O reklamie

MediaCom Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska"

Wczoraj podczas uroczystej gali w Fabryce Trzciny uhonorowaliśmy najlepsze agencje i domy mediowe. Raport "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" prezentujemy już po raz 14.

Polski akcent na paryskim Interact Congress

IAB Polska dostała wyróżnienie Research Awards 2014.

Razem, ekoprzodownicy!

Estetyka PRL-u przeżywa swój renesans. Tym razem wykorzystuje ją Carlsberg, prowadząc ekologiczną kampanię społeczną.

Startuje Lemon Sky JWT

Nowa agencja zaprezentowała strukturę i obsadę najważniejszych stanowisk. Są już pierwsze projekty.

Cannes Lions 2014 - Polacy z trzema statuetkami

Agencje wracają do Polski ze skromnymi zdobyczami.

Gong i Data Solutions Agencjami Roku według "Media & Marketing Polska"

Wczoraj w Fabryce Trzciny odbyła się gala rozdania nagród konkursu marketingu bezpośredniego "Golden Arrow" organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications. Zaprezentowaliśmy również wyniki raportu "Agencje Interaktywne i Agencje Marketingu Zintegrowanego".

440 mln zł na spełnianie marzeń

Instytut Monitorowania Mediów prześwietla wydatki reklamowe banków.

Dedykuję panu agencję

Na rynku pojawia się struktura Cosmo, założona w ramach WPP specjalnie dla Mazdy. Przypadków agencji działających wyłącznie lub przede wszystkim dla jednego klienta jest jednak więcej.

Piotruś Pan nie żyje

Śmierć Robina Williamsa jest nie tylko wielką stratą dla przemysłu filmowego. Aktor wziął udział w wielu kampaniach reklamowych potężnych marek międzynarodowych.

Blisko 2-proc. wzrost rynku reklamy w I półroczu

Według raportu Starlinka dzięki większym inwestycjom marketerów farmaceutycznych i FMCG udało się osiągnąć taką dynamikę wzrostu.