O reklamie
Daniel Jaroszek i Jakub Blank na shortliście Shots Awards
Nominowani są w kategorii New Director Of The Year.
Feeders Agency prowadzi komunikację dla Imagination Day 9
W tym roku konferencja odbędzie się 3 grudnia w warszawskim Multikinie.
Mateusz Kirstein rozstaje się z Dobro
Wiceprezes studia odchodzi z grupy Platige Image.
DDB i Shootme Visual Artists dla Porsche Macan
Kampania odbywa się pod hasłem "Oderwij się".
Spotify wykorzystuje w kampanii nostalgię za latami 80. i 90.
Kampania "Listen Like You Used To", oparta wyłącznie na zabawach słownych, kierowana jest do słuchaczy urodzonych w latach 1979-1999.
Maja Sablewska w kampanii marki Perwoll [wideo]
Henkel wspiera ideę #RethinkFashion.
Nowy kanał reklamowy Lidla to Instagram
Produkty marek własnych promowane są w 15-sekundowych filmach.
BNP Paribas wykorzystał w kampanii technologię deep fake
Autorem pomysłu na kampanię jest Feeders Agency.
Premiera nowego Cadillaca po raz pierwszy najpierw na Instagramie
Marka General Motors po raz pierwszy zdecydowała się na promowanie nowego modelu auta na platformie społecznościowej.
Kia reklamuje XCeed [wideo]
Producent zapewnia, że nowy model łączy zalety SUV-ów i aut kompaktowych.