O reklamie

Wellman i Okrasa w nowej kampanii Lidla przygotowanej przez GPD

Kto robi nową kampanię z Dorotą Wellman i Karolem Okrasą w roli głównej? Tak jak w przypadku poprzedniego formatu (Pascal kontra Okrasa) za wszystkim stoi agencja reklamowa GPD Agency. I jak poprzednio, oprócz stworzenia strategii, zajęła się ona kompleksową realizacją kampanii, począwszy od spotów

Wellman i Okrasa w nowej kampanii Lidla przygotowanej przez GPD

Kto robi nową kampanię z Dorotą Wellman i Karolem Okrasą w roli głównej? Tak jak w przypadku poprzedniego formatu (Pascal kontra Okrasa) za wszystkim stoi agencja reklamowa GPD Agency.

Lidl ekumenicznie

Sieć Lidl wystartowała w Polsce z kolejną platformą komunikacyjną o wielkim zasięgu. Tym razem proponuje już nie tylko pojedynek.

Orange pod jednym dachem

Pomarańczowy operator telekomunikacyjny prezentuje swój nowy format reklamowy: w miejsce piątki aktorów z serialu "Rodzinka.pl" mamy 10 nowych postaci.

4 procent dziś, 4 procent jutro

Perspektywy na rok 2016 pozostają dobre i estymujemy zachowanie umiarkowanego tempa wzrostu z roku 2015 na poziomie 3-4 proc. - deklaruje SMG w swoim raporcie.

MediaCom Warszawa z grand prix w 19. edycji konkursu Kreatura

Przyznano 13 nagród głównych. Po raz trzeci w historii konkursu wyróżniono pracę w kategorii ambient im. Konrada Świebody.

ZOG: w 2016 r. rynek reklamowy w Polsce urośnie o 3,2 proc.

- Również w Polsce olimpiada, Euro 2016 i mistrzostwa Europy w piłce ręcznej będą cieszyły się dużym zainteresowaniem reklamodawców i widzów, choć wpłyną bardziej na sezonowość wydatków i strukturę widowni stacji telewizyjnych niż na wzrost inwestycji w reklamę - mówi Monika Bronowska, CEO ZOG.

Siwizna na święta

Pora podsumować najbardziej chwytające za serce reklamy świąteczne. W tym roku marketerzy i agencje postawili na wzruszenia związane z losem osób starszych.

Szukam pomysłów opartych na prawdzie [wywiad]

AdStars to jeden z największych festiwali kreatywnych w Azji. Jego juror i dyrektor kreatywny Walk Creative Mariusz Pitura rozmawia z przewodniczącym konkursowego jury Mattem Eastwoodem - chief creative officerem J. Walter Thompson Worldwide.

Bez kompleksu lwa

-Kiedyś z dumą można było powiedzieć, że tworzymy przekaz będący częścią kultury. Dziś nie wypada w towarzystwie przyznać się do pracy w reklamie. A przecież to fascynująca mieszanka przeróżnych dziedzin - mówi Bartek Gołębiowski, dyr. kreatywny agencji Gong, przewodniczący jury Kreatury.