SAR osiągnął porozumienie z Unileverem
Unilever skróci terminy płatności dla dostawców usług marketingowych z 90 do 60 dni. To efekt działań SAR i innych organizacji branżowych podjętych jeszcze w ub.r.
Lemony odświeżają JWT [wywiad]
- Chciałyśmy fuzji z JWT, wiedząc, że ta agencja w Polsce przeżywa kłopoty. Dzięki temu sieć dała nam swobodę w kształtowaniu nowej firmy - mówią Magdalena Surowiec i Beata Turlejska-Zduńczyk, dwie CEO Lemon Sky JWT. Pełny tekst wywiadu we wrześniowym magazynie "Media & Marketing Polska".
Kruszwica "nadmiernie" smarowała smalczykiem w "Klanie"
Krajowa Rada uznała, że product placement był zbyt nachalny.
Gutkowski zastąpił Kaleńskiego na czele SAR-u
W związku z odejściem Igora Kaleńskiego, dotychczasowego prezesa Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, ze struktur Saatchi & Saatchi 29 września 2014 r. zostało zwołane nadzwyczajne walne zebranie członków w celu wybrania nowego prezesa Stowarzyszenia.
36 wyróżnień, 12 statuetek oraz grand prix Kreatury
Jury 18. edycji konkursu zakończyło obrady.
Zaskocz klientów świeżym pomysłem - wizytówką z gumą Orbit!
Wybierasz się na biznesowe spotkanie i chcesz na długo pozostawić dobre wrażenie? Szukasz oryginalnego rozwiązania, który pokaże, że Twoja firma jest zawsze pełna świeżych pomysłów?
Partnerzy dla kreacji
W ostatnich latach współpraca pomiędzy agencjami reklamowymi, studiami produkcyjnymi i postprodukcyjnymi bardzo się zmieniała. Zatarły się granice między sztywnymi funkcjami, jakie pełniły te firmy względem klienta.
Biuro Podróży Reklamy zdobywa grand prix w 18. edycji konkursu Kreatura
Przyznano 12 nagród głównych. Po raz drugi w historii konkursu wyróżniono pracę w kategorii ambient im. Konrada Świebody.
Filmowe święta
W tym roku zagraniczne kampanie przedświąteczne zdominowały spoty przygotowane z epickim rozmachem albo dużym ciężarem emocjonalnego przekazu.
DDB zmienia Warszawę na Tribal
- Jest dziś jasne, że skuteczna komunikacja musi być spójna w różnorodności. Działania marki powinny się nawzajem wzmacniać i napędzać. Klienci potrzebują jednego partnera, z którym mogą zaplanować i wdrożyć spójną strategię komunikacji - mówi Szymon Gutkowski, managing director DDB & Tribal.