O reklamie

Sektor finansowy w I kw. br. wydał na reklamę 104 mln zł

Sektor finansowy w I kw. br. wydał na reklamę 104 mln zł

To o 11 mln zł mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Analizę wydatków przygotował dom mediowy Codemedia.

Czytaj więcej
Branża kreatywna w dołku?

Branża kreatywna w dołku?

Płace na konkretnych stanowiskach ulegają zmianie w obu kierunkach, ale można mówić o stagnacji wynagrodzeń na rynku - wynika z badań płac branży komunikacji marketingowej przeprowadzonego na zlecenie SKM SAR.

Czytaj więcej
Pascalu, czy ci nie żal?

Pascalu, czy ci nie żal?

Po trzech latach intensywnych działań reklamowych sieć dyskontów Lidl żegna się z ambasadorami marki - Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą.

Czytaj więcej
SMG: Jest dobrze, będzie trochę lepiej

SMG: Jest dobrze, będzie trochę lepiej

Podobnie jak we wcześniejszych okresach raportowania czynnikiem, który w największym stopniu pozytywnie oddziaływał na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków reklamowych sektora handel oraz produkty farmaceutyczne, leki, a także wzrost wydatków sektora FMCG.

Czytaj więcej
Wellman i Okrasa w nowej kampanii Lidla przygotowanej przez GPD

Wellman i Okrasa w nowej kampanii Lidla przygotowanej przez GPD

Kto robi nową kampanię z Dorotą Wellman i Karolem Okrasą w roli głównej? Tak jak w przypadku poprzedniego formatu (Pascal kontra Okrasa) za wszystkim stoi agencja reklamowa GPD Agency. I jak poprzednio, oprócz stworzenia strategii, zajęła się ona kompleksową realizacją kampanii, począwszy od spotów

Czytaj więcej
Wellman i Okrasa w nowej kampanii Lidla przygotowanej przez GPD

Wellman i Okrasa w nowej kampanii Lidla przygotowanej przez GPD

Kto robi nową kampanię z Dorotą Wellman i Karolem Okrasą w roli głównej? Tak jak w przypadku poprzedniego formatu (Pascal kontra Okrasa) za wszystkim stoi agencja reklamowa GPD Agency.

Czytaj więcej
Lidl ekumenicznie

Lidl ekumenicznie

Sieć Lidl wystartowała w Polsce z kolejną platformą komunikacyjną o wielkim zasięgu. Tym razem proponuje już nie tylko pojedynek.

Czytaj więcej
Orange pod jednym dachem

Orange pod jednym dachem

Pomarańczowy operator telekomunikacyjny prezentuje swój nowy format reklamowy: w miejsce piątki aktorów z serialu "Rodzinka.pl" mamy 10 nowych postaci.

Czytaj więcej
4 procent dziś, 4 procent jutro

4 procent dziś, 4 procent jutro

Perspektywy na rok 2016 pozostają dobre i estymujemy zachowanie umiarkowanego tempa wzrostu z roku 2015 na poziomie 3-4 proc. - deklaruje SMG w swoim raporcie.

Czytaj więcej
MediaCom Warszawa z grand prix w 19. edycji konkursu Kreatura

MediaCom Warszawa z grand prix w 19. edycji konkursu Kreatura

Przyznano 13 nagród głównych. Po raz trzeci w historii konkursu wyróżniono pracę w kategorii ambient im. Konrada Świebody.

Czytaj więcej