Turystyka w reklamie ma się dobrze
Branża turystyczna wydała w ub.r. na reklamy o 13 proc. więcej. Gastronomia, biura podróży, przewoźnicy, hotele i regiony turystyczne najchętniej wybierają telewizję, niższą dynamikę zanotował natomiast internet. Biura podróży sprzedają więcej biletów lotniczych, ożywiło się też PKP.
Licencja na sukces
Prawa do korzystania z wizerunku bohaterów filmowych przy okazji promocji produktów/usług czy brandów są jedną z najskuteczniejszych form promocji. Krążą opinie o znacznych kosztach, jakie wiążą się z uzyskaniem licencji. Tymczasem taka licencja może nie kosztować nic.
#OptOutside rządzi w Cannes
Na festiwalu przyznano 1360 Lwów, z czego najwięcej - 354 - trafiło do USA. Polska reprezentacja wróciła z czterema statuetkami.
Klucz do sukcesu
Podczas 63. edycji festiwalu Cannes Lions grupa PanGenerator zdobyła złoto w kategorii design. O swoim zwycięskim projekcie, modelu pracy i samym zgłoszeniu opowiadają Krzysztof Goliński i Jakub Koźniewski.
Rejestracja - mobilizacja
Wszystkie nowe prepaidy muszą być zarejestrowane na konkretną osobę. 10 mln dotychczasowych posiadaczy takich numerów będzie musiało zrobić to do lutego 2017 r. Operatorzy potraktowali tę sposobność jako okazję do podebrania klientów konkurencji, więc ruszyła reklamowa ofensywa.
Ustawa zniechęci banki do reklam?
Projektowana ustawa o kredytach hipotecznych nakłada na banki i firmy pożyczkowe dodatkowe obowiązki w zakresie przekazów reklamowych i marketingowych.
Umiarkowany optymizm Carata
Globalne wydatki reklamowe wzrosną w 2016 r. o 4,4 proc. W przyszłym roku w Polsce znacząco wzrośnie rynek digital, szczególnie segment reklamy na urządzeniach mobilnych - prognozuje dom mediowy Carat.
Zenith: będzie wzrost
Zenith prognozuje 3-proc. wzrost inwestycji w reklamę w Polsce. Umocni się też rynek globalny.
Kobiety w akcji
Po raz pierwszy zarząd SKM SAR spotkał się z przedstawicielkami grupy Kobiety w Reklamie - Martą Frączek, Agatą Tomaszewską oraz Zofią Smełkówną. Efektem ma być m.in. wyrównanie proporcji płci w jury KTR.
81 szans
1215 zgłoszeń z 26 krajów rywalizuje o nagrody Golden Drum 2016.