102 jurorów i 194 kampanie
30 brązowych statuetek, 18 srebrnych, 9 złotych oraz grand prix dla firmy Play przyznano w konkursie Effie Awards 2016.
Dekalog angażowania
Jak Mercedes-Benz motywuje dealerów przy pomocy programu wsparcia sprzedaży.
Dwie brązowe statuetki Effie dla Orange i nju mobile
Podczas poniedziałkowej gali Effie Awards w Teatrze Wielkim Operze Narodowej nagrodzono dwie kampanie Orange Polska - Orange na kartę i nju mobile. Obie były nominowane w kategorii Telekomunikacja.
Miuosh ambasadorem kampanii Wąstopad w TNT
"Miej życie pod kontrolą. Badaj się." - pod takim hasłem rusza właśnie kampania społeczna TNT.
Atende Software - autorska technologia pokazuje piękno wszechświata i udostępnia unikatowe w skali światowej filmy ze zdjęciami z kosmosu na platformie missionearth.space!
W październiku bieżącego roku firma Atende Software zorganizowała premierowy pokaz fragmentu filmu Adama Ustynowicza "Space between the words" oraz filmu “Chopin the space concert", prezentujących zdjęcia Ziemi widzianej z kosmosu w najwyższej jakości obrazu - 4K.
Saatchi & Saatchi IS dla Banków Żywności
Film zachęca widzów do wsparcia finansowego przedsięwzięcia.
Gotowiec i Kępka z MEC zwycięzcami YCP
Pracownicy tej agencji pokonali 35 zespołów walczących w konkursie i pojadą do Rzymu na Eurobest.
Walk z grand prix w 20. edycji Kreatury
Jury pod przewodnictwem Józka Dutkiewicza, dyrektora kreatywnego grupy S/F, przyznało 37 wyróżnień, 11 statuetek, grand prix oraz nagrodę specjalną.
Papaya Films ze spotem dla brytyjskiego Argos
Bohaterami spotu są kolorowe yeti.
Siedem nominacji dla agencji z Polski na Eurobest
Rozstrzygnięcie i gala konkursu odbędzie się jutro w Rzymie.