Dove, IBM, Mastercard i Nike oraz agencje Media Arts Lab, Ogilvy, McCann Worldgroup i Wieden + Kennedy.
Fuzetea promuje nowe smaki
Są to: Oolong z winogronami i liczi oraz Rooibos z jagodami i miodem.
IKEA odtwarza w reklamie wnętrza z popularnych seriali [wideo]
Wnętrza z "Przyjaciół", "Stranger Things" i "Simpsonów" odtworzono wyłącznie przy użyciu mebli i akcesoriów dostępnych w ofercie szwedzkiej sieci.
Starcom: rynek reklamy po I kwartale wart 2,1 mld zł
Oznacza to wzrost o 0,1% w porównaniu z rokiem poprzednim. Udział telewizji w wydatkach reklamowych spadł do 45,7%.
IAB Europe: rynek reklamy cyfrowej w Europie wart w 2018 r. 55,1 mld euro
Według badania AdEx Benchmark 2018, którego wyniki ogłoszono wczoraj na konferencji Interact w Warszawie, wartość tego rynku wzrosła w ub.r. o 13,9 proc.
Oppo reklamuje Reno 10x Zoom
Kampania realizowana przez Webtalk obejmuje serię 30-sekudnowych spotów wideo w internecie.
Janusz Chabior w kampanii OLX od 180heartbeats J v.M [wideo]
“W Internecie bądź sobą. Chyba, że jesteś chamem. Wtedy bądź kimś innym" - namawia aktor Janusz Chabior w najnowszej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX. Siedem filmów przewrotnie piętnuje najgorsze zachowania w serwisie i całej sieci.
Znamy laureatów MIXX Awards Europe i IAB Europe Research Awards
Złota nagroda MIXX w kategorii "Efektywne wykorzystanie danych" trafiła do Mindshare Polska za kampanię dla Castoramy.
Ostatni "Twój Weekend" z dwiema nominacjami do Cannes Lions
W kategoriach Titanium i Glass będzie walczyć m.in. z Nike, Adidas, HBO, The New York Times, Gillette, L'Oreal i Volvo.
"Metro" w Brazylii wykorzystuje captcha do walki z fake news [wideo]
Kampania, wykorzystująca znany mechanizm sprawdzania, czy odbiorca nie jest robotem, została przygotowana przez agencję Artplan.