O reklamie

Prawda czy nieprawda o e-papierosach?

Dystrybutor e-papierosów żąda od TVN 17-minutowego sprostowania. Chodzi o napisy informacyjne podczas wywiadu z kardiologiem w "Dzień dobry TVN" na temat używania e-papierosów. Zdaniem dystrybutora były nieprawdziwe. Skarży się też KRRiT.

Rok 2014 - wzrosty i spadki

Według Kantar Media Aflofarm, Kino Świat i Orange w 2014 r. wydały na reklamę najwięcej. Poza ścisłą czołówką znalazły się banki i większość telekomów. W tym roku wzrosną wydatki w internecie, telewizji i radiu.

O Change znowu powinno być głośniej [wywiad]

Agencją Change właśnie zaczyna zarządzać nowy dyrektor generalny - Wojciech Putrzyński. Zastaje strukturę nieco przykurzoną, ale z dobrymi perspektywami i sporym potencjałem biznesowym - twierdzi Marek Żołędziowski, CEO & founding partner Group One.

Starlink: w 2014 r. rynek reklamy wart był 7,28 mld zł

W 2015 r. wydatki wzrosną o 2,7-3,3 proc. - prognozuje dom mediowy.

Microsoft kusi reklamodawców

Technologiczny gigant mocniej wspiera swoje usługi reklamowe m.in. w Skypie, MSN, Outlooku i Windows Phone. W Agorze będącej brokerem Microsoftu powstał specjalny team sprzedażowy.

Jakim rodzajom reklam ufamy?

Zaufanie do różnorodnych form reklamy jest odmienne w zależności od wieku, co pokazuje najnowszy raport z badania IRCenter.

Wyzwanie dla Cheila

Zmiany w Cheil Poland. Od stycznia agencja stała się RHQ (regional headquarter) sieci. Będzie teraz mocniej zabiegać o nowych klientów.

ZOG: Stabilny wzrost rynku reklamowego w Polsce i na świecie

Z raportu ZenithOptimedia Group wynika, że wideo online będzie najszybciej rosnącym segmentem reklamy. Mobile będzie trzecim pod względem wpływów z reklamy globalnym medium jeszcze przed końcem 2017 r.

Piwo bez reklamy?

Ministerstwo Zdrowia chciałoby całkowitego zakazu reklamy napojów alkoholowych, w tym także piwa. Dla branży to potencjalna strata ponad pół miliarda złotych rocznie. W planach są także ceny minimalne na alkohol.

Finałowe emocje

Przetargi mediowe rozstrzygnęły m.in. Wonga.com, Bakalland z Delectą, Lidl i BGŻ. Crème de la crème to wynik kreatywnego przetargu Plusa. Gratulacje dla Scholz & Friends Warszawa.