O reklamie

ZOG: w 2016 r. rynek reklamowy w Polsce urośnie o 3,2 proc.

ZOG: w 2016 r. rynek reklamowy w Polsce urośnie o 3,2 proc.

- Również w Polsce olimpiada, Euro 2016 i mistrzostwa Europy w piłce ręcznej będą cieszyły się dużym zainteresowaniem reklamodawców i widzów, choć wpłyną bardziej na sezonowość wydatków i strukturę widowni stacji telewizyjnych niż na wzrost inwestycji w reklamę - mówi Monika Bronowska, CEO ZOG.

Czytaj więcej
Siwizna na święta

Siwizna na święta

Pora podsumować najbardziej chwytające za serce reklamy świąteczne. W tym roku marketerzy i agencje postawili na wzruszenia związane z losem osób starszych.

Czytaj więcej
Szukam pomysłów opartych na prawdzie [wywiad]

Szukam pomysłów opartych na prawdzie [wywiad]

AdStars to jeden z największych festiwali kreatywnych w Azji. Jego juror i dyrektor kreatywny Walk Creative Mariusz Pitura rozmawia z przewodniczącym konkursowego jury Mattem Eastwoodem - chief creative officerem J. Walter Thompson Worldwide.

Czytaj więcej
Bez kompleksu lwa

Bez kompleksu lwa

-Kiedyś z dumą można było powiedzieć, że tworzymy przekaz będący częścią kultury. Dziś nie wypada w towarzystwie przyznać się do pracy w reklamie. A przecież to fascynująca mieszanka przeróżnych dziedzin - mówi Bartek Gołębiowski, dyr. kreatywny agencji Gong, przewodniczący jury Kreatury.

Czytaj więcej
Przemeblowanie w McCannie

Przemeblowanie w McCannie

McCann Worldgroup wprowadza zmiany w zarządzaniu spółkami w Polsce i awansuje dwóch menedżerów.

Czytaj więcej
40-lecie hotelu Sofitel Warsaw Victoria

40-lecie hotelu Sofitel Warsaw Victoria

Usytuowany w prestiżowym centrum stolicy, luksusowy hotel obchodzi jubileusz istnienia. Od momentu powstania w 1976 roku, zyskał status legendy i trwale wkomponował się w architekturę miasta. Dziś pięciogwiazdkowy Sofitel Warsaw Victoria to jeden z najsłynniejszych hoteli w Polsce.

Czytaj więcej
Ruszyła 12. edycja konkursu fotografii prasowej BZ WBK Press Foto

Ruszyła 12. edycja konkursu fotografii prasowej BZ WBK Press Foto

Do 26 lutego zawodowi fotoreporterzy mogą zgłaszać zdjęcia do jednego z najważniejszych w Polsce konkursów fotografii prasowej BZ WBK Press Foto. Zdjęcia pojedyncze i fotoreportaże przyjmowane są w sześciu kategoriach: Wydarzenia, Życie codzienne, Kultura i sztuka, Sport, Człowiek i Przyroda.

Czytaj więcej
SMG: Reklama w Polsce wzrosła o 4,5 proc.

SMG: Reklama w Polsce wzrosła o 4,5 proc.

Czynnikiem, który wywarł największy pozytywny wpływ na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków sektora produkty farmaceutyczne, leki, jak również wzrost wydatków sektora FMCG, wreszcie wzrost wydatków lidera rynku reklamowego - branży handlowej. W br. rynek ma wzrosnąć o 3,5-4 proc.

Czytaj więcej
Deloitte Digital w Warszawie

Deloitte Digital w Warszawie

Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek kierują kreacją w nowym warszawskim studio. Po akwizycji agencji Digital One firma ma ambitne plany.

Czytaj więcej
ZOG: Polski rynek reklamowy wzrośnie o 3,5 proc.

ZOG: Polski rynek reklamowy wzrośnie o 3,5 proc.

Prognoza ZenithOptimedia Group wskazuje na lepszą kondycję TV, internetu i radia.

Czytaj więcej