O reklamie

Sieciowe Lemony

Lemon Sky została zakupiona w całości przez JWT Warszawa. Tym samym weszła w struktury holdingu WPP.

Forma K2 nadal nieodbudowana

Strata netto Grupy K2 w 2013 r. wyniosła 1,16 mln zł, przy przychodzie 59,6 mln zł. To kolejny rok na minusie.

System rosterów agencyjnych ma sens [WYWIAD]

Adam Szudra, CEO agencji Faster & Better, opowiada o specyfice pracy projektowej, podejściu do przetargów i konkurencji z dużymi agencjami.

Grey stawia na strategię

Agencja już w ubiegłym roku deklarowała, że pracuje nad wzmocnieniem swojego działu strategii. Jednak dopiero od początku 2014 roku słowa zamieniają się w czyny i w Greyu klaruje się struktura, która ma szansę stać się prawdziwym atutem agencji.

Bardziej multidyscyplinarny Cheil

Od kwietnia zmianie ulega struktura kreacji agencji - współpracujące ze sobą trzy działy mają zostać zintegrowane w jeden multidyscyplinarny zespół.

"Przereklamowani" - tylko wariaci są coś warci

Trudno się okłamywać: "Przereklamowani" nie powtórzą sukcesu serialu "Mad Men", bo z maestrią tamtej produkcji nie sposób się równać. Chyba że jeszcze bardziej krwawym sezonem "Gry o tron".

Dwa grand prix na Innovation Award Media Trendy 2014

W sumie przyznano 11 nagród, 25 wyróżnień i 14 nominacji.

Tesco wymienia brand heroes

Sieć w reklamach ATL rezygnuje z Henia i Krysi. W ich miejsce wchodzi Robert Makłowicz. Jednak poprzedni bohaterowie pozostają w mediach społecznościowych. Czy ta strategia będzie spójna?

Stale uciekam do przodu

Konrad Pankiewicz, prezes SMT SA, kilka miesięcy temu zdecydował o sprzedaży jednej z lepiej prosperujących lokalnych agencji interaktywnych Lemon Sky największemu holdingowi reklamowemu WPP. Wiele wskazuje na to, że podobną przyszłość przewiduje dla Codemedia.

Bardziej optymistyczne prognozy Starlinka

Dom mediowy szacuje, że tegoroczna dynamika rynku może wynieść między 0,9 proc. a 1,2 proc.