O reklamie

Optymizm po pierwszym kwartale

Według SMG Starlink: polski rynek reklamy w I kwartale wzrósł o 2,5 proc. Czynnikiem, który w największym stopniu pozytywnie oddziaływał na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków reklamowych sektorów handel oraz produkty farmaceutyczne i leki, jak również stabilna sytuacja w sektorze FMCG.

KTR bez grand prix

18 złotych, 62 srebrne i 65 brązowych nagród na KTR 2015. Reklamodawcą Roku została platforma telewizyjna NC+, Agencją Roku ogłoszono DDB & Tribal, Oto Film Domem Produkcyjnym Roku, Platige Image i Studio Orka z tytułem Studio Postprodukcyjne Roku.

Scholz & Friends Agencją Roku, MediaCom Domem Mediowym Roku wg "Media & Marketing Polska"

Wczoraj podczas uroczystej gali w Fabryce Trzciny uhonorowaliśmy najlepsze agencje i domy mediowe. Raport "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" prezentujemy już po raz 15.

Są tacy, co oddychają reklamą

- Polskie agencje nie odnoszą takich sukcesów, jakie by mogły odnosić, dlatego że w natłoku codziennych spraw nie mają kiedy się uczyć, a już nauczone - namawiać klienta na nowe rozwiązania - mówi Katarzyna Dragović, założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy.

The power to change the world for better

"True innovation, true creativity is the result of many different mindsets, world views, perspectives and insights coming together in construcitve creative conflict to get us to a better place than any of us could go to on our own."

Mistrzowie Cannes

Podczas 62. edycji festiwalu Cannes Lions przyznano 22 grand prix. W kategorii titanum & integrated najważniejszą nagrodę zdobyła agencja Wieden & Kennedy New York za kampanię "Re2Pect" oraz CP+B Boulder "Emoji Ordering".

Sektor finansowy w I kw. br. wydał na reklamę 104 mln zł

To o 11 mln zł mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Analizę wydatków przygotował dom mediowy Codemedia.

Branża kreatywna w dołku?

Płace na konkretnych stanowiskach ulegają zmianie w obu kierunkach, ale można mówić o stagnacji wynagrodzeń na rynku - wynika z badań płac branży komunikacji marketingowej przeprowadzonego na zlecenie SKM SAR.

Pascalu, czy ci nie żal?

Po trzech latach intensywnych działań reklamowych sieć dyskontów Lidl żegna się z ambasadorami marki - Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą.

SMG: Jest dobrze, będzie trochę lepiej

Podobnie jak we wcześniejszych okresach raportowania czynnikiem, który w największym stopniu pozytywnie oddziaływał na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków reklamowych sektora handel oraz produkty farmaceutyczne, leki, a także wzrost wydatków sektora FMCG.