O reklamie

Sofitel Grand Sopot o każdej porze roku

Sofitel Grand Sopot o każdej porze roku

Choć wypoczynek nad Bałtykiem cieszy się największą popularnością w okresie letnim, w ostatnich latach coraz więcej osób odkrywa polskie Wybrzeże także poza sezonem. To właśnie z myślą o nich Sofitel Grand Sopot przygotował wyjątkowe atrakcje.

Czytaj więcej
Grey planuje przejęcia

Grey planuje przejęcia

O ambicjach, planach Grey Group i nieudanej współpracy z Possible mówi David Patton, president & CEO w Grey Group EMEA.

Czytaj więcej
Więcej JetBike’ ów  w ofercie Jet Line

Więcej JetBike’ ów w ofercie Jet Line

Jet Line powiększa flotę JetBike’ ów, niezwykłych rowerów reklamowych. 12 kolejnych ekologicznych nośników w odświeżonej linii stylistycznej weszło do oferty firmy w kwietniu br., dla realizacji letnich akcji komunikacyjnych marek.

Czytaj więcej
Kilka procent optymizmu

Kilka procent optymizmu

Zdaniem SMG rynek reklamy w Polsce wzrósł w I kwartale o 3,2 proc. Prognoza zakłada 4-proc. wzrost w całym roku.

Czytaj więcej
Turystyka w reklamie ma się dobrze

Turystyka w reklamie ma się dobrze

Branża turystyczna wydała w ub.r. na reklamy o 13 proc. więcej. Gastronomia, biura podróży, przewoźnicy, hotele i regiony turystyczne najchętniej wybierają telewizję, niższą dynamikę zanotował natomiast internet. Biura podróży sprzedają więcej biletów lotniczych, ożywiło się też PKP.

Czytaj więcej
Licencja na sukces

Licencja na sukces

Prawa do korzystania z wizerunku bohaterów filmowych przy okazji promocji produktów/usług czy brandów są jedną z najskuteczniejszych form promocji. Krążą opinie o znacznych kosztach, jakie wiążą się z uzyskaniem licencji. Tymczasem taka licencja może nie kosztować nic.

Czytaj więcej
#OptOutside rządzi w Cannes

#OptOutside rządzi w Cannes

Na festiwalu przyznano 1360 Lwów, z czego najwięcej - 354 - trafiło do USA. Polska reprezentacja wróciła z czterema statuetkami.

Czytaj więcej
Klucz do sukcesu

Klucz do sukcesu

Podczas 63. edycji festiwalu Cannes Lions grupa PanGenerator zdobyła złoto w kategorii design. O swoim zwycięskim projekcie, modelu pracy i samym zgłoszeniu opowiadają Krzysztof Goliński i Jakub Koźniewski.

Czytaj więcej
Rejestracja - mobilizacja

Rejestracja - mobilizacja

Wszystkie nowe prepaidy muszą być zarejestrowane na konkretną osobę. 10 mln dotychczasowych posiadaczy takich numerów będzie musiało zrobić to do lutego 2017 r. Operatorzy potraktowali tę sposobność jako okazję do podebrania klientów konkurencji, więc ruszyła reklamowa ofensywa.

Czytaj więcej
Ustawa zniechęci banki do reklam?

Ustawa zniechęci banki do reklam?

Projektowana ustawa o kredytach hipotecznych nakłada na banki i firmy pożyczkowe dodatkowe obowiązki w zakresie przekazów reklamowych i marketingowych.

Czytaj więcej