O reklamie

Ogilvy & Mather pod jednym dachem

Połączenie większej sieciowej agencji z lokalną spółką córką to coraz częstsze rozwiązanie na rynku.

Cannes: Jesteśmy (nie)potrzebni

Miron Mironiuk, digital data & connections director, advisor to the board DDB Warszawa, podsumowuje najważniejszy festiwal reklamowy.

Saatchi & Saatchi zdobywa grand prix Golden Arrow

Poznaliśmy laureatów konkursu marketingu bezpośredniego oraz wyróżnione przez "MMP" najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego.

Siła rekomendacji

Wierzy w nią szef Faster & Better Adam Szudra. Jego agencja znalazła się w OS3 Group i jak na razie inwestor nie może mieć powodów do narzekań.

(Szat)anioły biznesu

Kampania firmy Agros-Nova towarzysząca wprowadzeniu na rynek nowego napoju energetycznego to ciekawy przykład działań z pogranicza marketingu i działań pro bono.

Kluczem do sukcesu jest kreacja [wywiad]

W połowie września ruszyła pierwsza kampania reklamowa z użyciem nowego medium - reklaMÓWKI. O perspektywach nowego formatu reklamowego mówi Jan Wójcik, sales director Wind Mobile SA.

W Greyu piją teraz Tyskie

Największa na rynku marka piwa ma nową agencję reklamową. Kampania przygotowana przez poprzednią agencję przyniosła wzrosty sprzedaży, ale agencja pracuje już dla konkurencji.

19. Międzynarodowy Festiwal Reklamy "Golden Drum"

Laureatami festiwalu zostało 6 agencji z Polski: DDB, Young & Rubicam, Havas Worldwide, Leo Burnett, Grey Worldwide Warszawa oraz Hypermedia Isobar.

Change Plus

Agencja reklamowa Change wygrała największy tegoroczny przetarg strategiczno-kreatywny i zyskuje największego klienta.

Nowe rozdanie w Interactive Solutions

W agencji doszło do znaczących zmian kadrowych. Nowe osoby i awanse pojawiły się w działach kreacji i strategii.