O reklamie

Przemeblowanie w McCannie

McCann Worldgroup wprowadza zmiany w zarządzaniu spółkami w Polsce i awansuje dwóch menedżerów.

40-lecie hotelu Sofitel Warsaw Victoria

Usytuowany w prestiżowym centrum stolicy, luksusowy hotel obchodzi jubileusz istnienia. Od momentu powstania w 1976 roku, zyskał status legendy i trwale wkomponował się w architekturę miasta. Dziś pięciogwiazdkowy Sofitel Warsaw Victoria to jeden z najsłynniejszych hoteli w Polsce.

Ruszyła 12. edycja konkursu fotografii prasowej BZ WBK Press Foto

Do 26 lutego zawodowi fotoreporterzy mogą zgłaszać zdjęcia do jednego z najważniejszych w Polsce konkursów fotografii prasowej BZ WBK Press Foto. Zdjęcia pojedyncze i fotoreportaże przyjmowane są w sześciu kategoriach: Wydarzenia, Życie codzienne, Kultura i sztuka, Sport, Człowiek i Przyroda.

SMG: Reklama w Polsce wzrosła o 4,5 proc.

Czynnikiem, który wywarł największy pozytywny wpływ na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków sektora produkty farmaceutyczne, leki, jak również wzrost wydatków sektora FMCG, wreszcie wzrost wydatków lidera rynku reklamowego - branży handlowej. W br. rynek ma wzrosnąć o 3,5-4 proc.

Deloitte Digital w Warszawie

Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek kierują kreacją w nowym warszawskim studio. Po akwizycji agencji Digital One firma ma ambitne plany.

ZOG: Polski rynek reklamowy wzrośnie o 3,5 proc.

Prognoza ZenithOptimedia Group wskazuje na lepszą kondycję TV, internetu i radia.

Sofitel Grand Sopot o każdej porze roku

Choć wypoczynek nad Bałtykiem cieszy się największą popularnością w okresie letnim, w ostatnich latach coraz więcej osób odkrywa polskie Wybrzeże także poza sezonem. To właśnie z myślą o nich Sofitel Grand Sopot przygotował wyjątkowe atrakcje.

Grey planuje przejęcia

O ambicjach, planach Grey Group i nieudanej współpracy z Possible mówi David Patton, president & CEO w Grey Group EMEA.

Więcej JetBike’ ów w ofercie Jet Line

Jet Line powiększa flotę JetBike’ ów, niezwykłych rowerów reklamowych. 12 kolejnych ekologicznych nośników w odświeżonej linii stylistycznej weszło do oferty firmy w kwietniu br., dla realizacji letnich akcji komunikacyjnych marek.

Kilka procent optymizmu

Zdaniem SMG rynek reklamy w Polsce wzrósł w I kwartale o 3,2 proc. Prognoza zakłada 4-proc. wzrost w całym roku.