O reklamie

Wyzwanie dla Cheila

Wyzwanie dla Cheila

Zmiany w Cheil Poland. Od stycznia agencja stała się RHQ (regional headquarter) sieci. Będzie teraz mocniej zabiegać o nowych klientów.

Czytaj więcej
ZOG: Stabilny wzrost rynku reklamowego w Polsce i na świecie

ZOG: Stabilny wzrost rynku reklamowego w Polsce i na świecie

Z raportu ZenithOptimedia Group wynika, że wideo online będzie najszybciej rosnącym segmentem reklamy. Mobile będzie trzecim pod względem wpływów z reklamy globalnym medium jeszcze przed końcem 2017 r.

Czytaj więcej
Piwo bez reklamy?

Piwo bez reklamy?

Ministerstwo Zdrowia chciałoby całkowitego zakazu reklamy napojów alkoholowych, w tym także piwa. Dla branży to potencjalna strata ponad pół miliarda złotych rocznie. W planach są także ceny minimalne na alkohol.

Czytaj więcej
Finałowe emocje

Finałowe emocje

Przetargi mediowe rozstrzygnęły m.in. Wonga.com, Bakalland z Delectą, Lidl i BGŻ. Crème de la crème to wynik kreatywnego przetargu Plusa. Gratulacje dla Scholz & Friends Warszawa.

Czytaj więcej
Optymizm po pierwszym kwartale

Optymizm po pierwszym kwartale

Według SMG Starlink: polski rynek reklamy w I kwartale wzrósł o 2,5 proc. Czynnikiem, który w największym stopniu pozytywnie oddziaływał na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków reklamowych sektorów handel oraz produkty farmaceutyczne i leki, jak również stabilna sytuacja w sektorze FMCG.

Czytaj więcej
KTR bez grand prix

KTR bez grand prix

18 złotych, 62 srebrne i 65 brązowych nagród na KTR 2015. Reklamodawcą Roku została platforma telewizyjna NC+, Agencją Roku ogłoszono DDB & Tribal, Oto Film Domem Produkcyjnym Roku, Platige Image i Studio Orka z tytułem Studio Postprodukcyjne Roku.

Czytaj więcej
Scholz & Friends Agencją Roku, MediaCom Domem Mediowym Roku wg "Media & Marketing Polska"

Scholz & Friends Agencją Roku, MediaCom Domem Mediowym Roku wg "Media & Marketing Polska"

Wczoraj podczas uroczystej gali w Fabryce Trzciny uhonorowaliśmy najlepsze agencje i domy mediowe. Raport "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" prezentujemy już po raz 15.

Czytaj więcej
Są tacy, co oddychają reklamą

Są tacy, co oddychają reklamą

- Polskie agencje nie odnoszą takich sukcesów, jakie by mogły odnosić, dlatego że w natłoku codziennych spraw nie mają kiedy się uczyć, a już nauczone - namawiać klienta na nowe rozwiązania - mówi Katarzyna Dragović, założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy.

Czytaj więcej
The power to change the world for better

The power to change the world for better

"True innovation, true creativity is the result of many different mindsets, world views, perspectives and insights coming together in construcitve creative conflict to get us to a better place than any of us could go to on our own."

Czytaj więcej
Mistrzowie Cannes

Mistrzowie Cannes

Podczas 62. edycji festiwalu Cannes Lions przyznano 22 grand prix. W kategorii titanum & integrated najważniejszą nagrodę zdobyła agencja Wieden & Kennedy New York za kampanię "Re2Pect" oraz CP+B Boulder "Emoji Ordering".

Czytaj więcej